PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سایت یاهو: رکورد دایی رویای دست نیافتنی مسی



O M I D
12-13-2012, 10:38 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/12/184.jpg

بهترین گلزن در بازی‌های ملی فقط 31 گل زده است و این رکورد تنها گوشه‌ای از رکورد علی دایی، مهاجم تیم ملی ایران است.


جام نیوز:سایت یاهو در گزارشی در مورد مسی، مقایسه‌ای میان او و علی دایی، آقای گل ایرانی جهان داشته است. در این گزارش نوشته شده: «هر کس که اعتقاد دارد برای مسی غیرممکن وجود دارد از این این بازیکن او را شگفت‌زده می‌کند. با این حال رکوردهایی وجود دارد که مسی برای رسیدن به آنها کار سختی دارد. در این مطلب به 5رکوردی که شکستن آنها برای مسی بسیار سخت و تقریبا محال است اشاره شده است.»


یکی از این 5 آیتم مربوط به علی دایی و تعداد گل‌های ملی این بازیکن است. در توضیح این مطلب نوشته شده است: «بهترین گلزن در بازی‌های ملی:‌ مسی با این که در تیم باشگاهی اش خوب گل می‌زند اما برای تیم ملی آرژانتین فقط 31 گل زده است. این رکورد تنها گوشه‌ای از رکورد علی دایی، مهاجم تیم ملی ایران است. بازیکن سابق تیم هرتابرلین و بایرن مونیخ از سال 1993 تا سال 2006، 109 گل برای تیم ملی کشورش زده است. رسیدن مسی به این رکورد خیلی دور از دسترس است.»


دیگر رکوردهایی که در این مطلب نوشته شده بیشترین گل در یک مسابقه، بهترین گلزن فینال لیگ قهرمانان، بهترین گلزن جام جهانی و بیشترین گل در یک بازی جام جهانی است.



منبع:jamnews.ir