PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایجاد ظرفیت‌ جدید در آزمون دکتری۹۱ همزمان با ویرایش اطلاعات انتخاب رشته دکتری ۹۱



donya88
05-30-2012, 11:33 PM
ایجاد ظرفیت‌ جدید در آزمون دکتری۹۱ همزمان با ویرایش اطلاعات انتخاب رشته دکتری ۹۱ (http://www.phdazmoon.net/%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-91.html) با انتخاب رشته۹۶ درصد مجازین،مهلت انتخاب رشته دکتری تمام شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ویرایش کد رشته‌ محل‌های انتخابی مجازین آزمون دکتری تا روز شنبه ۱۳ خرداد ماه خبر داد.
حسین توکلی با اشاره به تمدید مهلت ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی آزمون دکتری تا ساعت ۲۴ روز ‌شنبه ۱۳ خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org، گفت: با توجه به ایجاد ظرفیت‌های جدید در برخی از دانشگاه‌ها داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۱ می‌توانند تا شنبه نسبت به اصلاح، حذف و یا اضافه انتخاب‌های خود اقدام کنند.
بر اساس اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته تحصیلی دوره دکتری بر اساس تغییرات ایجاد شده از سوی موسسات آموزش عالی و مجوزهای صادره از شورای گسترش آموزش عالی تنظیم شده مهلت ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی تا شنبه تمدید شد.
این اصلاحیه‌ها فردا در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید به ظرفیت‌های جدید توجه داشته باشند.
توکلی با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری، خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۴ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته ۳۲ هزار و ۷۵۰ داوطلب معادل ۹۶/۳۲ درصد انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان به صورت اعلام ظرفیت ۳ برابری به دانشگاهها برای مصاحبه معرفی می شوند.
توکلی تأکید کرد کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری ( Ph.D ) سال ۱۳۹۱ (اعم از پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه، شبانه، پیام‌نور، غیرانتفاعی و بین‌الملل) درصورت انصراف، مجاز به شرکت در آزمون مذکور در سال ۱۳۹۲ نخواهند بود . ین موضوع که در آزمون سال قبل نیز لحاظ شده بود در دفترچه امسال درج نگردیده بود که سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه هفتم خردادماه ۹۱ بار دیگر بر آن تأکید کرد.لازم به یادآوری است که این قانون مربوط به پذیرش نهایی است و عدم شرکت در مصاحبه منجر به محرومیت نخواهد شد.
اعلام نتایج نهایی دکتری ۹۱ آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۱ روز ۲۵ فروردین با شرکت ۱۷۸ هزار و ۴۲۷ در ۹ گروه آموزشی و ۲۸۵ کد رشته امتحانی برگزار شد و نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۱ در ۲۰ شهریور اعلام می شود.