PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شمس:پیامکی تهدید شدم؛شکایت می‌کنم/گفتند انتقاد کنی،بد می‌بینی!



O M I D
11-14-2012, 05:28 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/11/655.jpg

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در روزهای اخیر پیامک‌های تهدیدآمیزی برای من ارسال شد که امروز به پلیس شکایت می‌کنم.


فارس: تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی هفتمین دوره رقابت‌های جام جهانی برابر کلمبیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.
پس از این ناکامی اکثر مربیان و کارشناسان نسبت به عملکرد ملی‌پوشان انتقاد کردند. یکی از این افراد حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بود. شمس اعلام کرد حالا باید یقه سعیدلو را گرفت. این مصاحبه سرمربی سابق تیم ملی باعث شده تا در روزهای اخیر پیامک‌های تهدیدآمیز برای او ارسال شود.
حسین شمس با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: بعد از اینکه مصاحبه‌هایم در ارتباط با برخی مسئولان سابق سازمان تربیت بدنی صورت گرفت و گفتم نباید در کار فوتسال و فوتسال دخالت می‌کردند، تلفن تهدیدآمیزی داشتم که بعد به پیامک تبدیل شد.

وی ادامه داد: آن فرد اعلام کرد اگر یک بار دیگر درباره آن مسئول اظهار نظر کنم بد خواهم دید. بعد از اینکه جواب دادم و گفتم به پلیس آگاهی شکایت خواهم کرد، او ترسید و دیگر این موضوع قطع شد و تماسی گرفته نشد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: امروز به پلیس آگاهی می‌روم و شماره و پیامک‌های او را نشان خواهم داد. اگر از طرف فرد مسئولی باشد برخورد لازم صورت می‌گیرد، زیرا در کشورمان آزادی هست و دلیلی ندارد کسی که مسئول است مصونیت قانونی داشته باشد. در غیر این صورت، موضوع را برای شناسایی فرد تهدید کننده پیگیری می‌کنم تا متوجه شوم چه کسی دست به این کار زده است.

منبع:farsnews.com