PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فیلم و موسیقی ابزار نوین شیطان پرستی



یکی مثل خودت
09-24-2012, 02:39 AM
فیلم و موسیقی ابزار نوین شیطان پرستی

فیلمها :
زمانی كه در مقام شمارش ابزارهای انتقال مفاهیم بر می آئیم تصاویر متحرك و یا همان فیلم در شمار قدرتمند ترین ابزارهای انتقال مفاهیم شمرده میشود قدرت فیلم به حدی است كه میتواند هر تفكر بی ارزشی را در دنیا به عنوان یك تفكر مطرح و پر ارزش القا كند و بعد از نهادینه كردن آن اعتقادات و قوانین و آرمانها آن را ترویج نماید.


http://pnu-club.com/imported/2012/09/754.jpg



صهیونیزم كه از ابتدا اهمیت این وسیله قدرتمند را دریافته بود با تشكیل كمپانی های بزرگ فیلم سازی به ویژه هالیوود تمام تلاش خود را در استفاده هر چه تمام تر از این ابزار قدرتمند به كار گرفت و از همین رهگذر هزاران فیلم را به پرده سینماها رسانید.
یكی از جریانهایی كه به شدت مورد عطوفت هالیوود قرار گرفت جریان شیطان پرستیست. هالیوود برای ترویج این تفكر فیلمهایی را ساخت كه اكثر آنها یا به صورت مستقیم توسط فیلمسازان یهودی صهیونیست ساخته شده و یا با حمایت مادی و معنوی این جریان به روی پرده نمایش رفته است.
رومن پلانسكی فیلمساز فرانسوی لهستانی تبار یكی ازكسانیست كه در این عرصه فعالیت زیادی نموده است وی ابتدائا با ساخت فیلم بچه رزماری تولد شیطان را به صورت رسمی اعلام کرد، تولدی که همه از آن خوشحال اند و او را فرزند قدرت مطلق جهان می‌دانند وهمه مجبورند خود را تسلیم آن كنند و بعد از آن در فیلم دروازه نهم كه جزء فیلمهای برتر ساخته شده برای ترویج تفكر شیطان پرستیست در پی القاء این نكته است كه همه افراد جامعه حتی فرهیختگانی چون اساتید دانشگاه در پی سپردن روح خود به شیطان هستند تا از این رهگذر از قدرت شیطانی استفاده نموده و خود را در رتبه ای بالا تر از دیگران قرار دهند.


چرا فیلم ؟؟
تكنیك های فنی بسیار بالا و جذابیتهای مختلفی اعم از فیلمنامه ، بازیگران و حتی *** و عریانی باعث آن گردیده است كه این فیلمها مخاطبان بسیار بالایی در بین جوانان نقاط مختلف دنیا پیدا كنند و از این طریق به بمباران اعتقادی این مخاطبان بپردازند تا آنجا كه امروزه در بین اقشار تحصیلكرده همچون دانشجویان پیراوانی برای شیطان بپرورند و حتی در قلب جهان اسلام نیز تشكلهایی با آرمانهای مختلف سیطنیسم درست كنند .

