PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جنين‌هاي پوشيده از طلا



tania
05-22-2012, 12:21 PM
اين مرد قصد داشت جنين ها را به افرادي كه معتقد به جادوي سياه بوده و گمان دارند برايشان شانس و ثروت به همراه خواهد داشت بفروشد.

پليس تايلند اعلام كرد هنگام بازرسي ساك دستي يك مرد بريتانيايي تايواني تبار شش جنين سرخ شده و پوشيده از ورقه هاي طلا را كشف كرده است.
پليس تايلند خاطرنشان كرد: در محله چيني هاي بانكوك يك مرد بريتانيايي تايواني تبار توسط ماموران پليس متوقف شد و هنگام بازرسي ساك دستي اين مرد 28 ساله ماموران شش جنين سرخ شده و پوشيده از ورقه هاي طلا را كه در مراسم جادوي سياه مورد استفاده قرار مي گيرند، پيدا كردند.
چو هوك كوان به ماموران گفت كه اين جنين ها را چند روز قبل از يك تايواني در بانكوك به مبلغ 200 هزار بات( معادل 5 هزار يورو) خريداري كرده و قصد داشته آنها را به تايوان برده و به شش برابر قيمت به فروش برساند.
سرهنگ ويوات كامجامنان، افسر عاليرتبه پليس بانكوك تاكيد كرد: اين مرد قصد داشت جنين ها را به افرادي كه معتقد به جادوي سياه بوده و گمان دارند برايشان شانس و ثروت به همراه خواهد داشت بفروشد.
وي تصريح كرد: اين جنينن ها به طور مرده متولد شده بنابر اين مرد بريتانيايي به اتهام حمل غيرقانوني اجساد با مجازات يك سال زندان و جريمه اي به مبلغ 2000 هزار بات مواجه است. براساس رسوم جادوي سياه تايلندي و برخي جوامع چيني كه به كلي با جادوي سياه جوامع سياهپوست متفاوت است، جنين هاي مرده مي توانند براي مالكان آنها شانس و اقبال و ثروت در برداشته باشند و معمولا اين جنين ها را در جايگاه مقدسي در داخل خانه ها يا محل كسب و كار قرار مي دهند.