PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انیمال پک ( Animal pak )



sunyboy
05-30-2009, 11:00 AM
http://pnu-club.com/imported/2009/05/1101.jpg
فواید انیمال پک
فواید مورد انتظار در مورد مکمل غذایی انیمال پک عبارتند از:
افزایش نیرو و افزایش انرژی خروجی
موارد غذایی کامل و متعادل برای تمام احتیاجات تمرینی
حداکثر بازدهی و استفاده از مکمل های دیگر
زمان بارگیری و بهبود کمتر
رشد عضلانی زیاد
افزایش کارایی
توضیحات:
همه افراد به یک برنامه مطمئن نیاز دارند ورزشکاران نیز از این امر مستثنی نیستند مخصوصا انهایی که تمرینات سخت داشته و از مکملهای غذایی استفاده می کنند این اشخاص با توجه به احتیاجات زیاد برای تمرینات سنگین باید از برنامه غذایی آشکار شده و به مرور زمان نتایج کمبود مواد غذایی نمایان می شود اگر چنین اتفاقی زخ دهد ساخت و رشد عضلات سخت می شود برای ورزشکارانی که از نظر صرف انرژی مانند حیوان تمرین می کنند و به صورت عامیانه از 110 درصد انرژی خود استفاده می کنند چیزی نمی تواند جای مکمل انیمال پک را بگیرد انیمال پک چیست؟ تصور آنرا بکنید که کینک کونگ روزی یک عدد از آن را مصرف کند برایش کافی خواهد بود در مدت 15 سال مکمل غذایی مورد استفاده اکثر ورزشکاران پرورش اندام انیمال پک بوده است.
انیمال پک ترکیبات مهم و حیاتی برای ورزشکاران را که خواهان رشد عضلانی هستند را دارا می باشد. انیمال پک با فرمول سرشار از ویتامینها و املاح معدنی تضمین می کند بدن شما در فعالیتهای سنگین طاقت آورده و به کار خود ادامه دهد همچنین اجازه احساس کمبود مواد غذایی و بیو شیمیایی را نخواهد داد. به عبارت دیگر انیمال پک به شما اطمینان می دهد که مکمل های دیگری که مصرف می کنید نیز کارایی بیشتری داشته باشد مکمل های غذایی امروزه از نظر فناوری پیشرفته و از نظر قیمت گران هستند. اگر شما مشکل کمبود انزیمهای خاصی را دارا هستید برای مثال مقادیر پروهورمون ها تبدیل به تستسترون و یا نور تستسترون نخواهد شد .
انیمال پک علاوه بر داشتن ترکیبات عالی از ویتامینها و املاح معدنی همچنین مکمل غذایی کاملی برای ورزشکاران پرورش اندام و فعالیت های قدرتی است این مکمل همچنین دارای اسید امینه های کلیدی به مقدار 3000 میلی گرم برای حداکثر رشد عضلات پروتیین غنی شده مانند امینو های زنجیره ای (BCAA) , کربوهیدراتهای بهینه شده(1000 میلی گرم) برای افزایش انرژی ترکیبات افزایش دهنده کارایی و قدرت که شامل کارانی تین, 2 نوع مختلف جنسینگ, اسید آلفا- لیپویک, انزیمهای A , B12 کلستروم , نوکلوتی دس می باشد.
اگر اینها کافی نبود در برنامه های غذایی روزانه شما چیزهای دیگری نیز اضافه می کردیم. با انیمال پک شما در برنامه تغذیه خود کمبودی احساس نخواهید کرد.
نمات مهم:
برای حداکثر رشد عضلانی و قدرت مکمل های انیمال پک را همراه با انیمال استک و پروتیین انیمال مکس مصرف کنید این 3 محصول از نظر فرمولی طوری تولید شده اند که همراه یکدیگر مصرف می شوند. وقتی از این محصولات استفاده می کنید انیمال پک را همراه با صبحانه, انیمال استک را 30 دقیقه قبل از تمرین و انیمال مکس را دو بار( یکبار آن را بلافاصله بعد از تمرین) در روز مصرف نمایید وقتی انیمال استک را همراه با انیمال پک مصرف کنید تاثیر فوق العاده ای بر شما خواهد داشت. وقتی هر 3 محصول را با هم مصرف کنید تاثیرات باورنکردنی آنها در مدت زمان کوتاهتری آشکار خواهند شد. این سه محصول را محصولات 3 گانه حیوانی یا ( Animal Trio) نیز می نامند که می توانید تمام چیزهایی را که برای افزایش حجم لازم است مهیا کنید مانند: ویتامینها مواد معدنی محرک ترشحات هورمونی و افزایش دهنده های GH , B پروتیین خالص برای افزایش رشد عضلانی.