PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خيـانـت ؛ غـم انگيـز اما واقـعـی



Borna66
06-02-2009, 04:21 PM
http://pnu-club.com/imported/2009/05/104.gif خيــانــت ؛ غم انگيــز اما واقعـي http://pnu-club.com/imported/2009/05/104.gif

.
خيانت ،
زيان آورترين عمل در يك ارتباط است كه نه تنها منجر به صدمات غيرقابل جبران به طرفين مي شود ،
بلكه اعتماد و اطمينان كسي كه مورد خيانت قرار گرفته شده را نيز نسبت به افراد ديگر از بين خواهد برد .
معمولاً نارضايتي از مسايل گوناگون در يك رابطه باعث خيانت مي شود
ولي بطور كلي ، هيچ عذري براي اين عمل نكوهيده پذيرفتني نيست .
در اين تاپيك به شناخت انواع خيانت ، بررسي دلايل و همچنين نشانه هاي خيانت خواهيم پرداخت .

Borna66
06-02-2009, 04:21 PM
نكاتي در ارتباط با خيانت :

.


♣ در ازدواجـهـايـي كـه يـكـي از زوجـين دست به خيانت زده احتمال طلاق افزايش يافته است.
♣ ماهيت خيانت عشقي با خيانت جنسي تفاوت دارد.
♣ 75 %خيانتهاي جنسي به طلاق كشيده مي شود.
♣ زنان و مردان براي خيانت عشقي خود دلايل يكسان اما براي خيانتهاي جنسي خود دلايل متفاوتي دارند.
♣ 15 %از افراي كه مرتكب خيانت جنسي شده اند همسر پيشين خود را طلاق داده و با معشوقه خود ازدواج مي كنند.
♣ 80 %از افرادي كه به قصد ازدواج با معشوقه خود همسر پيشين خود را طلاق داده اند از كرده خود پشيمان مي گردند.
♣ بيشتر رابطه هاي پنهاني معمولا 3-2 سال بطول مي انجامد اما برخي ممكن است مادام العمر باشد.
♣ عامل خوشبختي در زندگي زناشويي احتمال خيانت را منتفي نمي كند.
♣ پر مشغله بودن همسر ، عامل ناتوان كننده اي براي نداشتن رابطه پنهاني وي نمي باشد.

Borna66
06-02-2009, 04:21 PM
عامل اصلي و تعيين كننده در خيانت كردن زوجين به يكديگر نداشتن برنامه جهت ايجاد تغيير وتنوع در رفتار هاي في مابين چه به لحاظ جنسي و چه به لحاظ عاطفي ميباشد .
بي توجهي به اين نكته ساير عوامل فعال كننده جهت رجوع به خيانت را تحريك مينمايد.
البته خيانت از روي جبر در اين مجموعه قرار نمي گيرد .

Borna66
06-02-2009, 04:21 PM
انـواع خيـانـت :

.

بطور كلي 3 نوع خيانت و يا رابطه پنهاني وجود دارد:
♠ رابطه عشقي
♠ رابطه جنسي
♠ رابطه اينترنتي
.
تعريف خيانت عشقي :
يك رابطه پنهاني مي باشد كه در آن يك پيوند احساسي و جنسي صميمانه ميان يك فرد متاهل با فرد ديگري كه همسر قانوني وي نمي باشد برقرار مي گردد.
تعريف خيانت جنسي:
يك رابطه پنهاني مي باشد كه در آن يك فرد متاهل با فرد ديگري كه همسر قانوني وي نمي باشد رابطه جنسي برقرار مي كند. در اين نوع رابطه معمولاً عنصر علاقه و يا وابستگي احساسي وجود ندارد.
تعريف خيانت اينترنتي:
شامل گفتگو و تبادل تصاوير و مشخصات يك فرد متاهل با فرد ديگري كه همسر قانوني وي نمي باشد از طريق اينترنت و چت. محتواي گفتگوها و تبادل تصاوير و مشخصات عموما در رابطه با مسايل جنسي و صميمانه مي باشد.
فرد خيانت كار در صدد رفع چه نيازهايي است :
عمده نيازهايي كه فرد در يك رابطه نامشروع و پنهاني سعي در تامين آنها دارد به قرار زير مي باشد :
مورد نياز بودن ، رفاقت،درك شدن ، از سوي فردي دوست داشته شدن ، يك ريسك لذت بخش و مفرح ، احساس آزادي ، استقلال ، سرگرمي، برآورده ساختن نيازهاي جنسي ، تقويت اعتماد به نفس ، سلطه جويي ، تجربه تازه ، ماجراجويي، القا داشتن استحقاق و شايستگي ، رقابت ، شيطنت ، پر كردن خلاء تنهايي ، برتري جويي ، انتقام جويي، تعلق پذيري ، احساس امنيت ، مورد پذيرش واقع شدن ، هيجان ، لذت جويي، احساس جواني كردن ، تنوع طلبي.

Borna66
06-02-2009, 04:21 PM
خيـانت عشقــي :
.

خيانت عشقي:
اين نوع رابطه پنهاني در ابتدا از يك صحبت كوتاه آغاز شده و به تدريح به يك رابطه عميق و شديد بدل ميگردد. در پايان نيز چيزي جز ندامت و از هم پاشيدن زندگي فرد ثمري در پي ندارد. انگيزه اصلي آن افزايش اعتماد بنفس فرد مي باشد اما بطور كاذب.

