PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آنچلوتی: گل دوم بارسا، هدیه داور بود؛الکسیس شیرجه روی را دوست دارد



javad jan
04-03-2013, 03:52 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/04/318.jpg
سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن درمورد گل آفساید زلاتان صحبت نکرد ولی از خطای پنالتی روی الکسیس حرف زد



گل:کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی اعلام کرده که اگر بازیکنانش شجاعت بیشتری به خرج می دادند،تیمش می توانست پیروز بازی با بارسلونا شودو البته مقصر گل دوم بارسلونا را داور مسابقه دانست.

دیدار سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 در پارک دو پرنس به پایان رسید و در پایان این مسابقه آنچلوتی به خبرنگاران گفت:« گلی که مسی زد هدیه ما بود و گل دوم بارسا، هدیه داور. »

او درمورد خطای پنالتی روی الکسیس گفت:« الکسیس به دنبال دروازه بان بود و به دروازه نگاه می کرد. آن خطا خطای پنالتی نبود. این اتفاق تازه ای برای ما نیست و عملا هدیه ای از سوی داور بود. ما چنین تجربه ای را مقابل الکسیس داریم. در بازی دوستانه ماه آگوست مقابل بارسلونا هم او شیرجه رفت.ما او را می شناسیم. او دوست دارد شیرجه برود.»

آنچلوتی درمورد نتیجه به دست آمده گفت:« با کمی شجاعت بیشتر می توانستیم به پیروزی برسیم. این نتیجه بدی برای ماست . در بازی برگشت ، با بودن یا نبودن مسی، اوضاع برای ما فرقی نمی کند. باید در نوکمپ به دو گل یا بیشتر برسیم.بازی خوبی بود. ما در دقایق ابتدایی خوب بازی کردیم ولی کار برایمان پیچیده شد . ما برای رسیدن به گل تساوی انرژی زیادی تلف کردیم. هنوز فرصت های زیادی برای بازی برگشت داریم.سرنوشت هنوز مشخص نشده، هرچند که بازی آسانی نخواهد بود. ما نشان دادیم که می توانیم مقابل بارسلونا رقابت کنیم.دربازی رفت موفق شدیم که 2 گل بزنیم و باید تلاش کنیم که در بازی برگشت هم به همین ترتیب کار کنیم.»

سرمربی ایتالیایی پی.اس.جی در مورد بکام هم گفت:« هدف ما برای دیدار بعدی این است که بکام بیشتر از بازی 3شنبه ، برای تیم بازی کند. در دقایق ابتدایی او خیلی خوب کار کرد و فرصت های زیادی را خلق کرد.»

کارلتو در نهایت در مورد مصدومیت ماتوئیدی گفت:« این مصدومیت من را نگران می کند. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست ولی ما بازیکنان خیلی خوب و تهاجمی زیادی درمیانه میدان داریم که می توانند برای بازی بعدی به خوبی جای او را پر کنند.»