PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : توییتر هم تسلیم حامیان سیاست های حفظ حریم شخصی می شود



ttrasn
05-22-2012, 10:15 AM
به دنبال اعتراضات گسترده کاربران اینترنت و گروه های مدافع حریم شخصی در اینترنت، توییتر هم پذیرفت که سیاست های فعلی خود را در این زمینه تغییر دهد.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، از این پس توییتر سوابق استفاده کاربرانی را که از طریق مرورگر خود تنظیمات مربوط به عدم ردگیری فعالیتهایشان در وب را فعال کنند، پیگیری نمی کند. این در حالی است که توییتر قبلا با دستکاری کوکی های کاربران تلاش داشت به هر نحو ممکن سوابق کاربری اشخاص مختلف را جمع آوری کند.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا که این مساله را در ماه های گذشته پیگیری کرده، تبعیت توییتر از قوانین یاد شده موسوم به Do Not Track (DNT) را روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد. توییتر هم پذیرش این مساله را تایید کرده است. مدیران این سایت معمولا از اطلاعات کاربری جمع آوری شده برای سیاست گذاری های تازه، نمایش تبلیغات مرتبط با سلیقه هر کاربر و کسب درآمد استفاده می کردند.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از اواخر سال 2010 در تلاش است تا شبکه های اجتماعی و سایت هایی مانند توییتر را مجبور به پذیرش قانون DNT کند، اما تا به حال تنها توییتر در برابر این فشارها تسلیم شده و فیس بوک و سایت های مشابه کماکان جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران را ادامه می دهند.