PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رقابت هکرها در دانشگاه شریف آغاز شد



ttrasn
05-23-2012, 10:28 PM
دومین دوره مجموعه رقابتهای نفوذ در فضای مجازی از امروز 2 خردادماه در دانشگاه صنعتی شریف از امروز آغاز و تا فردا 3 خرداد ماه ادامه دارد.

این مسابقات با هدف ایجاد رقابت بین متخصصین این حوزه از سوی مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف از امروز آغاز به کار کرد و تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.

در این دوره از رقابت ها با حضور 25 تیم از دانشگاه های سراسر کشور در محورهای مسائل و سوالات امنیتی، نفوذگری در وب، شکست الگوریتم ها و پروتکل های رمزنگاری، اکسپلویت نویسی و حل چالش های مرتبط با شواهد جرائم رایانه ای به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسابقه هک و نفود در 3 بخش "هک و نفوذ "، " مسابقه طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی" و "مسابقه معرفی روش های کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع" برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فردا چهارشنبه 3 خرداد ماه بخش " ارائه های خلاقانه " این مسابقات برگزار می شود. برای این بخش 6 طرح توسط هیئت داوران جهت ارائه انتخاب شده است.

برترین های این دوره از رقابت ها با برگزاری مراسمی در ساعت 17 فردا 3 خرداد ماه معرفی خواهند شد.