PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نامادري با وصل سيم برق به بدن پسر 12 ساله مرگ وي را رقم زد



fatemeh2011
05-08-2012, 11:51 AM
حوادث : مهدي عبادي پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسکو گفت: طي تماس 115 سهند با فوريت هاي پليسي اعلام شد که جسد پسر بچه اي در جلوي منزلشان در شهر سهند افتاده که بلافاصله عوامل کلانتري سهند و پليس آگاهي در محل حاضر شدند.

وي افزود: عوامل در محل پسر بچه اي حدودا 12 ساله به نام "الف ف" مشاهده کردند که در پاگرد راه پله جلوي منزل به حالت درازکش افتاده بود.

عبادي پور تصريح کرد: با بررسي عوامل اورژانس و حضور پزشک قانوني علت مرگ برق گرفتگي تشخيص داده شد.

وي ادامه داد: طرز قرار گرفتن جسد از يک سو و تناقض گويي و رنگ پريدگي و دستپاچگي مادر ناتني پسر بچه از سوي ديگر عوامل پليس را به مادر ناتني مشکوک کرد که با تحقيق از مدير مدرسه کودک مبني بر اينکه کودک از مادر ناتني خود رعب و وحشت داشته و در خصوص کتک کاري وي به معلمان گفته بود، ماموران را بر آن داشت که احتمالا قاتل مادر ناتني وي باشد.

عبادي پور افزود: در اين خصوص اقدامات قضايي و انتظامي انجام و براي بررسي بيشتر والدين (پدر و مادر ناتني) به آگاهي شهرستان دلالت شدند.

وي ادامه داد: در بازجويي از پدر متوفي به نام عبدالله، نامبرده اعلام کرد به علت اختلافات خانوادگي از همسر اولم جدا شده و موضوع ازدواج قبلي را به همسر دوم نگفته بودم و تا شش ماه قبل فرزندش پيش عمه اش در اردبيل زندگي مي کرد که به علت پاره اي مشکلات فرزندم را به خانه خودم آوردم.

عبادي پور گفت: در بازجويي از مادر ناتني، وي ابتدا منکر قضيه شد اما با بازجويي هاي تخصصي و فني پليس و تناقض جويي وي عاقبت لب به اعتراف گشود و اظهار کرد: پسر بچه جهت بازي به خانه دوستش رفته بود که در موقع برگشت متوجه شدم که لباسش کثيف است و سر او داد کشيده و لباس هايش را وارسي کردم که در داخل جيبش ترقه بود.

وي افزود: براي ترساندن کودک دست و پاي کودک را بسته و سيم برق جارو برقي را بريده و پس از لخت کردن سيم يکي از سيم ها را به انگشت اشاره دست راست و سيم ديگر را در داخل دست چپ قرار داده و براي ترساندن به برق زدم.

عبادي پور ضمن اشاره به اينکه بچه بر اثر برق گرفتگي فوت کرده است، افزود: پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا ارسال و از آن طريق مادر ناتني وي روانه زندان تبريز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسکو گفت: در تحليل از موضوع فوق چنين استنباط مي شود که کتمان حقايق و عدم صداقت گفتار پدر متوفي در ازدواج دوم و معرفي خود به عنوان فرد مجرد و آوردن کودک به منزل بعد از دو سال ازدواج با همسر دوم و از سويي عدم قبولي شرايط زندگي براي همسر دوم و عدم حرف شنوي کودک از مادر ناتني اش و ناسازگاري با وي (مادرش) سبب شد که به جاي مهرباني و دلسوزي مادرانه به حسي انتقام جويانه و کينه و نفرت تبديل شده و از او يک قاتل ساخته که با قساوت قلب جان کودک خردسال را گرفت و يک زندگي را نابود و کودک 18 ماهه خود را اسير سرنوشت خويش کرد.