PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۹۲ اعلام شد.



donya88
08-04-2012, 01:49 AM
زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۲ مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از قطعی شدن تاریخ برگزاری آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۲ خبر داد و گفت که این آزمون روز جمعه،‌۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۱ برگزار می شود.
‘حسین توکلی’ روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ، زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۹۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به منظور بهبود سنجش علمی و ایجاد شرایط مناسب و یکسان برای داوطلبان تغییر کرده و به جای بهار آینده ، زمستان امسال برگزار می شود.
به این ترتیب دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فرصت بیشتری برای انجام مصاحبه و دیگر فرایندهای گزینش داوطلبان خواهند داشت.وی شرایط و ضوابط ،‌گروه های آموزشی، کدرشته های امتحانی، مواد آزمونی، ضریب درسی در هریک از کدرشته های امتحانی، تاریخ و نحوه ثبت نام به زودی طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
سال گذشته و امسال،‌ آزمون دکتری نیمه متمرکز در بهار برگزار شد.
زمان ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۲ تاریخ ثبت نام آزمون دکترای ۹۲ سازمان سنجش هنوز اعلام نشده است.
منابع آزمون دکتری ۹۲ طبق گفته های قبلی سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور آزمون دکترا از لحاظ محتوا هیچ تغییری نکرده و تنها تغییر زمان برگزاری ‌آن مطرح است.
اگر هم تغییری در منابع آزمون دکتری ۹۲ لحاظ شود در بازه زمانی آبان تا دی اعلام میشود.