PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هاست رایگان و اخبار + فروش پنل ارسال پیامک



jaha
06-28-2012, 06:20 PM
با سلام خدمت کلیه کاربران محترم

یک سایت رو بهتون معرفی میکنم که به تمام کاربران خودش 8 گیگ هاست رایگان ارائه میده و به کاربرانش اجازه اینو میده که برای خودشون یه سایت راه بندازن
در ضمن هیچ گونه تبلیغاتی هم برای سایت کاربران قرار نمیده و در حال حاظر حدود 5 سال رو برای کاربران خودش تضمین کرده که اطلاعات کاربران خودشو حذف نخواهد کرد.
در ضمن طی ارتباط مستقیمی که با مدیر سایتش انجام دادم فرمودن سرورهای ما به دلیل اینکه به کاربران زیادی خدمات ارائه میده از امنیت بالایی برخوردار هست و از نظر سئو هم برای کلیه کاربران خودش بسته هایی رو نصب کرده که برای بالابردن رتبه سایت هم تاثیر به سزایی داره.ایشون فرمودن که در حال حاظر به کاربران خودشون 8 گیگ فضا ارائه میدن و در صورتی که کاربران این سرویس افزایش پیدا کنن تا 20 گیگ هم میتونن که به کاربرا فضا ارائه بدن.

نشانی سایت : www.gsmeshop.com (http://www.gsmeshop.com)

در حال حاظر کاربران این سایت 370 نفر می باشند که اکثر کاربران از کاربران انجمن های مختلفی همچون

جوملا
وردپرس
اپن کارت
توماتو کارت
و غیره هستند
در صورتی که کاربران نیاز به ایجاد سایت داشته باشن میتونن که به این سایت مراجعه کنن و به صورت رایگان از این سایت هاست و یک ثاب دامین رایگان دریافت کنن.


در ضمن این سایت دارای سامانه پیامک میباشد که خدمات خودشو با قیمت هایی باور نکردنی ارائه میده و به ازای هر پیامک 12 تومان هزینه دریافت میکنه و درایام مختلف هم به افرادی که از خدمات پیامک استفاده می کنن هدیه ارائه میده.