PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شناخت شخصیت بوسیله کف بینی



Isooda
03-15-2013, 07:14 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html)
شما فردی هستید كه روابط گسترده ای با دوستان خود دارید . بسیار معاشرتی و مردم گرا هستید و از همینطور می توانید ایده ها و افكار خود را با دیگران در میان بگذارید . بیشتر به موضوعات فكری علاقه دارید و عاشق سفر هستید . خیلی میل دارید با دیگران ارتباط برقرار كنید و خلاصه از تنهایی به شدت بیزار هستید . انگار همیشه حرفهای زیادی برای گفتن دارید و معمولاً نیز آنها را به نحو مطلوبی با دیگران در میان می گذارید . هر یك از دوستانتان را همچون یك دستگاه ضبط صوت خوب می دانید كه حرفهای شما را ضبط كرده و به دیگران انتقال می دهند. همه دلشان می خواهد به شما نزدیك شوند و با شما طرح دوستی بریزیند . از نظر گشت و گذار به شهرها و سرزمینهای دیگر لذت می برید . تفریح ، سرگرمی ، و بازی روحیه شما را شاداب می كند و باعث لذت و شادی تان می شود . از نظر جسمی نیز در وضعیت خوبی بسر می برید و كاملاً سالم و تندرست هستید .
پیشنهاد :
باید به پیامهایی كه میان شما و یكی از نزدیكان رد و بدل می شود بیشتر توجه كنید . این رابطه می تواند عاقبت خوبی به همراه داشته باشد . سعی كن زیاد كج خلقی نكنی و با دیگران مهربان و خوشرو باشی . از حرفهای كنایه آمیز و رفتار دوپهلو پرهیز كن زیرا باعث سوء تفاهم می شود . همواره باید برای تمدید اعصاب خود به سفر بروی یا خود را با طراحهای آموزشی سرگرم كنی . همچنین می توانی دوستان خود را در لحظات شاد خود شریك كنی .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) شما فردی هستی كه در زندگی بیشتر به فكر شغل و حرفه خود هستی و به مادیات علاقه داری . با شریك خود سازگاری و توافق دارید و علایق مشتركی شما را به هم پیوند داده است رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكرای دو جانبه شكل گرفته است .خیلی به سیر وسفر علاقمند هستید و دوست دارید مدام به گردش وتفریح بروید . دوستانتان همیشه به كمك شما احتیاج دارندو رابطه شما با آنها خوب است . همه هوش و حواس شما متوجه كار یا تحصیل است و دغدغه دیگری ندارید . به كسی علاقمند خواهی شد و با او ابطه ای عاطفی و ظریف برقرار خواهی كرد كه بسیار شاد یبخش و مطلوب خواهد بود . به نظر می رسد آدم صبور و پر طاقتی هستید و با یكی از اعضای خانواده خود بیش از بقیه صمیمت و نزدیكی داری و معمولاً در اكثر كارها با همدیگر اشتراك نطر دارید . از نظر سلامتی و بهداشت نیز در وضعیت مناسبی قرار دارید و هیچگونه كسالت یا بیماری شما را تهدید نمی كند .
پیشنهاد :
ممكن است در خانواده ، محیط كار ، یا مدرسه هیچ كس با شما موافق نباشد . ولی شما باید سعی كنید كه خونسردی و متانت خود را از دست ندهید . در ارتباط با اعضای خانواده خود باید صبورتر و با گذشت تر باشید و از مشاجره و دعوا پرهیز كنید . در محیط كار یا در مورد مسایل شخصی نیز باید خونسردی خود را حفظ كنید و از درگیری و اختلاف با دیگران احتراز كنید . زیاد سخت نگیرید و نگذارید مسایل و مشكلات بر قلبتان سنگینی كند . بردباری و گذشت باعث می شود احساس بهتری داشته باشید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) در زندگی بیشتر به مسایل شغلی ، تحصیلی ، یا روابط عاطفی خود با دیگران توجه دارید . شما شخصی هستید كه رفتارهایتان غیر قابل پیش بینی است . انكار و ایده های زیادی در سر دارید ولی افكار برای بیان آنها مشكل دارید و دلتان نمی خواهد آنها را با كسی در میان بگذارید . به هر حال صحبت وگفتگو با یك مشاور می تواند مفید و سودمند باشد . سودای عشق در سر دارید و دوباره به یاد او افتاده اید كه مدتی است از شما جدا شده و در شهری دور زندگی می كند . از نظر سلامتی و بهداشت در وضعیت خوبی به سر می برید و كاملاً شاداب و سرحال هستید .
