PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فوايد نصب عابربانك در انزلی!/ پژمان و مازيار به ملوان برمی گردند؟



O M I D
06-17-2012, 06:08 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/06/635.jpg

از ميانه‌های فصل گذشته بارها اعلام شده بود اگر شرايط مالی ملوان در فصل آينده مناسب باشد پژمان نوری، زارع و سيدجلال حسينی به انزلی بازخواهند گشت.


فارس: در حالی كه برخی رسانه‌ها از پرسپولیسی شدن پژمان نوری خبر داده‌اند، سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پژمان نوری و مازیار زارع در صورت عقد قرارداد نهایی هدایتی با نیروی دریایی به ملوان برمی‌گردند. این در حالی است كه بر سر ماندن یا رفتن مازیار زارع از پرسپولیس هم هنوز حرف و حدیث زیاد است.

فرهاد پورغلامی در مورد حضور حسین هدایتی در تمرین تیم ملوان گفت: قرار است روز آینده هدایتی جلسه‌ای با مسئولان نیروی دریایی، مسئولان شهری و استانی داشته باشد و پس از آن به ورزشگاه تختی انزلی می‌آید تا با بازیکنان و کادر فنی ملوان دیداری داشته باشد و با آنها صحبت کند. بعد از آن کار را به طور جدی برای فصل آینده آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در صورتی که قرارداد نهایی بین حسین هدایتی و نیروی دریایی امضا شود، پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان برمی‌گردند. من با این دو بازیکن صحبت کردم و آنها موافقت‌شان را برای بازگشت به ملوان اعلام کردند.

گفتنی است از میانه‌های فصل گذشته بارها اعلام شده بود اگر شرایط مالی ملوان در فصل آینده مناسب باشد پژمان نوری، زارع و سیدجلال حسینی به انزلی بازخواهند گشت. از این جمع تا این لحظه جلال حسینی با پرسپولیس قرارداد بسته اما حضور حسین هدایتی كه به عابربانك فوتبال ایران معروف است می‌تواند دو نفر دیگر را به ملوان نزدیك كند.