انواع رابطه عشقي خيانت آميز :
.
رابطه عشقي كوركورانه:
در اين نوع رابطه پنهاني فرد به نوعي به عشق اعتياد دارد. وي به احساسي كه در هنگام عاشق شدن به وي دست مي دهد كه همان افزايش ترشح آمفيتامين در بدنش مي باشد اعتياد دارد. كه معمولا فرد را غير منطقي و شيفته مي گرداند. يك شهوت كوركورانه نسبت به يك فرد مي باشد كه در آن عشق بصورت وسواسي، غير واقعي، آتشين و بي پروا نمود پيدا مي كند. فرد در اين نوع عشق خود را به مخاطره انداخته و به آب و آتش مي زند كه به وصال معشوق خود برسد. هنگامي كه معشوق در كنار فرد عاشق نباشد احساس عذاب مي كند و هنگامي كه معشوق حضور دارد احساس وجد. اين نوع رابطه عشقي مي تواند از چند هفته تا چند چندين سال بطول انجامد. اما پس از گذشت زمان هر دو فرد پي مي برند كه آنطور كه تصور مي كردند يكديگر را نمي شناسند و با يكديگر سازگاري و تفاهم ندارند. در اين نوع رابطه فرد از همسر و يا شريك پيشين خود معمولا جدا مي گردد.
رابطه عشقي تفنني:
اين نوع رابطه پنهاني بر مبناي دوستي، تفاهم و مراقبت دو جانبه از يكديگر شكل مي گيرد. اين نوع رابطه به نوعي گريختن از وظايف، مسئوليتها و فشارهاي زندگي روزمره و پناه آوردن به يك فرد جديد مي باشد. در اين نوع رابطه دو فرد بطور قابل ملاحظه اي احساساتي مي باشند و ممكن است كه با هم رابطه جنسي برقرار كنند و يا هيچگونه رابطه جنسي با يكديگر نداشته باشند. در اين نوع رابطه دو فرد اعتقاد دارند كه فرصتي براي خود شناسي، رابطه جنسي، تجربه اندوزي، مشاوره و مورد پذيرش قرار گرفتن در اختيار آنان قرار گرفته است. دو فرد در اين نوع رابطه بسيار محرم يكديگر بوده و رازدار مي باشند. اين ارتباط مي تواند سالها بطول انجامد و يا حتي مادام العمر ادامه يابد. فرد ممكن است از همسر و يا شريك پيشين خود جدا نگردد و حتي اعتقاد داشته باشد كه رابطه پنهاني وي و برآورده گشتن نيازهاي وي از اين طريق سبب تحكيم زندگي مشتركش مي گردد.
رابطه عشقي مقطعي:
اين نوع رابطه پنهاني در دوران تغيير و تحول و عبور از يك مقطع به مقطع ديگر زندگي فرد به وقوع مي پيوندد. ميان دو فردي كه خواهان تجارب غير جدي، سرگرم كننده و افزايش دهنده عزت نفس مي باشند. بيشتر در هنگام رويدادهاي مثبت مانند ارتقاء مقام، ترفيع، پاداش، يافتن شغل جديد توسط همسر، فرزند دار شدن و يا نقل مكان به يك خانه جديد حادث مي گردد. در زمان موفقيت در فرد نوعي احساس شايستگي و كفايت پديد مي آيد كه در فرد توقع يك پاداش ويژه را ايجاد مي كند. مانند رابطه برقرار كردن با يك فرد تازه كه هم سرگرم كننده باشد و هم زياد سختگير و مشكل پسند نباشد. اين حالت در زمانهاي ناخوشايند نيز مي تواند به وقوع بپيوندد. زماني كه فرد خواهان فردي است كه قادر باشد ناكامي، شكست و ناراحتي وي را درك كرده و تسلي خاطر و پشتيبان وي باشد. اين نوع رابطه كلا زود گذر مي باشد و عمرش كوتاه است. شايد كمتر از يك سال و بندرت زندگي مشترك فرد را از هم مي گسلد. اين رابطه براي فرد نيازهاي امنيت، اختيار داشتن، تعلق پذيري، عاشق و معشوق بودن، مورد پذيرش بودن و اعتماد بنفس را تامين مي كند.
رابطه عشقي انتقام جويانه:
برخي از زنان از مردان و برخي مردان نيز از زنان نفرت دارند. آنها لذت را در آزار دادن، فريب دادن و بازي دادن ديگران مي بينند. آنها دروغگويان ماهري نيز مي باشند. آنها قربانيان خود را معمولا از ميان افراد آسيب پذير، ساده لوح و معصوم شناسايي و انتخاب مي كنند. آنها در ابتدا وعده هاي خوشايندي به طرف مقابل مي دهند اما در انتها چيزي جز ناكامي، رنجش خاطر و تحقيرشدگي براي قرباني باقي نمي گذارند. فرد ابتداي آشنايي خيلي با حيله گري و ظرافت به قرباني نزديك مي گردد. ممكن است خود را فرد بسيار موفق و يا سرشناس معرفي كند و يا آنكه خود را يك قرباني رقت انگيز جا زده و حس ترحم قرباني را بر انگيزد. اما پس از گذشت زمان بتدريج قرباني را نا اميد، تحقير و مطيع خود مي گرداند. پول، وقت، انرژي و اعتماد بنفس قرباني خود را مي گيرد. در اينگونه افراد با سلطه جويي و كنترل كردن فرد ديگر نوعي احساس امنيت در فرد پديد مي آيد. فرد در اين رابطه پنهان از همسر و يا شريك پيشين خود جدا نمي گردد.

Borna66
06-02-2009, 04:22 PM
دلائل خیانت زنان به شوهران

خیانت زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمات غیر قابل جبران به طرفین می شـود، بلـکه اعتماد و اطـمیـنان کسـی كه مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیـگر از بین خواهـد برد. مـعمولا نارضایتی از مسائل گوناگون در یک رابطه باعث خیانت می شود ولی در کل هیچ عذری برای این عمل نکوهیده پذیرفته نیست و باید از آن دروی نـمود.
متاسفانه در جامعه ما هم ، تعـداد زنانی که بـه شوهـران خود خیانت می کنند قابل تامل است. در زیر برخی از دلایل خیانت زنان را می خوانید.

1- ماجرا جویی و حسادت
به نظر می رسـد پـست تـرین دلیـل بـرای انـجام خیـانت حس ماجرا جویی و برانگیخه شدن احساسات بر اثر حسادت نسبت بـه شـوهـران زنـان دیـگر مـیـبـاشـد. ایـن نـوع انگیزه ها معمولا در زنانی که به نوعی دارای مشکلات و کمبودهـای روانـی در زندگی می باشند دیده شده و خوشبختانه دارای تعدد بسیار اندک است.

2- ارضا نشدن جنسی
مشکل برطرف نـشدن نـیاز جنـسی هـم از جمله مواردی است کـه گـاهـی توسل به پدیده نکوهیـده خـیانت را در برخی زنان موجب می شـود. امـروزه با پـیـشـرفـت علـم پزشکی بسیاری از مشکلات و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان براحتی قابل درمان می باشد.

3- پول و وضعیت اقتصادی
با کمال تاسف برخی از زنان بدلیل اینکه شوهر آنها دارای وضعیت مالی خوبی نیست و به مـقدار کافی به آنها پول پرداخت نمی کند فقط و فقط بخاطر پـول ( و نه عشق ) و برآورده شدن نیازهای مادی خود سمت دیگری کشیده می شوند که این بسیار جلوه زشت و نا پسند دارد چرا که با کمی همدلی و تلاش می توان براحتی به خواسته ای معقول مادی زندگی دست یافت.

4- مورد غفلت واقع شدن
او احساس می کنـد کـسی که دوسـت داشـت تمام اوقـات خود را با او بـگـذرانـد اکنون بیشتر وقتش را در محل کار و با همکاران و دوستان خود صرف میکند، احساس تنهایی می کند چراکه هرگاه همسر خود را می طلبد با پاسخ منفی مواجه می شود، بخاطر آنچه که انجام داده مورد تحسین قرار نمیگیرد، احساس کمبود مینماید چون شوهرش حداقل انتظاراتش را برآورده نمی کند.

5- عدم توجه و بی اهمیتی توسط شوهر
تنها چیزی که می توان با اطمینان کامل بیان کرد این است که هـمـه زنـان تـشـنـه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند بخصوص هنگامیکـه تغییری در آنها بوجود آید. اگر او موهای بلند و بلوند خود را کوتاه و تیره نمود و توسط شوهرش مورد توجه و تعریف قرار نگرفت باید انتظار داشت فرد دیگری زحمت اینکار را بکشد!!!

6- دیدگاه اشتباه
برخی مردان متاسفانه به همسر خود فقط بعنوان یک "شریک جنسی" نگاه می کنند و از ارزشهای دیگر زندگی مطـلـع نیــستـنـد که ایـن امـر مـوجـب ميـشود به امـور دیـگر نپرداخته و مسـیر اصـلی زنــدگی را منـحرف مـی سازند و درنـتـیجه سـرشکـسـتگی و پوچگرایی را برای همسر خود به ارمغان خواهندآورد که این نیز فکر "نادرست" خیانت را در او برای جبران کمبودهای زندگیش و بدست آوردن آنچه که شوهرش ازاو دریغ نموده، تقویت خواهد کرد.

7- تغییرات شدید شخصیتی و رفتاری شوهر
او دیگر مانند گذشته مهربان و با محبت نیست، زود عصبانـی می شـود، بـه هـر دلیل نزاع براه می اندازد، کمتر صحبت می کند، بهانه جویی مـی کنـد، ایـراد می گیـرد، بـه ظاهرش اهمیت نمیدهد، به همسرش اهمیت نمیدهد، دیگر از حرفهای عاشقانه اش خبری نیست و همه چیز به یکباره تغییر کرده است.

8- ابراز علاقه بیشتر توسط دیگری
زنـان مـعمـولا وقـتـی مـورد وسوسه و اغوای شخص دیگری قرار میگیرند ممکن است دچار انحراف شوند. شایدبعدا پشیمان شوند و دوباره برگردند اما به چه قیمتی؟ آیا ارزش آن را دارد؟

9- خیانت شوهر
اگرچه همه زنان برای انتقام جویی از هـمسرشان به آنها خیانت نمیکنند، ولی اکثرا" احساس می کنند حال که مورد خیـانت قرار گرفته اند آنها نیز مجاز به مقابله بـه مثـل می باشند. برخی تصور می کنند بایـد طعم تلخ دارویی که به آنها خورانده شده را به شوهراشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود و آنچه که برسر همسرشان آمده بشوند.

