PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۱ اعلام شد | برنامه زمانی انجام مصاحبه



donya88
06-19-2012, 04:04 AM
(http://www.phdazmoon.net/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%db%b9%db%b1.html) دکترای تخصصی
نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۱ اعلام شد
فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۱۳۹۱، از میان مجازین به انتخاب رشته که در تاریخ مقرر نسبت به ثبت‌نام کد رشته محل‌های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کردند، با توجه به نمرات اکتسابی و اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و سهمیه مربوطه و حداکثر در سه کد رشته محل به منظور شرکت در مصاحبه مذکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌شدگان برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، با توجه به مندرجات اطلاعیه که به همراه اسامی آن‌ها بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، ضمن مراجعه بهوب‌سایت دانشگاه و موسسات آموزش عالی ذیربط و مطابق برنامه زمانی مشخص مربوطه به هر کد رشته محل با در دست داشتن مدارک برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاه یا موسسه مربوطه مراجعه کنند.
خبرگزاری فارس
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه و بررسی مدارک آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۱
۱۳۹۱/۰۳/۲۸
سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۱ مجاز به انتخاب رشته گردیده و اولویت‌های انتخابی خود را در سایت اطلاعرسانی این سازمان ثبت نموده‌اند می‌رساند: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مرحله مصاحبه آزمون مذکور بر روی ‌سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد. لذا از آن‌دسته از داوطلبانی که در یک و یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر چهار کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، دعوت می‌نماید با توجه به نکات ذیل و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل و همچنین جداول مندرج در سایت اطلاع رسانی مربوط به موسسه ذیربط، با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در جداول مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد.
(۱) – داوطلبانی که اسامی آنان در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ ۰۰۰/۲۵۰ ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) به شماره حساب مشخص شده (مربوط به موسسه محل برگزاری مصاحبه) واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آنرا هنگام شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویلدهند.
تبصره ۱- درصورتیکه برای چند کدرشته محل در یک دانشگاه، منحصراً از داوطلب یک نوبت مصاحبه بعمل آید می‌بایست بدون توجه به تعداد کدرشته‌ها مبلغ ۰۰۰/۲۵۰ ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) پرداخت گردد.
تبصره ۲- معرفی‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط، ضوابط و همچنین شماره حساب دانشگاه‌های مربوط لازم است به وب سایت اطلاع رسانی موسسات مراجعه نمایند.
(۲) – به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام گردد و داوطلبانی که نمره‌ای برای مصاحبه آناناعلام نشود از پذیرش در کدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.
(۳) – بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیینشده به محل ذیربط مراجعه نمایند.
(۴) – آندسته از داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال ۹۱ (اعم از دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی و یا بین‌الملل) قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ نخواهند بود.
(۵) – به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در مرحله مصاحبه می‌رساند که پس از اعلام نتایج نهایی کارنامه تفصیلی آزمون دکتری سال ۱۳۹۱ در اوایل مهرماه سال جاری بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت، بدیهی است داوطلبانگرامی چنانچه در خصوص نتایج آزمون هرگونه سوالی داشته باشند پس از دریافت کارنامه تفصیلی می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی با سازمان مکاتبه نمایند و به مراجعات حضوری و مکاتباتی که قبل از انتشار کارنامه تفضیلی و به طرق دیگر واصل شود پاسخ داده نخواهد شد.
(۶) – کلیه داوطلبانی که اسامی آن‌ها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این مرحله قرار گرفته می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در سایت سازمان قرار دارد حداکثر تا تاریخ ۳/۴/۹۱ ضمن پرداخت مبلغ ۰۰۰/۱۷۰ (یکصد و هفتاد هزار) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.
(۷) – کارنامه اعلام نتایج گزینش این مرحله از آزمون همزمان با این اطلاعیه بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد که داوطلبان می‌توانند نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.
(۸) – داوطلبانی که در ۴ کدرشته محل (حداکثر تعداد کدرشته برای معرفی) برای مصاحبه معرفی‌ شده‌اند وضعیت علمی آن‌ها در کارنامه در کدرشته محلهای معرفی‌شده (۴ کدرشته) و کدرشته‌محلهای قبل از آن مشخص شده است و آن دسته از داوطلبانی که از ۱ تا ۳ کدرشته محل معرفی شده‌اند و یا اصلاً در ردیف معرفی‌شدگان قرار نگرفته‌اند وضعیت علمی آن‌ها در کارنامه درکلیه رشته‌محلهای انتخابی منعکس گردیده است.
مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند.
۱- اصل مدرک کار‌شناسی ارشد (فوق لیسانس).
تبصره – معرفی‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کار‌شناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ فارغ‌التحصیل شدند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۵۷ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور.)
۲- اصل مدرک کار‌شناسی (لیسانس).
تبصره ۱- آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کار‌شناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کار‌شناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲ – معرفی‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
۴ـ اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.
۵ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران).
۶ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالا‌ترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.
تذکر مهم: نظر به اینکه بعضاً دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع رسانی لازم را در سایت خود مشخص می‌نمایند لذا به داوطلبان گرامی تاکید می‌شود که حتماً به وب سایت موسسه‌ای که قرار است در مصاحبه آن شرکت نمایند مراجعه کنند.
دریافت برنامه زمانی مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۳۹۱ فایل ZIP (http://www6.sanjesh.org/download/zip/barnamezamanidoctora91.zip)
فروش کارت اعتباری پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۱ (http://92.242.195.223/onlinepayment/)
به سیستم «فروش اینترنتی کارت‌های اعتباری» خوش آمدید.
با مراجعه به قسمت «خرید کارت»، کارت اعتباری مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری فرمایید.
لطفا پیش از خرید به این نکات توجه نمایید:
* لطفا پیش از اقدام به خرید، قسمت سوالات متداول را مطالعه نمایید.
* داوطلب لازم است شماره سفارش خود را تا پایان مراحل ثبت‌نام حفظ نماید. این شماره در زمان انتخاب دروازه پرداخت، نمایش داده می‌شود.
* در صورت پرداخت وجه و خرید کارت اعتباری، مبلغ کارت اعتباری خریداری شده قابل استرداد نیست.
* از انجام چند درخواست خرید به صورت همزمان خودداری نمایید. در غیر اینصورت مشکلات پیش آمده بر عهده داوطلب است.
* برای خرید اینترنتی می‌توانید از هریک از کارت‌های عضو سیستم شتاب که قابلیت خرید اینترنتی را دارند، استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.
* در صورتیکه عملیات بانکی را انجام داده و پیام مربوط به موفقیت تراکنش مالی را به همراه شماره پیگیری از سوی بانک دریافت نمودید و مجددا به این سایت بازگشته ولی به هر دلیل موفق به مشاهده مشخصات کارت(ها) اعتباریخود نشدید، می‌توانید با استفاده از شماره سفارش، از قسمت «مشاهده مشخصات کارت» در منوی سمت راست، نسبت به مشاهده اطلاعات کارت خود اقدام نمایید.
سیستم تکمیل برگ مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (PH.D) سال ۱۳۹۱ (http://92.242.195.124/doctora91/)
جدول زمانی و نکات مهم
مهلت ثبت نام : مهلت تکمیل اطلاعات تا پایان روز شنبه سوم تیرماه ۱۳۹۱ می باشد
توجه ویژه : قبل از ورود به سیستم نسبت به تکمیل فرم پیش نویس و اسکن مدارک (تصویر صفحه اول، دوم و آخر شناسنامه، کارت ملی و حکم کارگزینی) لازم اقدام و سپس برای تکمیل اطلاعات اقدام فرمایید.
توجه : نمونه فرم پیش نویس از طریق کارنامه داوطلبان معرفی شده قابل دسترسی می باشد.
توجه ویژه : داوطبان درصورت داشتن هرگونه سوال در خصوص نحوه تکمیل فرم ثبت نام بررسی صلاحیت عمومی با شماره ذیل در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند. ۸۸۸۰۲۷۳۴ – ۰۲۱
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید
کارنامه انتخاب رشته کنندگان و معرفی شدگان برای انجام مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۱ (http://result.sanjesh.org/karname_PHD/91_PhD_S2_0327/index.php)
کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال (http://result.sanjesh.org/karname_PHD/91_PhD_S2_0327/index.php)