PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صعود چلسی، لاتزیو، تاتنهام و بنفیکا به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا



javad jan
03-18-2013, 03:49 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/03/1925.jpg
تیم‌های فوتبال چلسی، لاتزیو، تاتنهام، بنفیکا به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا راه پیدا کردند و اینترمیلان هم نتوانست جواز صعود به دور بعد را بگیرد.


برنا:دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی فوتبال لیگ اروپا شب گذشته پیگیری شد و در یکی از مهم ترین بازی ها تیم چلسی توانست در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن با نتیجه سه بر یک استوا بخارست رومانی را شکست بدهد و در مجموع با نتیجه سه بر دو به دور بعد صعود کند.

ماتا 34، تری 58 و تورس 71 برای چلسی و چیریچس 45 برای بخارست موفق به گلزنی شدند. تورس در دقیقه 87 هم یک ضربه پنالتی برای چلسی به هدر داد.

اینترمیلان هم در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان تاتنهام هاتسپرز بود و توانست حریف خود را در 120 دقیقه با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست بدهد اما به دلیل گل خورده مقابل تیم لندنی از دور مسابقات کنار رفت. کاسانو 20، پالاسیو 52، گالاس 75 گل به خودی و آلوارس 110 برای اینتر، آدبایور 96 برای تاتنهام موفق به گلزنی شدند.

لاتزیو ایتالیا هم در ورزشگاه المیپکوی رم با نتیجه سه بر یک اشتوتگارت آلمان را برد و در مجموع با نتیجه پنج بر یک جواز صعود گرفت. کوزاک در این بازی برای لاتزیو هت تریک کرد.

بنفیکای پرتغال هم با نتیجه سه بر دو از سد بوردو فرانسه گذشت و در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر سه راهی مرحله بعد شد. روبین کازان روسیه هم در 120 دقیقه توانست دو بر صفر لوانته را ببرد و با همین نتیجه جشن صعود بگیرد.

زنیت روسیه هم یک بر صفر بازل سوییس را شکست داد اما در مجموع با نتیجه دو بر یک از رقابت ها حذف شد. نیوکاسل انگلیس هم در خانه خود با گل دقیقه 94 سیسه آنژی روسیه را برد و در مجموع با همین نتیجه جواز صعود گرفت.

فنرباغچه ترکیه هم برابر ویکتوریا پلژن جمهوری چک به تساوی یک-یک رسید اما در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک صعود کند.

بعد از حذف تیم های انگلیسی از لیگ قهرمانان اروپا، حضور سه تیم انگلیسی چلسی، تاتنهام و نیوکاسل در جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا جالب توجه است.

قرعه کشی مرحله بعد رقابت ها امروز برگزار می شود و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت.