PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزايش رشته‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه پيام‌نور ابهر



NIMA.N
06-02-2009, 04:40 PM
افزايش رشته‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه پيام‌نور ابهر

رئيس دانشگاه پيام نور ابهر گفت: در آينده نزديك رشته‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه پيام نور ابهر افزايش مي‌يابد.

محمود پايه‌قدر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اينكه پنج رشته جديد در مقطع تحصيلات تكميلي در دانشگاه پيام نور ابهر ايجاد خواهد شد اظهار داشت: رشته‌هاي جغرافيا، زمين‌شناسي، علوم تربيتي، روانشناسي و ادبيات فارسي از جمله رشته‌هايي هستند كه در آينده نزديك اقدام به پذيرش دانشجو در اين رشته‌ها خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه در سال جاري در مقطع كارشناسي ارشد رشته زمين‌شناسي اقدام به پذيرش دانشجو خواهيم كرد افزود: در صورت تصويب و آماده بودن شرايط لازم دكتراي رشته شيمي در سه گرايش شيمي تجزيه، شيمي آلي و شيمي معدني در اين دانشگاه ايجاد مي‌شود.
رئيس دانشگاه پيام نور ابهر با اشاره به اينكه در سال جاري توسعه فضاي فيزيكي اين واحد دانشگاهي در اولويت برنامه‌ها قرار دارد گفت: احداث ساختمان ويژه براي امور آزمايشگاهي و استاندارد سازي آن از جمله كارهايي است كه در سال تحصيلي جديد اجرا مي‌شود.
وي با بيان اينكه فضاي آزمايشگاهي موجود در ساختمان آموزش به فضاي ديگري در دانشگاه انتقال خواهد يافت اذعان داشت: با اين كار مشكل كمبود كلاس‌هاي آموزشي حل مي‌شود و با انتقال اين فضاي آزمايشگاهي به بيرون از محوطه ساختمان آموزشي20 كلاس به مجموع كلاس‌هاي آموزشي افزوده مي‌شود.
پايه‌قدر با اشاره به اينكه امسال سوله ورزشي چند منظوره دانشگاه پيام نور ابهر به بهره‌برداري مي‌رسد اظهار داشت: سوله ورزشي اين واحد دانشگاهي علاوه بر اينكه واحد تربيت بدني خواهران را تحت پوشش قرار دهد مي‌تواند به محل برگزاري امتحانات دانشگاه پيام نور ابهر تبديل شود.
وي اعتبار در نظر گرفته شده براي احداث سوله ورزشي چند منظوره را 75 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: سوله ورزشي چند منظوره دانشگاه پيام نور ابهر سال تحصيلي جديد در اختيار دانشجويان قرار خواهد گرفت.
رئيس دانشگاه پيام نور ابهر با اشاره به اينكه سال گذشته همايش‌هاي مختلفي در دانشگاه پيام نور ابهر برگزار شده است افزود: ششمين همايش شيمي كشور نيز در اين واحد دانشگاهي با حضور كارشناسان و اساتيد مجرب برگزار شد.
منبع: سایت دانشگاه پیام نور مرکز ابهر

zacree1360
06-04-2009, 09:29 AM
:103:

5mmmmm
06-04-2009, 03:48 PM
چرا یه رشته مثل ارشد نرم افزار فقط توی تهران برگزار میشه؟