PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فتنه گری که چهره فوتبالی شد!



O M I D
06-02-2012, 07:00 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/06/87.jpg

یکی از عوامل میدانی فتنه 88 که در ایام اغتشاشات آن سال دستگیر شده بود بعنوان مسئول نقل و انتقالات یکی از باشگاههای پرطرفدار کشور منصوب شده است!


فارس: یکی از عوامل میدانی فتنه 88 که در ایام اغتشاشات آن سال دستگیر شده بود بعنوان مسئول نقل و انتقالات یکی از باشگاههای پرطرفدار کشور منصوب شده است!

نامبرده در ایام فتنه 88 به دلیل ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شد و پس از مدتی با همکاری یکی از بازیکنان نیمه مطرح کشور از زندان با قید وثیقه آزاد شد که البته هنوز سند خانه بازیکن مذکور در گرو دادگاه مربوطه می باشد.



لازم به ذکر است پس از انتصاب نامبرده بعنوان مسئول نقل و انتقال تیم مذکور وی در اولین اقدام بازیکنی را که برایش سند گذاشته بود به این تیم آورده است!


به جاست نهادهای مسئول امنیتی و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر برخی باشگاهها داشته باشند تا عده ای از ظرفیت باشگاههای پرطرفدار کشور برای رسیدن به اهداف سوء خود استفاده نکنند