PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : طالع بینی و روانشناسی رنگ چشم ها



negar92
12-14-2012, 09:31 PM
طالع بینی و روانشناسی رنگ چشم ها

http://pnu-club.com/imported/2012/12/194.jpg

شناخت شخصیت افراد* از روی رنگ چشم، گزینه جد*ید*ی است که د*ر روابط انسانی بی*تاثیر نبود*ه و چنانچه د*رست به کار رود*، مشکلات زیاد*ی را حل خواهد* کرد*. مطلب زیر که توسط یکی از انجمن*های اینترنتی عربی منتشر شد*ه است، به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت د*ارند*گان آن می*پرد*ازد*.

● رنگ چشم سبز
رنگ چشم سبز، نشان د*هند*ه آن است که صاحبان آن، شخصیتی قوی و اراد*ه*ای بالا د*ارند*. د*ر تصمیم*گیری*ها، خیلی محکم عمل می*کنند* و تا حد*ی خود* رای و مغرور نیز هستند*. این افراد*، اعتماد* به نفس بالایی د*ارند* و تا آخرین توان خود* به د*یگران کمک می*کنند*.

● رنگ چشم آبی
د*ارند*گان چشم*های آبی، د*ارای نگاهی عمیق هستند* و شخصیتی حساس د*ارند*. این افراد* به راحتی فکر و نظر خود* را به د*یگران تحمیل می*کنند*.

● رنگ چشم مشکی
صاحبان چشمان مشکی، انسان*هایی رویایی هستند* که د*ر فضای شاعرانه*ای زند*گی می*کنند* و همچنین بسیار د*ست و د*ل باز هستند*. بسیار سعی می*کنند* با هر چه د*ارند* به د*یگران کمک کنند*. این افراد* همچنین د*ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند*.

● رنگ چشم قهوه*ای
چشم قهوه*ای، سمبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره*تر باشد* مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه*ای*ها، بسیار خونسرد*ند* و هرچه را که می*خواهند* به راحتی تصاحب می*کنند*.

● رنگ چشم خاکستری
صاحبان چشم*های خاکستری، د*و د*سته هستند*. یا از شخصیتی آرام برخورد*ارند* و یا شخصیتی عصبی و انقلابی د*ارند*، ولی د*ر مجموع انسان*هایی سرسخت و سنگین د*ل هستند*.

● رنگ چشم عسلی
با وجود* اینکه چشم *عسلی*ها، انسان*هایی خوش قلب هستند* ولی با د*یگران صریح نیستند*. این افراد* همیشه به د*نبال د*وست می*گرد*ند*. چشم عسلی*ها معمولاً از کود*کی روی پای خود* می*ایستند* و د*وست ند*ارند* به د*یگران تکیه کنند*.

simin71
03-25-2014, 10:19 PM
● رنگ چشم مشکی
صاحبان چشمان مشکی، انسان*هایی رویایی هستند* که د*ر فضای شاعرانه*ای زند*گی می*کنند* و همچنین بسیار د*ست و د*ل باز هستند*. بسیار سعی می*کنند* با هر چه د*ارند* به د*یگران کمک کنند*. این افراد* همچنین د*ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند*.:281:

baran bala
03-26-2014, 11:02 AM
من رنگ چشمم مشی هستش چیزی ننوشته

جهانگرد22
03-26-2014, 11:36 AM
قهوه ای تیره:36:

McQueen
03-26-2014, 07:38 PM
قهوه ای تیره