PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افشاگری در مورد دست هایی که علیه پرسپولیس در کار است



O M I D
05-03-2012, 11:09 PM
افشاگری در مورد دست هایی که علیه پرسپولیس در کار است

http://pnu-club.com/imported/2012/05/95.jpg

طراحان حذف کاشانی به دنبال کنار زدن رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس هستند!


رجانیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک روز پس از ناکامی سرخپوشان پایتخت در بازی حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان، از وجود جریان‌های پشت پرده برای عدم موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس خبرداد و در این خصوص گفت: «مطمئنا در این شرایط که دستانی علیه پرسپولیس در کار است، راهی جز تحمل سختی نداریم. اگر پرسپولیس در شرایط عالی بود هرگز در این فوتبال نمی‌ماندم اما الان که این وضعیت به وجود آمده محکم می‌ایستم و همه چیز را درست می‌کنم.»
پس از انتشار این مطلب به سراغ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتیم تا در این خصوص با وی گفتگو کنیم اما محمد رویانیان گفت: «در شرایط کنونی هیچ مصاحبه‌ای نمی‌کنم حرف‌های گفتنی بماند برای پایان فصل چون هواداران غیر از این از من انتظار ندارند.»
سکوت محمد رویانیان در مورد تلاش برخی جریان‌های پشت پرده برای ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس این گمانه زنی را قوت بخشید که برخی طیف‌ها به دنبال عدم موفقیت مجموعه مدیریتی تیم فوتبال پرسپولیس در این مقطع زمانی هستند، اتفاقی که می‌تواند سرنوشت نماینده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به مخاطره بیندازد. رویدادی که برای هواداران به هیچ وجه قابل هضم نیست.
همزمان با انتشار این خبر در رسانه‌های گروهی کشور بازتاب‌های متفاوتی به این ماجرا در محافل خبری صورت گرفت. برخی منتقدان سخنان رویانیان را نوعی فرافکنی توصیف کردند و بخش عمده‌ای فوتبالی‌ها عملکرد رویانیان را قابل دفاع دانستند تا رویانیان به سوژه نخست رسانه‌ها تبدیل شود. با وجود سکوت رویانیان، برخی نزدیکان وی توضیحاتی را در این باره مطرح کردند، مطالبی که اگر صحت داشته باشد باید منتظر خانه تکانی اساسی در باشگاه پرسپولیس در پایان فصل باشیم.
یکی از نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس در محفلی خصوصی درباره اتفاقاتی که برای پرسپولیس در روزهای اخیر روی داده است، گفت: «عده‌ای از بیرون مجموعه در اندیشه ضربه زدن به باشگاه پرسپولیس هستند، افرادی که مردان مافیا در فوتبال ایران شهره دارند و سوابق مدیریتی آنها نشان می‌دهد حاضرند به هر قیمتی در مدیریت باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند. این افراد همان کسانی هستند که در دوره مدیریتی کاشانی هم مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آوردند، آنها از رویانیان کینه دارند چون رویانیان اجازه ورود مجدد آنها به عرصه مدیریتی باشگاه را نداد. به همین دلیل این روزها دوباره آقایان با مصاحبه‌های خود برای این تیم حاشیه سازی می‌کنند.»
این مقام آگاه در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: «رویانیان در این مدت که در مدیریت باشگاه را برعهده گرفته است بارها برابر ورود این افراد به حوزه مدیریتی مقاومت کرد. به همین دلیل حالا این افراد به اشکال مختلف برای تیم دردسر درست می‌کنند. شاید باورتان نشود اما این آقایان در سه – چهار روز گذشته به هر اقدامی دست زدند تا تیم ما برابر نماینده عربستان نتیجه نگیرد چون آنها می‌دانستند این اتفاق برای هواداران قابل قبول نیست. رویانیان که از تمام این مسائل با خبر بود تلاش کرد با راهکارهای مناسب این شرایط را کنترل کند اما وعده پاداش و روحیه دادن مدیرعامل هم ثمری نداشت و پرسپولیس گرفتار این بازی پشت پرده شد.»
وی در ادامه توضیحات خود درباره اقدامات صورت گرفته از سوی برخی جریان‌های مخالف باشگاه پرسپولیس گفت: «هواداران پرسپولیس نمی‌دانند چه اتفاقاتی در جریان است اما در آینده‌ای نزدیک تمام این اتفاقات برای هواداران روشن خواهد شد. متاسفانه باندهای مافیای به هر اقدامی برای ناکامی پرسپولیس متوسل شدند. مشاوران مدیرعامل به وی توصیه کردند در این برهه هیچ اظهارنظر انجام ندهد اما اگر حرف رویانیان حرف بزند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود!»
این فرد در ادامه توضیحات خود درباره شرایط کنونی پرسپولیس گفت: «متاسفانه برخی جریانات با حرکات خود تمرکز بازیکنان ما را برهم زدند، مدیران باشگاه پرسپولیس اجازه ندادند این اتفاقات قبل از این بازی حساس برابر الهلال رسانه‌ای شود اما با این حال شایعه کنار گذاشتن رویانیان در پایان فصل تمرکز بازیکنان را از دست داد. از طرفی شایعات بحث برانگیز دیگر نیز مانع از موفقیت پرسپولیس در این بازی شد و نکته جالب توجه اینحاست که طراحان این پروژه حالا پس از ضربه زدن به پرسپولیس با ژست حق به جانب مشکلات تیم را به هواداران متذکر می‌شوند در صورتی که خود این افراد عاملان اصلی ناکامی پرسپولیس در این دیدار هستند.»
