PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شکست برزیل با هت تریک مسی



O M I D
06-10-2012, 01:36 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/06/486.jpg
تيم ملی آرژانتين با هت‌تريک فوق ستاره بارسلونا مقابل برزيل که بیشتر از بازیکنان زیر 23 سال خود استفاده کرده بود به برتری رسيد.



مشرق: دو رقیب همیشگی و قدرتمند فوتبال جهان از قاره آمریکای لاتین همزمان با جدال تیم‌های آلمان و پرتغال در یورو 2012 ،در ورزشگاه جیانتس نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند و در دیداری دوستانه در حضور 81 هزار نفر دیداری مهیج و دیدنی را انجام دادند.

برزیل بیشتر از بازیکنان زیر 23 سال خود استفاده کرده بود و تیاگو سیلوا را هم نداشت، اما آنها با درخشش نیمار بازی را خوب آغاز کردند.

این پدیده سانتوس در دقیقه 23 گل اول بازی را ساخت. او ضربه‌ای ایستگاهی را به محوطه جریمه فرستاد و رومولو روی بی‌حرکتی مدافعان حریف توپ را کنترل کرد و وارد دروازه سرخیو رومرو کرد.



مسی ستاره میدان در دقیقه 31 پاس گونسالو ایگواین را گرفت و از خط دفاعی برزیل گریخت و دروازه رافائل کابرال را گشود.


او سه دقیقه بعد در صحنه‌ای کاملا مشابه گل اول باز هم گل‌زنی کرد. این بار آنخل دی‌ماریا شکاف بین ژوان و برونو اووینی را تشخیص داد و مسی این بار هم توپ را گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.


برزیل در نیمه دوم تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه 56 هم موفق به این کار شد. ایگواین موقعیتی خوب را از دست داد و در برگشت، اسکار با همکاری با لئاندرو دامیائو وارد محوطه جریمه شد و توپ را وارد دروازه رومرو کرد تا اولین گل ملی خود را بزند.


دفاع آرژانتین خوب کار نمی‌کرد و گل سوم را هم به برزیل هدیه کرد. سرخیو رومرو سانتری از جناحین را مقابل پای هالک انداخت تا مهاجم پورتو به آسانی گل سوم را در دقیقه 72 بزند.
سابه‌یا سپس سرخیو آگوئرو را هم به زمین فرستاد. اندکی بعد در دقیقه 76 کرنر او را فدریکو فرناندس با ضربه سر به گل تساوی آرژانتین تبدیل کرد.


سپس نوبت به مسی رسید که پیروزی را رقم بزند. او ابتدا رافائل را مجبور کرد که با واکنشی آکروباتیک ضربه‌اش را دفع کند، و سپس گلی زد که شبیه به گلی بود که او در سال 2010 به برزیل زده بود. او از سمت راست دفاع حریف گریخت و با ضربه‌ای محکم هت‌تریکش را کامل کرد.





در این جدال که داور به سه بازیکن از آرژانتین و دو ستاره برزیل کارت زرد داد، در ثانیه‌های پایانی بازی ازکویل لاواتزی از تیم پیروز و مارچلو وییرا داسیلو از تیم بازنده این مصاف از زمین به علت دریافت کارت قرمز اخراج شدند.