10- فساد اخلاقی
فساد اخلاقی و عدم داشتن پاکدامنی برخی از زنان باعث میشود این عمل ناپسند انجام گيرد.





نتیجه:
خیانت به هر صورتی که باشد و به هر دلیلی که انجام گرفته باشد ناپسند و منفور است و تنها یک نتیجه در بر خواهد داشت و آن چیزی نیست جز شرمندگی

Borna66
06-02-2009, 04:22 PM
خيـانت جنســي :
.

رابطه جنسي رفاقتي:
در اين نوع رابطه پنهاني دو فرد با يكديگر رابطه جنسي داشته و از يكديگر مانند دو دوست مراقبت مي كنند. با اينحال زياد با يكديگر صحبت نمي كنند. آنها با يكديگر خوش بوده و با يكديگر بودن لذت ميبرند. آنها ميپندارند كه اين نوع رابطه پنهاني نه تنها هيچ لطمه اي به زندگي مشترك با همسرشان نميزند بلكه تاثير مثبتي نيز بروي آن مي گذارد. اين نوع رابطه ممكن است سالها به طول انجامد. اين رابطه عزت نفس، حس پذيرش، هيجان، خيالپردازي، لذت، شيطنت، اشتياق وارضاي تمايلات جنسي فرد را برآورده مي سازد.
رابطه جنسي ماجراجويانه:
در اين رابطه پنهاني نيز رابطه جنسي وجود دارد. يك رابطه مفرح و شيطنت آميز مي باشد. دو فرد برخي اوقات تصور مي كنند كودك بوده و طرف مقابلشان اسباب بازي مي باشد كه به فرد ديگري تعلق دارد. هر دو فرد در اين رابطه خود محور بوده و در جستجوي لذت خويش مي باشند. معمولا نيز داراي شريك جنسي فراواني هستند. براي فرد رابطه جنسي يك بازي رقابتي و وسيله اي براي كنترل و سلطه جويي مي باشد. اين نوع رابطه به فرد عزت نفس، حس شايستگي ،رقابت، هيجان، شيطنت مي بخشد .
رابطه جنسي مرض گونه:
برخي روابط جنسي پنهان تنها يك شب بطول مي انجامد. حتي فرد نام معشوقه خود را نيز به خاطر نمي سپارد. اينگونه افراد تنها مي خواهند چيزي را اثبات كنند و تنها انگيزه آنان ارضاء جنسي مي باشد. در جستجوي روابط جنسي بودن بصورت مكرر توسط آنها ، آشكار كننده احساس ترديد به خويش، خشم، انتقامجويي و ياغي گري مفرط آنان مي باشد. در اين نوع رابطه فرد از همسر خود جدا نمي گردد چون نيازي به اين كار ندارد. اين نوع رابطه به فرد احساس عزت نفس و قدرت توام با غرور، تسكين، خصومت، تنهايي، برتري، و انتقام جويي مي بخشد.

Borna66
06-02-2009, 04:22 PM
نشـانـه هـاي خيـانـت مــردان :
.
اين علائم ممكن است شروع قصه اي غم انگيز باشد پس سعي نماييـد حـواس خود را بيشتر جمع كنيد و با اين فكر كه همسرتان هرگز به شما خيانت نمي كند ، خودتان را فريب ندهيد ، و صد البته از طرف ديگر فورا او را متهم به خيانت نكنيد .آشنايي با اين نشانه ها موجب مي شود فرصت مناسبي براي شما پيش آيد تا بتوانيد برخورد و ديدگاه منطقي تري نسبت به مسايل داشته باشيد :
.
نشانه شماره 1 : افزایش ناگهانی ساعت کاری در اینترنت
امروزه اینترنت و اسلحه بسیار قوی آن یعنی "چت" وسیله ای مطمئن و امن برای رد و بدل حرفهای عاشقانه و الـبته درد دل های شبـانه بــرای عشـاق تازه بـهـم رسیده و یا نرسیده تلقی می گردد. گـذراندن سـاعتهای متـمادی شـوهرتان را در جـلـوی کامپیوتر بحساب انجام کارهای اداری و استفاده عـلمـی او از کامـپـیوتر نـگذارید و کمـی بیـشتر حواستان را جمع نمایید.
.
نشانه شماره 2 : تغيير شخصيت و شكل ظاهري
نوع لباس پوشیدن او تغییر می کند، جملات جدید بیان می کند، حرکات متفاوت از او سر می زند، ساعت خواب و بیداریش تغییر می کند، غذاهای جدیدی طلب می کند. بـیـشتر حـمام مـی رود، مـوهای خـود را بـرخـلاف گـذشـتـه حـالـت داده و آغـشتـه بـه ژل می نماید.
او می خواهد مطابق با میل دیگری رفتار کند، لباس بپوشد، حرف بزند، غذا بخورد و ...
.
نشانه شماره 3 : احساس گناه و شرمندگي
او به دلیل گناهی که در مورد شما مرتکب شده احسـاس گـناه و عذاب وجدان می کند بنابراین وقتی هدیه ای به او می دهید و یا کار غیر منتظره ای برایش انجام می دهید، چهره اش منقلب شده و علائم شرمندگی در چهر ه اش موج خواهد زد.
.
نشانه شماره 4 : پرخاشگري و جبهه گيري
هنگامی که از او می پرسید "چرا دیر کردی؟" یا "چرا موبایلت خـامـوش بود؟" او با لحني تند و چهره اي برافروخـته شـروع بـه توجـیه شـما می کـند و با اسـترس پاسخ سوال را می دهد. برای هر موضوع بی اهمیتي شروع به بهانه تراشی و تند خویی می کند.
"آنکه از حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟" هر قدر پاسخها با لحن آرامتر و منطقی تر بیان شوند، احساس صحيح بودن آنها بیشتر تقویت خواهد شد و بالاعکس.
.
نشانه شماره 5 : اتهـام بـه خيـانـت
از قدیم گفتن "دست پیش بگیر تا پس نیـفتـی" و "کافـر هـمـه را بـه کیش خود پندارد". بله او شما را به خیانت متهم می کند در حالی که هیچ دلیل و مدرکی ندارد. چون خود چنین افکاری درسردارد اینطور می انگارد که شما نیز به دنبال کج روی و تقلب هستید.
تهمت زدن هاي بی مورد، سوال پیج کردن های پی در پی و بدون منطق می تواند نشانه مهمی برای خیانت در او باشد.

