PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جدال پرسپوليس و استقلال براي جذب مدافع سپاهان



javad jan
03-30-2013, 01:17 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/03/2318.jpg
تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس مذاكرات اوليه براي جذب مدافع سپاهان را انجان داده اند.

javad jan
03-30-2013, 01:19 PM
جام نیوز: با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور یکی از دل مشغولی های تیم های مطرح و البته پول دار به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر خود است.
دو تیم استقلال و پرسپولیس که همواره در زمینه های مختلف با یکدیگر رقابت دارند در جذب بازیکن نیز با همدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. در این میان اما بازیکنانی که از دو ویژگی فنی و اخلاقی برخوردار باشند بیشتر مورد توجه هستند.
استقلال و پرسپولیس هیچ گاه از وجود چنین بازیکنانی متضرر نشده اند. نمونه این بازیکنان را می توان خسرو حیدری در استقلال و حسین ماهینی در پرسپولیس نام برد. بر همین اساس از دو تیم مطرح پایتخت خبر می رسد که آنان از همین الان به دنبال صحبت با بازیکنان مورد نظر خود هستند.
از استقلال خبر می رسد که با اتفاقات چند ماه اخیر در این تیم و حاشیه سازی های حنیف عمران زاده مدافع استقلال، آبی پوشان پایتخت به صورت غیر مستقیم مذاکرات خود را با فرشید طالبی مدافع کنونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان آغاز کرده اند.
ظاهرا استقلالی ها به سید مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور که زمانی در فجر سپاسی همبازی فرشید طالبی بوده اند ماموریت داده اند تا هر طور شده مقدمات حضور فرشید طالبی را در این تیم فراهم کنند.
البته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تمایل زیادی برای حضور مدافع سپاهان در استقلال دارد. گویا دو فصل پیش که فتح الله زاده برای حضور طالبی در استقلال با این بازیکن مذاکره کرده بود به خاطر اینکه فرشید طالبی هیچ صحبتی از پول نکرده بود شیفته این بازیکن شده و قصد دارد مدافع سپاهان را آبی پوش کند.
البته ظاهرا آبی پوش شدن طالبی خواسته امیر قلعه نویی هم هست.
در آن سو از باشگاه پرسپولیس هم خبر می رسد به دلیل اینکه سید جلال حسینی از مدتها قبل گفته که تاب حاشیه های پرسپولیس را ندارد و در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا می شود آنان نیز به دنبال یک مدافع شش دانگ هستند.
جدایی سید جلال را اضافه کنید به مسایل حاشیه ای محسن بنگر و اختلاف نظر او با گل محمدی همه این مسایل باعث شده تا رویانیان مذاکراتش را با فرشید طالبی آغاز کند.
البته مدیرعامل پرسپولیس نشان داده که علاقه زیادی در به خدمت گرفتن بازیکنان شمالی دارد. یادمان باشد هر چند فرشید طالبی زاده شیراز است اما چون اصلیت پدرش از سوادکوه است و به نوعی شمالی حساب می شود.