PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین بازیکن هفته جهان : ابراهیم آفلای



ttrasn
06-06-2012, 09:01 PM
بهترین بازیکن هفته جهان : ابراهیم آفلای

او که در دیدار اسلواکی پایه گذار یکی از گل های تیمش بود، در دیدار مقابل ایرلند شمالی نیز 2 گل به ثمر رساند.



ابراهیم آفلای، ستاره تیم ملی هلند، به دلیل مصدومیت جدی ازناحیه زانو، فصل 12-2011 را به طور کامل از دست داد و تردیدهای زیادی در مورد حضورش در رقابت های یورو 2012 وجود داشت.


اما او سرانجام به موقع آماده شد و توانست در فهرست نهایی برت فن مارویک قرار بگیرد.

او که در دیدار اسلواکی پایه گذار یکی از گل های تیمش بود، در دیدار مقابل ایرلند شمالی نیز 2 گل به ثمر رساند.

هلند در اولین دیدارش در یورو مقابل دانمارک قرار خواهد گرفت و آفلای با نمایشی که در دو دیدار اخیر انجام داد، خود را به عنوان یکی از ستاره های اصلی تیم معرفی کرد.

http://pnu-club.com/imported/2012/06/399.jpg

ستاره های درخشان هفته
جیووانی دوس سانتوس- مکزیک

دوس سانتوس در پیروزی 2-0 تیمش در دیدار مقابل تیم جوان برزیل ستاره تیمش بود. او گل اول را از زاویه بسته با یک ضربه چیپ به ثمر رساند و با گرفتن یک پنالتی، خاویر ارناندز را در موقعیت گل دوم قرار داد.






فاکسی کته ووآما- بوتسوانا



کته ووآما با دو گلی که مقابل حریف به ثمر رساند، پیروزی ارزشمندی را برای تیمش رقم زد.
لیونل مسی- آرژانتین



مسی پایه گذار پیروزی 4-0 تیمش مقابل اکوادور بود و علاوه بر گلی که به ثمر رساند، پایه گذار گل ایگواین بود. او بار دیگر نشان داد که چه توانایی هایی دارد.
مهدی رحمتی- ایران




رحمتی با نمایش خیره کننده ای که در پیروزی 1-0 تیم ملی ایران مقابل ازبکستان ارائه داد، ستاره اول میدان بود. او با چند واکنش درخشان دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا خلعتبری در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر برساند.
رومن شیرکوف- روسیه



روسیه با پیروزی 3-0 مقابل ایتالیا، نگرانی های آتزوری در آستانه یورو را بیشتر کرد و بازیکنی که بیشترین نقش را در رقم خوردن این اتفاق داشت، شیرکوف بود. او در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا تیم دیک ادووکات به یک پیروزی باارزش دست پیدا کند.