ادامه دارد ...

Borna66
06-02-2009, 04:22 PM
نشـانـه هـاي خيـانـت مــردان :

.
.
نشانه شماره 6 : مخفي كردن موبايل
موبایلش را هیچگاه از خودش دور نمی کند ،هنگام زنگ خوردن به سرعت سراغش رفته و به آرامی صحبت می کند. تلفنهای مشکوک و مزاحم زیاد شده است.
.
نشانه شماره 7 : عدم تمايل به روابط جنسي
در صورت وجود روابط پنهانی شـور و هـیجان همسر شما برای روابط جنسي از بین رفته و دیگر مانند گـذشـته تـمایـلی به داشـتن این روابط ندارد او سرد و بی تفاوت از کنار شما خواهد گذشت.
.
نشانه شماره 8 : كم حرفي و سردمزاجي
یکی از نشانه ها این است که او دیگر در خانه حرف نمی زند و یا بسیار کم حرف شده است، با شما به سردی برخورد کرده و احساسات شما را بی معنی می انگارد و دیگر حرفهای عاشقانه نمی زند.
.
نشانه شماره 9 : تفكر زياد و خيره شدن به يك نقطه
به تازگی زیاد توی فکر است، معمولا به یک نقطه خیره می شود و در افکار خود فرو رفته، آیا مشکل کاری دارد؟ با کـسی دعوایـش شده؟ اگر نـه پـس از خـواب خـرگوشـی بیدار شوید.
.
نشانه شماره 10 : افزايش ساعات كاري
بیشترشدن مدت زمانی که بقول او بدلیل اضافه کاری یا جلسه سر کار می ماند یکی از نشانه های مهم است. این فرصت خوبی است برای ملاقات و قرارهای عاشقانه.

Borna66
06-02-2009, 04:23 PM
نشـانـه هـاي خيـانـت زنــان :
.

اگر چه نـشـانه هایي كه در ادامه از نظرتان مي گذرد به هیـچ عنـوان دلیـل قطعی برای خیانت زنان محسوب نمی گردد، دانستن آنها برای پیشگیری از خیانت پیش از وقوع مفید می باشد. شايسته است فضای خانواده خود را با صداقت و صمیمیت گرمتر و جذاب تر نمایید.
.
نشانه شماره 1 : بی تفاوتی و بی اهمیتی

به نظر می رسد كه او دیگر توجه نمي کند که حتی شـما یک مـوجود زنده هستید. دیگر برای او فرقی نمي کند که شما کجا می روید و چه کار می کنید. اگر عقیده خود را مثلا" در مورداحساس خود و یا ظاهر او ابراز کنید با جوابی سرد مواجه خواهید شد. بعبارت دیگر او همـان اندازه اهمیتی که شما برای موضوعات مختلف قائل هستید، قائل نخواهد بود بخصـوص که آن موضـوع مسـتقیما" در رابـطه شـما تاثیر گذار باشد.
.
نشانه شماره 2 : افزايش مشغوليت ها

او میگوید دیگر وقت انجام فعالیت های فوق برنامه را با شما ندارد با اینحال وقتی که "دوستش" با او تماس می گیرد همان لحظه حاضر و آمـاده شده و بـیرون می رود. او بسیار زیاد برای "کار" از خانه خارج می شود.
.
نشانه شماره 3 : تغيير در زندگي جنسي

ایجاد تحـولات ناگهـانی، عـدم تمایـل و سربازدن در آميزش همـچنین ارضا نشدن مانند گذشته، می تواند نتیجه درمیان بودن فرد دیگری باشد.
.
نشانه شماره 4 : افزايش استقلال و خودكامگي

یک نشانه مهم کج روی این است که او از نـهاد دو نـفره خـانواده جدا شده و به سمت خودمختاری پیش می رود. او دیگر نمی گوید "ما" می گویـد "من" بعلاوه کار خودش را انجام می دهد و تمایلی به مشورت در مورد اندیشه های آینده زندگی ندارد. او طوری رفتار میکند که به شما بفهماند دیگر نیازی به نگهداری شما ندارد.
.
نشانه شماره 5 : افزايش آرايش و آراستگي بيش از حد

هـمانگونه که خود شما در ابتدای ارتباطتان سعی در نشان دادن محاسن خود به یکدیگر داشتيد، اکـنون او نـیز بصورت ناگهانی اصرار در آرایش بیشتر و تغییر لباس و دگرگون کردن ظاهر خود برای فردي دیگر دارد.


