PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دستگيري زوجي پس از هشت سال کودک آزاري



fatemeh2011
05-29-2012, 11:29 AM
حوادث : بنابر اعلام پليس بوسني و هرزگوين، زوجي پس از به عهده گرفتن سرپرستي يک دختر آلماني او را به مدت هشت سال مورد اذيت و آزار قرار دادند.
به گفته پليس اين دختر که اکنون 19 سال دارد از هشت سال گذشته نزد اين زوج بوده اما تمام مدت را مورد آزار و اذيت قرار گرفته و گرسنگي کشيده است.

پليس همچنين اعلام کرد اين دختر اجازه نداشته است تا با فردي ملاقات داشته باشد و از حق درس خواندن نيز محروم بوده، همچنين همانند يک حيوان با او رفتار مي شده است.

همسايه هاي اين خانواده پس از ارائه سرنخ هايي به پليس توانستند جنايت اين زوج را فاش کنند و اين دختر را نجات دهند.

پليس بوسني و هرزگوين اعلام کرد: اين دو متهم قصد داشتند موضوع را از پليس مخفي نگهدارند به همين دليل او را از خانه خارج کرده و به يک منطقه دورافتاده منتقل کرده بودند اما تلاش هاي پليس باعث شد تا نقشه اين زوج فاش شود و اين دختر نجات پيدا کند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، پليس پس از نجات اين دختر از دست اين زوج او را به بيمارستان منتقل کرد اما گفته مي شود از نظر فيزيکي و رواني در وضعيت نامساعدي به سر مي برد.