PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نتایج کنکور دکتری سه‌شنبه اعلام می‌شود



donya88
05-21-2012, 12:29 AM
مشاور عالی سازمان سنجش:
نتایج کنکور دکتری (http://www.phdazmoon.net/) سه‌شنبه اعلام می‌شود/ اعلام نتایج ارشد در روز شنبه
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج اولیه آزمون نیمه دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۱ (http://1az4.com/) را اعلام کرد و گفت: براین اساس نتیجه اولیه آزمون دکتری یک روز زودتر از آنچه قبلا اعلام شده بود منتشر می شود.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج اولیه آزمون دکترای سال ۹۱ سه شنبه دوم خرداد و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد شنبه ششم خرداد ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org (http://www.sanjesh.org/) از نتیجه خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۱ (http://xn--mgbc5c3bf.xn----omcztlc7kir78gcl.com/) تعداد ۱۷۸هزار و ۴۲۷داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۷۰هزار و ۴۹۸نفر معادل ۳۹٫۵۱درصد داوطلبان زن و ۱۰۷هزار و ۹۲۶نفر معادل ۶۰٫۴۹ داوطلبان مرد بودند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش افزود: آزمون دکتری سال ۹۱ در ۹ گروه آموزشی و ۲۸۵ کد رشته امتحانی شامل گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی – مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، علوم پزشکی، دامپزشکی، زبان خارجی، تربیت بدنی و علوم پزشکی برگزار شد.
گفتنی است آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۹۱ (http://www.phdazmoon.com/) در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه سال ۹۱ و کنکورکارشناسی ارشد ۹۱ با رقابت ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۶ تا ۲۸ بهمن برگزار شد.