ادامه دارد ...

Borna66
06-02-2009, 04:23 PM
نشـانـه هـاي خيـانـت زنــان :

.
.
نشانه شماره 6 : ایجاد تغییرات در عادت ها
.
اگر او سرش جای دیگری گرم باشد ، بطور قطع متـوجه تـغییراتـی در انـجام عـادتها و کارهای روزمره اش خواهید شد. دیگر تمایلی به سینما رفتن وجود ندارد و صحبتی از شرکت در کلاسـهای آموزشـی نمی شـود. .
نشانه شماره 7 : ممانعت از پاسخگویی به سؤالات ساده
.
هـمیشه نسبت بفردی که حتی از پاسخگویی به ساده ترین و منصفانه ترین سوالات شما سرباز می زند و یا سـوالات شما را از خودتان می پرسد ( این امر نشانگر یافتن یک جستجوی ذهنی برای دروغگویی است ) مشکوک باشید. هشیار باشید در مورد دیر آمدن ها به خانه و ایـنکه او با غرولند در جواب سوال شما می گوید: چرا می خوای بدونی کی از محل کارم خارج شدم؟. اگر او به سوالاتی که همیشه عادت داشـت داوطـلبـانـه و با رغبـت پاسـخ دهـد ولی اکنـون با حالت تدافـعی و جبـهه گیرانه علاقه ای به جواب دادن آنها ندارد، بـدانید که او چـیزی ( یا کسی....) را از شما پنهان می کند.
.
نشانه شماره 8 : دوستي با فرد جديد
.
یک از نشانه های شروع خیانت قرار گرفتن فردی جدید در سر راه اوست که ممکن است از طرف او "همکار" یا "دوست قدیمی" اطلاق شود. او از بیان جزئیات دوستی با فرد جدید خودداری کرده و سعی در پوشاندن آنها دارد.
.
نشانه شماره 9 : افزايش پرخاشگري و ستيزه جويي
.
آن روزهای تفاهم و همدلی و رضایت که با هم داشتید به پایان رسیـده. اخیرا او با هر کار شما شروع به مشاجره و شکایت پـرداخـتـه و از هـر بـهـانـه ای بـرای نـزاع و تخریب شخصیت شما استفاده می کند. نق زدنها به او کمک می کند تا احساس گناه را از بین برده و یا حداقل کمترکند. بنابراین اگر عیب جویی های او از شما بصورت یک عادت درآمده کمی دقت کنید ببینید چه اتفاقی در حال افتادن است.
.
نشانه شماره 10 : فاصله گرفتن و جدايي از خانواده
.



این واقعیت که اودیگر علاقه ای به رسیدگی امور خانواده ندارد و تمایلش را به برقراری رابطه با خـانـواده و دوسـتان شما از دسـت می دهد، مـی توانددلیـل برپشیمانی و ندامت ناشی از خیانت باشد. او ممکن است بخاطر خیـانـتش احسـاس گنـاه کـرده و روبرو شدن با دوستان یا خانواده شما او را به یاد گناهانش بیندازد.بنابراین هرچقدر او در صداقت و درستی غوطه ورتر شود، به همان اندازه مجبور به تحمل عذاب وجدان کمتری خواهد شد.

Borna66
06-02-2009, 04:23 PM
شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی ازبهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقامی باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیزجدیدی نیست.


اما خیانت انواع مختلفی دارد.

یکی از انواع آن، خیانت جنسی می باشد. این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

دومین نوع خیانت، احساسی می باشد و زمانی روی می دهد که فرد احساس میکند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده. وي از همراهی، صحبت کردن، و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می برد. کم کم به این نتیجه می رسد که ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را به جای اینکه با همسر و یا نامزدش بگذارند با او سپری کند.
بر اساس تحقیقاتی تقریبا چیزی بیشتر از 75% از خانمها اظهار می دارند که خیانت عاطفی برایشان خیلی سخت تر از خیانت جنسی است. البته بسیاری از خانم ها نیز اعتقاد داشتند که هر دو نوع خیانت برایشان سخت است چراکه در هر دو مرحله، ضربه سختی بر روی احساساتی که نسبت به شریک زندگی خود داشتند، وارد می شود.

حال به طور مجزا دیدگاه خانم ها را در مورد هر یک از دو مورد بالا مورد بررسی قرار میدهیم.


