PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی و قوانین و مقررات خیلی مهم و اصلی بخش پرسش و پاسخ پیام نوری باشگاه پیام نور



Borna66
01-30-2013, 08:41 PM
با سلامت خدمت همه بازدیدکنندگان و کاربران گرامی

این بخش سوالات مرتبط با پيام نور(پرسش و پاسخ) (http://www.pnu-club.com/pnu.300.html) مخصوص پاسخگویی مناسب و سریع و در حد توان به سوالات مطرح شده توسط کاربران در موضوعات و مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور هست که بیشتر توسط مدیران باشگاه و حتی کاربران باتجربه جهت اطلاع رسانی به شما بازدیدکنندگان گرامی ارسال می شود.

هم اگر دقت کنید می بینید که در این حالت هم بازهم به نفع سوال کننده هست که ارایه جزییات و اطلاعات بیشتر مرتبط با موضع سوالات مطرح شده بهرین پاسخ ها و راهنمایی ها را نسبت به سوالات مطرح شده توسط مدیران یا کابران باتجربه در سریع ترین زمان دریافت کند.

کاربران جهت مطرح کردن سوالات مختلف پیام نوری در باشگاه دانشجویان پیام نور 3 قانون اصلی وجود دارد دراین زمینه که رعایت ان الزامی و ضروری می باشد برای همه کاربران و خواهشمند یکبار این قوانین ساده را با دقت مطالعه و بررسی کتید هم اگر دقت کنید متوجه می شود که در این حالت هم بازهم به نفع شما کاربر گرامی سوال کننده در موضوعات مختلف پیام نوری هست چون با رعایت این قوانین ساده و کاربردی توسط کاربران نسب سوالات مطرح شده بهرین پاسخ ها و راهنمایی ها را توسط مدیران یا کابران باتجربه در سریع ترین زمان دریافت کند.

بنابراین وجود نظم و ترتیب و انظباط در همه بخش لازمه تسریع انجام کار و موفیت در ان می باشد. در صورت عدم رعایت این قوانین مطرح شده در این بخش، به درخواست ها و سوالات مطرح شده تریتب رسیدگی و پیگیری داده نمی شود.

در مورد هر قانون و نکته هایش توضیحات مفصلی در ادامه ارایه می شود تا کاملتر منظورما مورر درک و فهم شما قرار گیرید و شما کاربران هم بتوانیم با اعمال و بکار گیری این قوانین کار و مشکلات خودتون را سریعتر بهتر حل کنید. ادامه توضیحات در پست های بعدی....

Borna66
01-30-2013, 08:44 PM
قانون 1:
عدم مطرح کردن سوالات مختلف مرتبط با پیام نور در پیام خصوصی
نکته خیلی مهم ابتدایی این بخش سوالات مرتبط با پيام نور(پرسش و پاسخ) (http://www.pnu-club.com/pnu.300.html) که لطفا و خواهشنا سوالات مختلف خودتان را در پیام خصوصی با مدیران باشگاه بخصوص مدیران این بخش به هیچ عنوان مطرح نکنید و در این زمینه پیام خصوصی ارسال نکنید که طبق قوانین باشگه غیرمجاز بود و پیگیری و پاسخ گویی داده نمی شود و این عدم پرسش در پیام خصوصی به خاطر خود شما سوال کننده هست که سوالاتون سریعتر توسط همه بازدیدکننده گان و کابران دیده شود و توسط سایر افرادی و کاربرانی که در زمینه پرسش شما تجربه یا سابقه دارند در حد توان پاسخ گوی شما سوال کننده باشند.

Borna66
01-30-2013, 08:47 PM
قانون 2:
طرز مطرح کردن سوالات مختلف در این بخش توسط کاربران:
هچنین سوالات مطرح شده باید بگونه ای بصورت واضح و مرتب با عنوان مناسب و مرتبط و فونت درست بطوری بیان شود که پاسخ دهنده بتواند منظور سوال را بفهمد و بتواند پاسخ مناسی ارایه دهند و این به نفع و سود خود سوال کننده می باشد تا بهرین پاسخ ها و راهنمایی ها را نسبت به سوالات مطرح شده اش دریافت کند.پس همانطور که مشاهده می شود با رعایت این قوانین و نکات مهم مطرح شده به سود خود شما سوال کننده گرامی می باشد و

بنابراین لطفا در هنگام استفاده و مطرح کردن سوالات مختلفتان در این بخش کاربردی نکات خیلی مهم زیر را درنظر بگیرید و حتما رعایت کنید تا بهرین پاسخ ها و راهنمایی ها را نسبت به سوالات مطرح شده توسط مدیران یا کابران باتجربه در سریع ترین زمان دریافت کند.
به طور کلی قاعده کلی سوالات مطرح شده در این بخش بدین صورت باید باشد:

