PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قاتل چوپان پير، زنش را پس از خفه کردن به آتش کشيد



fatemeh2011
04-29-2012, 07:05 PM
حوادث : فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از ارتکاب قتلي ديگر توسط فردي که چندي پيش پس از سرقت 45 راس گوسفند، صاحب گوسفندان را نيز کشته بود، خبرداد.

سرهنگ مهدي ترکي در اين باره گفت: کارآگاهان آگاهي اين شهرستان در بررسي وقوع قتل پيرمرد 70 ساله توسط دو متهم به قتل دستگيرشده احتمال انجام جنايت ديگر از سوي اين افراد را محتمل دانستند و بنابراين تحقيقات خود روي اين موضوع آغار کردند.

ترکي افزود: مفقود بودن همسر يکي از متهمان دستگيرشده شک کارآگاهان را نسبت به انجام جنايت ديگر توسط وي بيشتر کرد تا اينکه کارآگاهان در اين راستا به انجام تحقيق از پدرزن متهم پرداختند.

فرمانده انتظامي رودسر تصريح کرد: متهم در مواجهه با سخنان پدر همسر فرد متهم به قتل و نيز دلايل جمع آوري شده اعتراف کرد که همسرش را نيز به قتل رسانده است.

ترکي با بيان اينکه متهم پس از خفه کردن همسرش او را سوزانده و در منزل پدرش دفن کرده است گفت:متهم به مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتياد دارد.

وي همچنين لزوم توجه بيشتر خانواده ها براي کنترل فرزندانشان از دام اعتياد را خواستار شد.