خیانت احساسی

خیانت احساسی یکی از مواردی بود که بیشتر خانم ها آنرا مخرب تر و ویرانگر تر تصور می کردند. خانم ها به خوبی می دانند که دختر های زیبای بسیاری وجود دارند و آقایون بالفطره از نظر بصری تحریک پذیر می باشند. البته این امر توجیح کننده خیانت جنسی نیست، اما همه به خوبی می دانند که برخی از مردها در کنترل خواست های جنسی خود ناتوان و یا کم توان هستند.
وضعیت زمانی غیر قابل تحمل می شود که خانم متوجه شود همسرش با کسی آشنا شده که از نظر شخصیتی او را بیشتر دوست می دارد. این امر علامت آن است که خانم دیگر توانایی جذب همسرش را ندارد و نمی تواند پاسخگوی نیاز های احساسی و عاطفی او باشد.
خیانت جنسی به نوبه خود درست نیست، اما اگر مردی مرتکب چنین کاری شده باشد خیلی راحت تر می توان این مطلب را برای همسرش بازگو کرد. اما اجازه دهید که ببینیم خیانت احساسی در نظر خانم ها به چه مواردی گفته می شود:

چند نمونه از خیانت های عاطفی

یک مثال خیلی ساده این است که آقا یکی از همکاران مونث خود را همیشه برای شام و یا نهار به بیرون ببرد. در بیشتر موارد بهتر است شک کنید که آنها قصد دارند در مورد چیزهایی خارج از حیطه کاری صحبت کنند. این همکار ممکن است به همدم آقا تبدیل شود و به او اجازه دهد تا عقاید و افکارش را در میان بگذارد.
مردهایی که از نظر احساسی در بدو خیانت کردن قرار دارند، معمولا شروع می کنند به سوال کردن از خودشان که آیا این خانم را باید اینقدر زیاد ببینم؟ آنها در اعماق وجود خود احساس می کنند که این خانم خیلی بیشتر از یک همکار برایشان ارزش دارد و به همین دلیل در زمان ملاقات کردن او احساس گناه به آنها دست می دهد.
یکی دیگر از انواع خیانت های عاطفی که این روزها خیلی رایج شده است online میباشد. آقا سعی می کند بیشتر و بیشتر به شبکه اینترنت متصل شود تا با یک فرد خاص صحبت کند و همسرش نیز ناراحت است که او ساعت های طولانی را در اینترنت می گذارند. نیاز صحبت کردن آقا با این خانم که شاید خیلی زیاد هم نتواند او را ببیند خیلی بیشتر از نیاز او برای بودن با همسر و یا نامزدش است. (یک علامت قدیمی در مورد سرمایه گذاری احساسی)
این مثال نشان دهنده خیانت تمام و کمال عاطفی بود؛ اگر آقا خانمی را که از طریق اینترنت با او ارتباط دارد، قبلا ندیده باشد این امکان خیلی کمتر وجود دارد که تحت تاثیر برقراری روابط جنسی با او قرار گرفته باشد.

چرا خانم ها از خیانت عاطفی می رنجند؟

زمانی که خانم ها در پی یافتن همسر هستند آنها معمولا به دنبال احساسات و توانایی های ذهنی آقایون می گردند از جمله این که آیا آقا می تواند پدر خوبی برای بچه ها باشد، یک زندگی محکم درست کند و با او ارتباط معقولی برقرار کند. از سوی دیگر آقایون بیشتر بر روی خصوصیات فیزیکی خانم ها توجه دارند و اینکه خانم قادر است بچه دارد شود و نیازهای جنسی او را برآورده سازد.
به همین دلیل گفته می شود که چون خانم ها بر روی احساسات و عواطف موجود در رابطه سرمایه گذاری می کنند، خیانت در مورد این مطلب برایشان غیر قابل هضم بوده و احساس می کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

خیانت جنسی

دومین نوع خیانت، جنسی می باشد.
هر چند به اندازه خیانت عاطفی برای خانم ها سخت و دشوار نمی باشد، اما به راحتی می تواند رابطه شما را خراب کند. زمانی که مردی با یک دختر خانم دیگر رابطه جنسی برقرار می کند، همسر این مرد توانایی های خودش را در هنگام خواب زیر سوال می برد. او از خود می پرسد که خانم دیگر چه چیزهایی را به همسرش پیشنهاد می کند که خودش نمی کرده. این امر باعث می شود که خانم در زمینه ****** محتاط تر عمل کند و در نتیجه پس از مدتی به طور کامل از این کار کناره گیری می کند؛ این کار خود شرایط را بدتر خواهد کرد.
درست مثل یک چرخه مخرب و ویرانگر: مرد خیانت می کند، در نتیجه همسرش هرگز نمی خواهد با او رابطه جنسی داشته باشد، این امر باعث می شود که آقا بیشتر خیانت کند. به طور خلاصه یکی از راههای مناسب برای بر هم زدن ارتباط انجام چنین کاری می باشد.


آیا فراموشی خیانت جنسی برای زوجین آسانتر است؟

این نوع خیانت تنها برای بدست آوردن رضایت فیزیکی است و یک شب بیشتر ادامه ندارد. آقا هیچ گونه نیاز عاطفی نسبت به خانم دوم ندارد و قصد بیرون رفتن و یا وقت صرف کردن با او را ندارد و تنها به دنبال ارضا کردن نیازهای جنسی خود است. او همان احساس عاطفی که نسبت به همسرش داشته است را حفظ می کند. این مرد تنها به این خاطر که از زندگی جنسی فعلی خود کسل شده و می خواسته موقعیت های جدید را نیز تجربه کند مرتکب این اشتباه شده.
معمولا زمانیکه طرف مقابل متوجه چنین مطلبی می شود اصلا به شوهر خود اجازه نمی دهد که دلیل کار خود را توضیح دهد و همه چیز را زیر پا می گذارد و فقط به او میگوید که من چگونه می توانم دوباره به تو اعتماد پیدا کنم. در یک ارتباط محکم دو طرف نباید مرتکب اینگونه اشتباهات شوند و در صورت بروز مشکل، کنار آمدن با آن چندان دشوار نخواهد بود.