پیشنهاد :
با دوستان و همكاران خود رفتاری با نزاكت و مبادی آداب داشته باشید . ایجاد تفاهم و سازگاری با دیگران چندان هم مشكل نیست . در ارتباط با طرحی كه ارائه داده اید از جانب یكی از دوستان خود پیشنهادی دریافت می كنید . باید با روی باز به نظرات دیگران گوش كنید و از آنها سپاسگزار باشید . برای رسیدن به تفاهم و هماهنگی با دیگران باید به سهم خود قدم پیش بگذارید تا موفق شوید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) شما فردی هستید كه معمولاً درگیر درس و تحصیل ، مسایل خصوصی و یا مشغولیات ذهنی خود هستید . ولی در درون خود از آرامش برخوردارید . پیشرفت در زندگی باعث شادی و نشاط شما می شود . چون با دیگران برخورد مناسبی دارید و از قدرت بیان خوبی نیز برخوردار هستید معمولاً از جانب اعضای خانواده ، دوستان و همسایگان مورد لطف و محبت قرار می گیرید و هدیه دریافت می كنید . رابطه عاطفی شما با دوستتان در وضعیت بسیار مناسب و دلپذیری است . از لحاظ مالی موقعیت خوبی دارید و به نظر می رسد كه از هر لحاظ یك فرد حرفه ای و كاردان هستید .
پیشنهاد :
شما باید شادی و نشاط خود را با دوستان و رفقای خود تقسیم كنید . سعی كنید در مورد مشكلات و گرفتاری های شخصی ، از هر گونه بحث و مشاجره با دیگران پرهیز كنید . شما از آن دسته افراد نیستید كه برای مشكلی كه برایشان بوجود می آید راه حلی را در آستین دارند
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) ظاهراً به نظر می رسد كه شما از آن دسته افراد هستید كه در مورد مسایل مالی بسیار صبور و پر طاقت هستید . اخیراً مشكلی در زندگی تان پیدا شده است كه فكرتان را به خود مشغول كرده است . احتمالاً به زودی می فهمید آن كسی كه در محیط كار خود با او آشنا شده اید می تواند برای شما یك دوست خوب نیز باشد . در حال حاضر همه توجه تان بر روی تحصیل متمركز است . در ارتباط با عشق و تحصیلات و كار ، آدم بسیار خوش شانسی هستید . از لحاظ سلامتی و بهداشت نیز در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارید .
پیشنهاد :
بهتر است به دنبال راهی برای بهبود كارائی خود باشید . همچنین باید به مسایل مالی خود بیشتر توجه كنید . و محتاطانه تر عمل نمایید . مواظب دخل و خرج خود باشید و معقولانه تر خرج كنید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) در حال حاضر همه سعی و تلاش خود را بر روی تحقیق در مورد مسایل مالی متمركز كرده ای . در آینده نزدیك به هدف خود می رسی و از اینكه موفق می شوی كار مفیدی انجام دهی خوشحال خواهی شد . شما آدمی برونگرا و معاش تی هستید و به فعالیتهای اجتماعی خیلی علاقه دارید . اما باید مراقب خرج و هزینه های خود باشید و زیاد ولخرجی نكنید . شما فردی رفیق باز هستید كه هر لحظه دوست جدیدی می گیرید . رفتاری صمیمانه و پر محبت دارید و از گسترش روابط خود با دیگران لذت می برید . با كسی آشنا می شوید كه به تدریج به او دل می بندید و عاشق او می شوید . این دوستی و پیوند عاقبت خوشی برایتان دارد . در مورد سلامتی و بهداشت نیز باید بیشتر مراقب خود باشید .
