PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : امير عابدزاده: دوست دارم در ايران بازی كنم/ از اسپانيا پيشنهاد دارم



O M I D
05-23-2012, 07:08 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/05/940.jpg
امير عابدزاده می گويد كه از يك باشگاه اسپانيايی پيشنهاد دارد و قرار است در تمرينات اين باشگاه شركت كند.

ایسنا: دروازه‌بان باشگاه لس آنجلس بلوز آمریكا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعلام كرد كه یك باشگاه اسپانیایی از او دعوت كرده تا در تمرینات این تیم حاضر شود.
فرزند احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران كه در حال حاضر برای باشگاه لس آنجلس بلوز آمریكا بازی می‌كند، گفت: یك باشگاه اسپانیایی كه در دسته دو لالیگا بازی می‌كند، فیلم بازی‌های مرا دیده و برایم دعوتنامه فرستاده است. طبق هماهنگی با مسئولان باشگاه لس آنجلس بلوز قرار است در ماه جولای به اسپانیا سفر كرده و در تست پزشكی و تمرینات این باشگاه شركت كنم.
عابدزاده گفت: امروز قرار بود با آقای منصوری درباره انتقالم به اسپانیا حرف بزنیم، چون باشگاه باید به دنبال یك جانشین مطمئن برای من باشد و تنها در این صورت است كه با انتقال من موافقت خواهد كرد. اما به دلیل این كه در جام حذفی بازی داشتیم و سه بر یك شكست خوردیم، آقای منصوری ناراحت بود و با او حرف نزدم. البته من از ناحیه كتف دچار آسیب دیدگی‌ جزئی بودم و نتوانستم در این مسابقه به میدان بروم.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا از باشگاه‌های ایرانی پیشنهادی نداشته است؟ گفت: دوست دارم در ایران بازی كنم و اگر باشگاه‌های ایرانی پیشنهادی به من بدهند، حتما رویش فكر خواهم كرد.
عابدزاده درباره شرایط خود در آمریكا به ایسنا گفت: از حدود یك سال و سه ماه پیش به آمریكا آمده‌ام. زمانی كه به آمریكا رسیدم تیم‌ها در دوره بدنسازی بودند و از آنجایی كه پدرم با علی منصوری مالك باشگاه لس آنجلس بلوز آشنا بود، من را به آن‌ها معرفی كرد. مسئولان این باشگاه هم پس از مشاهده بازی‌هایم از من دعوت كردند تا به تیمشان بپیوندم.
وی گفت: از آن زمان تاكنون پیشرفت خوبی داشتم و امسال هم موفق شدم پیراهن شماره یك این باشگاه را بر تن كنم. این در حالی است كه خوزه میراندا دروازه‌بان سابق تیم ملی كوبا، گلر دوم لس آنجلس بلوز است. فصل گذشته هم دروازه‌بان سابق مكزیك، پیراهن شماره یك باشگاه را به تن می‌كرد.
فرزند اسطوره دروازه‌بانی ایران گفت: من در گلری هر چه دارم از پدرم دارم. ایشان از دوران كودكی با من تمرین می‌كردند و تجربیات خود را به من منتقل كردند. البته هر دروازه‌بانی وقتی بازی می‌كند، تجربه كسب كرده و پیشرفت می‌كند، اما تجربیات پدرم به من كمك بسیار زیادی كرد.