PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کريمي پيراهنش را به خردسال آباداني هديه داد



O M I D
07-21-2012, 01:25 PM
علي کريمي پس از پيروزي مقابل صنعت نفت پيراهن خود را به يک پسر 8 ساله هديه داد.
http://pnu-club.com/imported/2012/07/622.jpg







تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي خود در چارچوب ليگ برتر موفق شد در آبادان با يک گل صنعت نفت را شکست دهد.

پس از اين بازي علي کريمي در بيرون از ورزشگاه پيراهن خود را به خردسالي که از ابتداي بازي و در هنگام ورود به ورزشگاه بارها از او درخواست پيراهنش را داشت، هديه کرد همين موضوع باعث شد هواداران آباداني در بيرون ورزشگاه به شدت او را تشويق کنند.

roya 90
07-21-2012, 11:10 PM
سایت گل-علی کریمی کلا فوتبالیست عجیبی است و کار های خاصی می کند که اصلا قابل پیش بینی نیست و خیلی ها را انگشت به دهان می کند.

کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را از او گرفتند تا کودکی که احتمالا خیلی راحت به یکی از آرزوهای زندگی اش رسیده بود ناراحت و دست خالی بماند.

علی کریمی که از این اتفاق آگاه شده بود بشدت عصبانی و ناراحت شد و از اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کرد اما دستش به جایی بند نبود تا برای آن پسر بچه کاری کند!