موسیقی ها :
موسیقی بعد از فیلم و سینما یكی از قدرتمند ترین ابزاریست كه بشر برای تحریك عواطف خود و دیگران از آن استفاده كرده است وبه خاطر همین قدرت است كه نحله های مختلفی كه انحراف فكری دارند غالبا از این ابزار در راه ترویج افكار خود استفاده نموده اند و هر كدام سازی را به عنوان ساز رسمی و سازمانی خود برگزیده اند به عنوان مثال فرقه صوفیه یكی از فرقی است كه موسیقی را از اركان خود میداند و به همین خاطر تنبور را به عنوان ساز سازمانی خود انتخاب نموده است.
شیطان پرستان هم كه برای بقا و گسترش خود با تمام توان به میدان مبارزه آمده اند از این ابزار قدرتمند نیز غافل نشده اند و با تشكیل گروه های مختلف نوازندگی و ساخت سبكهای مختلف موسیقی و انتخاب گیتار به عنوان ساز سازمانی خود كوشیدند تا از موسیقی در كنار دیگر ابزار ترویج استفاده.
این قسمت از دو جهت قابل بررسی است اول از جهت افراد موثر در آن و دوم از جهت سبكهای تولید شده در راستای این جریان.
برای آشنایان با موسیقی های درام نام "لارس ریچ" نام آشناییست وی همان كسی است كه در سال 1981 با انشار فراخوانی اقدام به تشكیل یك گروه هوی متال نمود و بعد از آن با پیگیری علاقه مندان خود پیشنهاد هایی را در زمینه متالیكا قبول و اجرا نمود. وی را میتوان از افراد موثر در رشد موسیقی های شیطانی دانست . البته افراد زیادی هستند كه در این عرصه موثر بوده اند كه به خاطر كوتاهی مجال از ذكر نام آنها میگذریم .
سبكهای موسیقی :
موسیقی های شیطانی سبكهای مختلفی دارد اما شاید متالیكا و بلك متال مهم ترین سبكهای موسیقی در خدمت سیطنیسم باشند .
متالیكا یا همان موسیقی تاریكی موسیقی است كه هیچ واژه ارزشی در آن یافت نمیشود دعوت به تاریكی و شعار های ضد اخلاقی ،فحاشی ،خشونت و اعمال كثیفی چون خوردن خون و ادرار و مدفوع در كنسرتها وحمایت از همجنس بازی از جمله ضد ارزشهاییست كه بر فضای متالیكا حاكم است این گروه در حمایت از هم جنس بازی وقاحت به حدی رساندند كه در سالروز مرگ كوئین هم جنس باز مشهور امریكا آلبوم خود را به یاد او منتشر كردند تا همه از این اعتقاد سخیف آنها مطلع شوند .
بلك متال نیز چیزی شبیه متالیكا از حیث آرمانیست و تنها تفاوت آنها در سبك نواختن و استفاده از آلات مختلف موسیقی ست و حتی بلك متال به خاطر آنكه بعد از متالیكا ظهور كرد به مراتب ضد ارزشی تر از متالیكاست.
آنچه جالب وقابل توجه میباشد این است كه در موسیقی های شیطانی هیچ اثری از لطافت حاكم بر موسیقی های دیگر یافت نمیشود و این موسیقی بیشتر بر روی سازهای خشن وفریادهای ناموزون تكیه دارد.
چرا موسیقی ؟
حال این سوال مطرح است كه چرا شیطان پرستان از موسیقی برای ترویج افكار خود استفاده مینمایند در پاسخ آن جواب های متعددی میشود داد اما آنچیزهایی كه مهمتر از همه مینماید این موارد است:

1 موسیقی هایی چون متالیكا و بلك متال یكی از پر حاشیه ترین موسیقی هاست تا آنجا كه روابط آزاد دختر و پسر و اعمال خلاف عفتی كه با بهره گیری از روح این نوع موسیقی ها در حاشیه این كنسرتها صورت میگیرد از جذابیت بالایی برخوردار است تا آنجا كه به عنوان یك جاذبه قوی میتوان از آن یاد كرد .
2 امروزه در هر خانه و یا مغازه ای و یا حتی در جیب افراد ابزار تكثیر و انتقال این نوع موسیقی وجود دارد و این راحتی در تكثیر و آسان در دسترس بودن یكی دیگر از دلایلیست كه شیطان پرستان به موسیقی روی آوردند .
3 قدرت نفوذ بالای موسیقی شاید دلیل سومی باشد كه شیطان پرستها را در استفاده از موسیقی مصمم نموده است امروزه در خانه ماشین های شخصی و عمومی محل كار موبایلها و حتی اسباب بازی بچه ها از این نوع موسیقی استفاده میشود پس این وسیله با نفوذ حامل خوبی برای یك اعتقاد مخرب است و شیطان پرستها از این حامل به خوبی استفاده نمودند .