پیشنهاد :
در مورد بهداشت و سلامتی خود باید بیشتر مراقب باشید . اگر مواظب دخل و خرج خود نباشید و در این مورد عاقلانه عمل نكنید آنگاه ممكن است هر چه در می آورید یك شبه خرج كنید و دچار مشكل مالی شوید . به هر حال باید مشكلات مالی خود را به نحو مطلوبی حل كنید تا به آرامش برسید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) در زمینه ارتباطات خود با دیگران ، آدم خوش شانسی هستید و روابط خوبی با مردم برقرار می كنید . ضمناً آدم خوش سفری نیز هستید و از این لحاظ نیز شانس با شما همراه است . در روابط عاطفی خود با دیگران بارها قلبتان می شكند و در عشق شكست می خورید ولی اهمیت نمی دهید . در حال حاضر دل در گرو عشق جدیدی سپرده ای . در این ماجرا ممكن است بعضی ها به شما حسادت بورزند . خیلی دوست دارید برای انجام مأموریت به سفر بروید و خلاصه از یكجا ماندن نفرت دارید . به عشق در یك نگاه اعتقاد دارید . از نظر سلامتی در وضعیت خوبی به سر می برید .
پیشنهاد :
باید كمی خویشتندار و صبور باشید و خونسردی خود را از دست ندهید . نباید بر سر مسایل جزیی با دوست خود درگیر شوید . اگر متانت خود را حفظ كنید با دوستان و رفقای خود اوقات خوشی خواهید داشت . به درك شهودی و مبتنی بر حدس و ابهام خود ایمان داشته باشید . اجازه ندهید یك موضوع خانوادگی شما را از پا بیندازد . در ابتدا ممكن است عصبانی شوید و بعد گیج و آشفته شوید . به زمان نیاز دارید تا بتوانید راه حل مناسبی برای مشكلات خود در خانه ، مدرسه ، یا محیط كار پیدا كنید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) این كف دست برای شما خوش شانسی می آورد . به نظر می رسد آدم شاد و بانشاطی هستید . شما دوست دارید اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسیم كنید . عاشق گردش و سفر هستید و از یكنواختی و تكرار بدتان می آید . در زمینه عشق ، كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید . در قلب خود فقط یك نفر را دارید كه به او بسیار علاقمند هستید. در راه علم و دانش تلاش كنید . از نظر سلامت و بهداشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارید .
پیشنهاد :
لزومی ندارد با كسی كه از هیچ نوع خردو منطقی پیروی نمی كند وارد بحث و جدل شوید . در حیطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئولیت قبول كنید . زیاده روی در كار ممكن است به شما آسیب بزند . شما در زمره كسانی هستید كه به عشق در یك نگاه اعتقاد دارید . سفرهای غیر قابل انتظاری در پیش دارید .
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/201212101283.html) خطوط كف دست شما نشان می دهد كه باید در ارتباط با روابط عاطفی خود كمی صبور و خویشتندار باشید . ممكن است هیچ كس با شما موافق نباشد . در زمینه شغل و حرفه خود قابلیتهای بسیاری دارید و از لیاقت و شایستگی خوبی برخوردارید . دوست دارید افكار و ایده های خود را با دوستان خود در میان بگذارید و از این كار لذت می برید . در حیطه شغل خود با یك فرصت طلایی روبرو می شوید كه برای پیشرفت شما بسیار مهم است . در ارتباط با كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید . از نظر بهداشت و سلامتی در وضعیت خوبی بسر قرار دارید .
پیشنهاد :
در محیط كار خود سعی كنید با دیگران مهربان و صمیمی باشید . اگر به كار خود فكر كنید و به راههای پیشرفت در شغل خود بیندیشید بدون شك پله های ترقی را طی خواهید نمود . به احتمال زیاد با یك ماجرای عشقی جدید روبرو خواهید شد . محیط خانه برای شما آرامش بخش است بنابراین سعی كنید آن را تزیین كنید و آنجا را مركز فعالیتهای خود بدانید . یكی از دوستانتان شما را مورد حمایت خویش قرار می دهد .