PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رکورد جدید برای مسی و رئال مادريد



O M I D
03-31-2013, 12:14 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/03/2379.jpg
تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی برابر زاراگوزا، چهار هزارمین امتیاز خود در تاریخ لیگ اسپانیا را کسب کرد.



جام نیوز:دو تیم مدعی فوتبال لیگ اسپانیا برابر رقبای انتهای جدولی خود تن به تساوی خارج از خانه دادند، اما در همین بازی ها اتفاقات جالبی نیز رقم خورد.


بارسا در حالی با تساوی 2-2 برابر سلتاویگو متوقف شد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا گل دوم تیمش را در دقیقه 73 به نام خود ثبت کرد و شمار گل هایش در این فصل را به عدد 43 رساند.


مسی در نوزدهمین بازی پیاپی موفق شد برای بارسلونا گلزنی کند. او همچنین توانسته دروازه همه تیم های حاضر در لیگ دسته اول اسپانیا را باز کند که سلتاویگو آخرین آنها بود.


در این هفته از مسابقات یک رکورد دیگر البته این بار به نام رئال مادرید به ثبت رسید. درست است که کهکشانی ها دو امتیاز دیگر را در این فصل از لیگ این بار برابر زاراگوزا از دست دادند، اما توانستند چهار هزارمین امتیاز خود در تاریخ لیگ را کسب کنند و یک رکورد جدید از خود بر جا بگذارند.


در این بازی کریستیانو رونالدو نیز بیست و هشتمین گلش را به ثمر رساند و پشت سر مسی 43 گله و بالاتر از فالکائوی 21 گله ایستاد.












منبع:jamnews.ir