PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : غیبت دوباره رحمتی و حضور داوری برای بازی با امارات و کویت



javad jan
03-18-2013, 01:43 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/03/1903.jpg
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تدارکاتی با امارات و دیدار مقابل کویت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا اعلام شد.




برنا: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی امارات و دیدار مقابل کویت را اعلام کرد.

رحمان احمدی، علیرضا حقیقی، دانیال داوری، خسرو حیدری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، محمد نصرتی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مهرداد اولادی، مجتبی جباری، قاسم حدادی فر، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، رضا قوچان نژاد، سید جلال رافخایی، مسعود شجاعی و یعقوب کریمی نفراتی هستند که به تیم ملی دعوت شدند.

بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده ای که روز 28 اسفند در لیگ بازی دارند، در امارات به تیم ملی ملحق خواهند شد.

- مهدی رحمتی به مانند اردوی قبلی جایی در فهرست ندارد.

- در این فهرست 4 استقلالی و 3 پرسپولیسی حضور دارند.

- اسامی 6 لژیونر هم در این لیست دیده می شود.

- شهاب گردان، هادی عقیلی، پژمان نوری، غلامرضا رضایی، آرش افشین و فرزاد حاتمی نسبت به فهرست قبلی جایی در این اردو ندارند.

- از پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، مس، سایپا، ملوان، ذوب آهن و نفت تهران بازیکن دعوت شده و از 9 تیم دیگر لیگ برتر بازیکنی در تیم ملی حضور ندارد.