با این تفاسیر هواداران پرسپولیس باید منتظر روزهای آتی باشند چون شواهد نشان می‌دهد برخی افراد دوست ندارند آرامش در پرسپولیس حاکم شود، البته رویانیان تمام توان خود را به کار گرفته تا این اتفاق روی ندهد ولی این نگرانی وجود دارد که مدیرعامل فعلی پرسپولیس در برابر حواشی بیرونی توان به تنهایی موفق نباشد تا پرسپولیس با بحرانی بزرگ رو به رو شود.
گفتنی است، این باند مخالف، تا پیش از حضور محمد رویانیان تنها راه حل خروج باشگاه از مشکلات به وجود آمده را برکناری حبیب کاشانی می‌دانستند حالا در تازه ترین سخنان خود مدعی شدند رویانیان نیز کارآیی لازم برای مدیریت در این باشگاه را ندارد در حالی که این طیف همان افرادی بودند که در بدو ورود محمد رویانیان از وی به عنوان ناجی پرسپولیس نام بردند.
رفتار این طیف، برای فوتبالی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس تازگی ندارد. آنها برای اینکه قدرت از دست رفته خود را دوباره به دست آوردند حاضرند تمام افراد را قربانی کنند تا شاید روزی به کرسی‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس دست یابند. مدعیان این طیف که روزی علیه حبیب کاشانی تندترین جملات را به کار می‌بردند حالا همان جملات را با همان ادبیات برای رویانیان به کار می‌برند چون رویانیان همانند حبیب کاشانی به این طیف اجازه ورود به باشگاه و عرصه مدیریتی پرسپولیس را نداد. به همین خاطر حالا رویانیان هم برای آنها مثل حبیب کاشانی شده است به همین دلیل باید از سوی این جریان تخریب شود.
سران شناخته شده این جریان برای دستیابی به اهداف خود در مقطع کنونی همان تدابیری را به کار گرفته‌اند که پیش از این برای کنار زدن کاشانی مورد بهره برداری قرار داده بودند. این طیف در دوره مدیریتی کاشانی به بهانه حمایت از علی دایی تندترین جملات را خطاب به کاشانی مطرح می‌کردند و مدعی بودند کاشانی به دلیل غیر فوتبالی‌بودن باید از کار برکنار شود تا علی دایی فوتبالی برسر کار بیاید، اما در برهه کنونی همان افرادی که روزی این حرف را بیان می‌کردند حالا مدعی‌اند رویانیان فردی غیر فوتبالی‌است و باید از کار کنار برود.
لیدرهای این جریان با سواستفاده از شرایط موجود قصد دارند از دوئل کریمی با مسئولان باشگاه به سود خود بهره‌برداری کنند تا با قرار دادن کریمی مقابل رویانیان همان بلایی که بر سر کاشانی آورند تا او از کار کنار برود برای مدیرعامل فعلی پرسپولیس رقم بزنند تا به این ترتیب یک مدیر دیگر را قربانی زیاده خواهی خود و جریان منصوب به خود کنند.
مصاحبه‌های سریالی لیدرهای این جریان که نام دو مدیرعامل فوتبالی هم در میان آنها دیده می‌شود، این واقعیت را روشن می‌کند. جریان مذکور در تلاش است با بهره برداری از فضای کنونی زمینه اعمال فشار به مدیرعامل پرسپولیس را فراهم آورند تا به این واسطه رویانیان را از ادامه کار منصرف کنند. گفته می‌شود آنها بنا دارند به دلیل ناکامی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با بیان جملاتی هماهنگ از سوی همراهان خود در برخی رسانه‌های گروهی تیم فوتبال پرسپولیس را با یک بحران جدید رو به رو کنند تا به نوعی زمینه برکناری رویانیان فراهم شود.
آنها با برحسته سازی نارضایتی علی کریمی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با حرکاتی شیطنت‌آمیز سعی دارند به هواداران القا کنند همانگونه که کاشانی دایی را از پرسپولیس حذف کرد رویانیان نیز قصد دارد کریمی را از پرسپولیس حذف کند! در صورتی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بارها در مقاطع مختلف اعلام کرده است پرسپولیس علی کریمی را به عنوان یک بازیکن ایده آل حفظ خواهد کرد اما با این حال رفتار این طیف باعث شد علی کریمی تحت تاثیر این فضا قرار گیرد و در پایان بازی پرسپولیس برابر الهلال سخن از خداحافظی با پرسپولیس را مطرح کند.
حالا که کریمی از خداحافظی سخن گفته است، "اپوزیسیون پرسپولیس" از این اظهارنظر بهره‌برداری کامل را انجام داده‌اند تا پروژه مورد نظر خود را به سمت جلو هدایت کنند. البته گفته می‌شود آنها قصد دارند در آستانه بازی پرسپولیس برابر راه آهن موضوع حذف دایی از پرسپولیس را با موضوع کنار زدن کریمی مقایسه کنند تا به این شکل فشار و بحران جدیدی را برای این مجموعه به وجود آورند، بحرانی که قرار است هفته آینده از سوی برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز برجسته شود تا رویانیان بیشتر از قبل تحت فشار قرار گیرد.

tania
05-03-2012, 11:54 PM
چه دستی؟ مشکل از پاهای پرسپولیسه :55:
پرسپولیس خودش تو فوتبال خنگوله :107: