PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بایرن به یووه هم رحم نکرد/ اشتباه والدس برد شیرین بارسا را پراند



O M I D
04-03-2013, 11:27 AM
http://pnu-club.com/imported/2013/04/309.jpg




خبرآنلاین:بارسلونا در مصاف با پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به پیروزی دو بر یک دست یافت تا شاگردان رورا مه در یک قدمی پیروزی شیرین خارج از خانه بودند تنها چند ثانیه کم آوردند و اشتباه فاحش ویکتور والدس 3 امتیاز بازی را برای آنها یک امتیاز کرد. در این بازی که نبرد ستاره ها بود ابتدا مسی بارسا را پیش انداخت. در نیمه دوم اما زلاتان ابراهیموویچ بازی را مساوی کرد. بارسا در دقیقه 87 صاحب یک ضربه پنالتی شد و ژاوی گل برتری را برای بارسایی ها زد . گلی که باید پا بر جا می ماند اما شوت متئودی در آخرین ثانبه های بازی با اشتباه بچگانه ویکتور والدس وارد دروازه تیم محبوب کاتالان شد و این بازی پایانش مساوی بود. در دیگر بازی این شب هم بایرن مونیخ در خانه با دو گل توانست یوونتوس را شکست دهد. دیوید آلابا در دقیقه اول بازی و توماس مولر در دقیقه 63 برای یاران یوپ هاینکس گلزنی کردند . بایرن امسال یکی از بهترین تیم های دنیاست که هر حریفی را خیلی راحت غرق در فوتبال تهاجمی اش می کند.

javad jan
04-03-2013, 11:40 AM
حق با شماست
من معذرت میخام
فقط زود خوندمش ببخشید
اما بارسا فینال هم بیاد باز از رئال می بازه
خیال طرفداراش راحت

O M I D
04-03-2013, 11:55 AM
کی میگه بارسا پیروز شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیشب بازیشون 2 بر 2 مساوی شد

داداش بیشتر دقت کن روی خبر:112:

اما شوت متئودی در آخرین ثانبه های بازی با اشتباه بچگانه ویکتور والدس وارد دروازه تیم محبوب کاتالان شد و این بازی پایانش مساوی بود.