آیا می توانید واکنش خانم را پیش بینی کنید؟

چگونه شخصیت یک خانم در طرز برخورد او نسبت به خیانت تاثیر می گذارد؟
خانم هایی هستند که بیش از هر چیز (حتی احساسات و عواطف) به ****** اهمیت می دهند. این خانم ها معمولا در سایر جنبه های زندگی نیز خود را مشغول کرده اند مانند عرصه شغلی. آنها همچنین اهمیت بسیار زیادی برای وضع ظاهری خود قائل هستند. (همانطور که می دانید ظاهر نقطه مقابل شخصیت است)
برای این دسته از خانم ها خیانت جنسی غیر قابل بخشش می باشد. چرا که آنها تصور می کردند آقا تنها به دلیل زیبایی های ظاهری شان جذبشان شده و این خیانت برای آنها به منزله شکست بزرگی محسوب می شود. آنها تصور می کنند که آقا دیگر هیچ میلی نسبت به آنها ندارد و با این کار خود خواسته به او بفهماند که بهتر است این رابطه تمام شود.
خانم هایی که از خیانت جنسی بیشتر آسیب می بینند به مردها به عنوان دست آویزی برای بر آورده کردن نیازهای جنسی شان نگاه می کنند. به همین دلیل در زمان بروز خیانت جنسی احساس می کنند که شریک زندگی شان توجه خود را به کس دیگری معطوف کرده حالا چه صرفا از نظر جنسی باشد و چه از نظر احساسی و جنسی. آنها در این حالت تصمصم گیرند که رابطه را ترک گفته و به سوی یکی دیگر از خواستگارهای خود بروند.
شما به راحتی می توانید چنین خانم هایی را شناسایی کنید. آنها به دنبال توانایی های ذهنی در آقایون نمی گردند. آنها با مردها ارتباط عاطفی چندانی برقرار نمی کنند و احساسات و افکار خودشان را در میان نمی گذارند. اگر در یک چنین رابطه ای قرار بگیرید خودتان متوجه می شوید که توجه بیشتر بر روی مسائل فیزیکی است.
اگر نامزد و یا همسر شما جزء این دسته از خانم ها باشد آنوقت خیانت جنسی برای او به منزله یکی از وحشتناکترین و غیر قابل بخشش ترین خیانت ها محسوب می شود.
اگر خیانت کردید، چه کار کنید؟
اگر شما در مقابل نامزد و یا همسر خود مرتکب خیانت شدید دو گزینه برایتان وجود دارد: می توانید در این رابطه با او صحبت نکنید و امیدوار باشید که این امر هیچ گاه برایش فاش نشود و یا اینکه به خطای خود اعتراف کنید و تمام عواقب آنرا را نیز قبول کنید.
اگر گزینه اول را انتخاب کردید شما باید خودتان به تنهایی با کرده خود روبرو شوید و بار رنج و عذاب آن را به تنهایی بر دوش بکشید. البته اگر یک درصد هم این احتمال وجود داشته باشد که روزی همه چیز فاش شود آنوقت اوضاع خیلی بدتر خواهد شد؛ به این خاطر که او نه تنها به خاطر خیانتی که شما انجام داده اید ناراحت می شود بلکه از اینکه به او دروغ هم گفته اید عصبانی خواهد شد.
اگر قصد دارید تا به او بگویید، حداقل دیگر عذاب وجدان پیدا نمی کنید اما باید خودتان را برای رویارویی با عواقب آن آماده کنید. اگر از نظر احساسی به او خیانت کردید نیازمند تلاش بیشتری است چراکه پیوند عاطفی که با یک خانم دیگر برقرار شده کمی سخت تر از بین می رود. اما اگر از نظر جنسی به او خیانت کرده باشید و به ویژه اگر به یک شب ختم شده باشد باید به او بقبولانید که شما را ببخشد و بر روی این مطلب کار کنید. عکس العمل او در برابر شما هر چه که باشد، شما باید انتظار بدترین ها را داشته باشد.
البته در این حالت حتی اگر شما تمام کارهایی را هم که انجام داده باشید برای او باز گو کنید این احتمال وجود دارد که او شما را برای یکبار ببخشد اما فکر بخشش دوباره را باید به طور کلی از سر بیرون کنید.

بالاخره خیانت کنیم یا نکنیم؟

اگر احساس می کنید که از شریک زندگی خود در حال دور شدن هستید، سعی کنید پیوند های عاطفی گذشته تان را با او از نو تجدید کنید (اگر دچار وسوسه های احساسی شده اید) و یا اینکه به دنبال روش ها و شیوه های جدیدی باشید تا به روابط جنسی خود حرارت بیشتری دهید ( اگر از نظر جنسی احساسی رضایت نمی کنید).

آنوقت زمانی که تلاش خانم ها برای بهبود رابطه را مشاهده کنید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. اما اگر دیدید که به هیچ وجه نمی توانید جلوی خیانت کردن خودتان را بگیرید وقت آن رسیده که رابطه فعلی خود را تمام کنید و بروید.