نکته 1 : جستجو برای یافتن سوالات و پاسخ های مشابه
نکته 2: مکان مناسب سوالات مطرح شده
نکته 3: عنوان اصلی سوال مطرح شده
نکته 4: ارایه اطلاعات و جزیات کافی و کامل در مورد سوالات مطرح شده
نکته 5: ترتیب بیان(شماره گذاری و جمله بندی درست) سوالات مطرح شده
نکته 6: طرز بیان سوالات مطرح شده
نکته 7 :اطلاع رسانی در صورت نیاز در مورد سوالات مطرح شده صبر و تحمل در دریافت پاسخ


در مورد هر نکته ها توضیحات مفصلی همراه با مثال در ادامه ارایه می شود تا کاملتر منظورما مورر درک و فهم شما قرار گیرید و شما کاربران هم بتوانیم با اعمال و بکار گیری این قوانین کار و مشکلات خودتون را سریعتر بهتر حل کنید که می توانید از ادرس زیر مشاهده کنید:

آموزش کامل چگونگی و طرز مطرح کردن سوالات مختلف در مورد پیام نور توسط کاربران در بخش پرسش و پاسخ پیام نوری (http://www.pnu-club.com/pnu.thread76631.html)

Borna66
01-30-2013, 08:49 PM
قانون 3 :
طرز پاسخ گویی به سوالات مطرح شده توسط کاربران:

1-پاسخ ها ی ارسالی توسط مدیران و کاربران مطللع و باتجربه نسبت به سوالات مطرح شده در این بخض حتما باید بصورت نقل قول انجام گیرد بطوری که ابتدا سوال در نقل قول مشخص باشد و سپس در زیر ان پاسخ مربوط به ان.

2- رنک قونت متن پاسخ با یک رنگ دیگر که هم رنگ فونت سوال مطرح شده نباشد مثل قرمز یا ابی یا هر رنگی دیگر مخالف رنگ فونت سوال باشد.

3-رعایت ادب و احترام توسط مدیران و کاربران مللع در پاسخ گویی به سوالات مطرح شده در این بخش .

4- در صورت نیاز حتما لینک یا ادرس منبع خبر یا قوانین و مقرارت پیام نوری برای اثبات پاسخ ها هم ارایه دهید.

Borna66
01-30-2013, 08:51 PM
و در پایان تاکید اکید می کنم باشگاه دانشجویان پیام نور در قبال پاسخ های ارایه شده توسط مدیران و کاربرانش و فهم نادرست و استفاده غلط و اقدام نابجا از آنها در زمینه های مختلف هیچ گونه مسئولیتی خاصی ندارد و نخواهد داشت.

بنابراین کاربران سعی کنند همیشه با قاطعیت و مطمئن شدن از موضوع اقدامات لازمه را در صورت نیاز انجام بدهند و باشگاه دانشجویان پیام نور در این زمینه فقط نقش مشاوره ای و اطلاع رسانی دارد و لاغیر.


فعلا این قوانین و مقررات بخش سوالات مرتبط با پيام نور(پرسش و پاسخ) (http://www.pnu-club.com/pnu.300.html) می باشد و امکان تغییر و بروزرسانی ان در هر زمان وجود دارد.و اگر این طور باشد حتما اطلاع رسانی خواهد شد در این زمینه.

باتشکر.گروه مدیریت کل باشگاه

روزگار خوش

Borna66
01-30-2013, 09:55 PM
در اين تاپيك زیر شما كاربران عزيز مي تونيد هر گونه نظرات و انتقادات و پيشنهاد خاصي در مورد بخش پرسش و پاسخ پیام نوری باشگاه داريد حتما با رعايت ادب و احترام در اين تاپيك مطرح كنيد.مطمئنا در اسرع وقت به آن رسيدگي ،رفع و پاسخگويي داده مي شود.

حتما ما مسئولين بالايي باشگاه خوشحال مي شويم از نظرات سازنده و تاثيرگذار شما عزيزان اين مورد آگاه و مطلع شويم و در صورت نياز حتما در اولين فرصت پاسخگو خواهيم بود.:74:


تاپیک نطرات و پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد بخش پرسش و پاسخ پیام نوری باشگاه (http://www.pnu-club.com/pnu.thread76634.html)

و
معرفی قوانین مهمی که درصورت عدم رعایت آنها به سوالات مطرح شده توسط کاربران در این بخش به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود!!! (http://www.pnu-club.com/pnu.thread76635.html)
روزگار خوش

Borna66
01-30-2013, 10:48 PM
معرفی قوانین مهمی که درصورت عدم رعایت آنها به سوالات مطرح شده توسط کاربران در این بخش به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود!!! (http://www.pnu-club.com/pnu.thread76635.html)