PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی و ممتازین ارشد ۹۱ دانشگاه پیام نور



sunyboy
02-25-2013, 02:50 PM
ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی و دانشجویان ممتاز بدون کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور آغاز شد. این دسته از دانشجویان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند. انتخاب واحد این دسته از دانشجویان بعد از تایید نهایی مدارک توسط کارشناس مربوطه از طریق همان سیستم گلستان امکان پذیر خواهد بود. مهلت ثبت نام و انتخاب واحد تا ۱۰ اسفند می باشد.

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:
نکته بسیار مهم : در صورتیکه مدارک ارسالی با اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری و تحویل مدارک ناقص یا دارای تناقض باشد ، قبولی شما در دانشگاه پیام نور ملغی می شود . توجه داشته باشید تا زمان تحویل مدارک ( با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش غیر حضوری ) شما دانشجو قطعی دانشگاه محسوب نمی شوید. مسئولیت تناقض و کسری مدارک تا زمان تحویل بعهده شخص پذیرفته شده می باشد .

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد: الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش۲۶۰″ ب) انتخاب واحد و دریافت “گزارش ۱۰۱ ” ج) مراجعه حضوری مطابق با تاریخ ثبت شده در” گزارش ۲۶۰″ د) پرداخت شهریه مطابق با “گزارش ۱۰۱″



نکتــه مهم


پذیرفته شدگان عزیز اگر نمی توانید وارد سایت گلستان برای ثبت نام شوید این هست که شما صفر اول کد ملی خود را نباید جلوی حرف B912 و یا T912 بنویسید. مثلآ اگر کد ملی را ۰۶۱۱۱۱۱۱۱۱ در نظر بگیریم شناسه کاربری به این صورت است B912611111111 یعنی نباید صفر اول را گذاشت اما در گذرواژه به این صورت است ۰۶۱۱۱۱۱۱۱۱ یعنی صفر را فقط باید برای گذرواژه باید قرار داد.




۱-۱) – کلیه پذیرفته شدگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد با شناسه کاربری و گذروازه به شرح زیر وارد سیستم شوید.


- شناسه کاربری: شماره ملیT912
- گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)



۱-۲) – کلیه پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی سراسری با شناسه کاربری و گذروازه به شرح زیر وارد سیستم شوید.


- شناسه کاربری: شماره ملی
B912 - گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)


مثال : شناسه کاربری: B9120611111111 گذرواژه :۰۶۱۱۱۱۱۱۱۱



سیستم جامع خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور (جهت ثبت نام و انتخاب واحد) (http://www.pnu-club.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2Freg.pnu-club.com)



۲- از طریق مسیر زیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

تذکر : حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.




آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”



۳ – بعد از ۲۴ لغایت ۷۲ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذروازه: شماره شناسنامه می گردد.) و جهت انتخاب واحد از مسیر زیر اقدام نمائید.(حداکثر تعداد واحد انتخابی دانشجویان کارشناسی ۱۷ واحد و کارشناسی ارشد ۱۴ واحد و حداقل واحد انتخابی ۵ واحد می باشد.)



ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> “ثبت نام اصلی”








۴- جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نمایید . در هنگام اخذ درس رعایت روابط دروس ( روابط پیش نیازی و هم نیازی دروس ) الزامی است .




۵- بعد از انجام مراحل فوق با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش اینترنتی جهت تحویل مدارک به مرکز پذیرش خود مراجعه نمایید. ۶ – شایان ذکر است تاریخ و ساعت تشکیل کلاس در گزارش ۱۰۱ ” نتیجه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو” (که پس از پذیرش دانشجو توسط مراکز و انتخاب واحد در دسترس قرار می گیرد) و همچنین سایت های اطلاع رسانی مراکز درج گردیده است.

۷- مطابق دستورالعمل کلیه دانشجویان محترم میبایست جهت تشکیل پرونده از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۲ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۹۲ به مراکز خود مراجعه نمایند.


برای دریافت برنامه کلاسی خود فقط و فقط به سایت مرکز قبولی خود مراجعه کنید





تذکـــــــــــــــــــــر ات مهـــــــــــــــــــــم : برخی اصطلاحات :
تجمیع یا سنتی : دانشجویان کارشناسی ورودی جدید که رشته انها تجمیع داشته باشند تجمیع محسوب می شوند سایر رشته ها که تجمیع ندارند سنتی هستند. ورودی های ۸۵ به قبل سنتی و ورودی های ۸۶ به بعد تجمیع هستند. خودخوان – آزمون محور : اگر برای درسی نوشته شده است خودخوان یعنی برای درس مذکور کلاس تشکیل نخواهد شد.

عادی : یعنی برای درس مورد نظر کلاس تشکیل میشود. تاریخ و ساعت تشکیل کلاس و برنامه امتحانات واحدهای انتخابی از مسیر ثبت نام -> گزارش های ثبت نام -> در گزارش ۱۰۱ ” نتیجه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو” پس از انتخاب واحد در دسترس قرار می گیرد. اگر ساعت و برنامه تشکیل کلاس ها در گزارش ۱۰۱ نیست ممکن است در سایت مرکز قبولی خودتان اعلام شده باشد. نکته : اگر گزارش ۱۰۱ در سیستم پیغام کد ۱۸ را می دهد طبیعی می باشد یعنی خود سیستم برای همه فعال نکرده است پس جای نگرانی نیست. بعد از انجام مراحل فوق با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش اینترنتی جهت تحویل مدارک به مرکز پذیرش خود مراجعه نمایید. نکته بسیار مهم : در صورتیکه مدارک ارسالی با اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری و تحویل مدارک ناقص یا دارای تناقض باشد ، قبولی شما در دانشگاه پیام نور ملغی می شود . توجه داشته باشید تا زمان تحویل مدارک (با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش غیر حضوری ) شما دانشجو قطعی دانشگاه محسوب نمی شوید. مسئولیت تناقض و کسری مدارک تا زمان تحویل بعهده شخص پذیرفته شده می باشد. به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطلب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:




آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!





دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون سراسری سال ۹۱ به شرح زیر است:
۱- ثبت نام غیر حضوری کلیه پذیرفته از تاریخ ۶ اسفند ۹۱ لغایت ۱۰ اسفند ۹۱ با مراجعه به سایت جامع خدمات آموزشی به نشانی سيستم جامع دانشگاهي گلستان (http://reg.pnu-club.com) انجام خواهد پذیرفت.
۲- پذیرفته شدگان می بایست کلیه شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام بدون آزمون را داشته باشند.
۳- نظر به اینکه گزینش دانشجو صرفاً بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت پذیرفته در صورت وجود هرگونه مغایرت ؛قبولی دانشجو لغو شده و دانشجو مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه نمی باشد.
۴- تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی ( برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته ) حد اکثر تا ۳۰ بهمن ۹۱ می باشد.

۵- داشتن شرایط بومی مطابق دستور العمل پذیرفته شدگان نیمسال اول ۹۲/۹۱ الزامی است ضمن اینکه پذیرش در رشته های فنی و مهندسی و گروه هنر به صورت بومی استانی انجام می شود.
۶- با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و می بایست از یکی از رشته های قبولی خود انصراف دهند
۷- پذیرفته شدگانی که بااستفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یک بار در رشته های تحصیلی دروه های روزانه پذیرفته شده اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت
۸- انتقال و تغییر رشته از رشته محل های بدون آزمون به رشته محل هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوع است.