PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صحت و سقم وایتکس در شیر کارخانه های تولیدی لبنیات/ تولیدهای زیر زمینی لبنیات متهمین ردیف نخست



fatemeh2011
05-22-2012, 09:39 PM
حوادث : رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی ایران بعد از ظهر روز دو شنبه اول خرداد مهمان کافه خبر بود و در رابطه با شایعاتی که پیرامون استفاده از مواد غیر استاندارد در شیر توضیح داد.

باکری در بخشی از توضیحات خود پیرامون دلیل اینکه ماندگاری شیرها و اینکه گفته می شود مایع ضدعفونی کننده وایتکس در شیر وجود دارد گفت: « گاو داری های صنعتی بزرگ که دائما تحت کنترل سازمان دامپزشکی کشور هستند هیچ کدام نه می توانند و نه امکان پذیر است که کوچک ترین استفاده ای از موادی مانند وایتکس در شیر داشته باشند. در بهترین شرایط شیر ها در گاو داری های صنعتی تولید و روانه کارخانجات می شود. »
او افزود: « شرکت های تولید کننده محصولات لبنی بزرگ شیر های متفرقه خریدایر نمی کنند. این شرکت ها سه و نیم میلیون تن شیر خام تولیدی گاو داری های صنعتی را خریداری و عمل آوری می کنند. به طور قطع و یقین و بدون هیچ شک و تردیدی هیچ آثاری از افزودنی هایی مانند وایتکس در محصولات شرکت های بزرگ مشاهده نمی شود. »
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران اعتقاد دارد اگر چنین اتفاق هایی در تولید های زیر زمینی مانند ماست بندی ها به وقوع بپیوندد ارتباطی به صنعت لبنیات ندارد.