PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درآمد پپسي در سه ماهه اول امسال کاهش يافت



fatemeh2011
04-26-2012, 07:57 PM
واحد مركزي خبر : شرکت پپسی روز پنجشنبه اعلام کرد در پی افزایش بهای مواد اولیه، درآمد خالص این شرکت در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافت.
به گزارش اسوشیتدپرس از نیویورک، شرکت پپسی همچون بسیاری از شرکت های نوشیدنی و مواد غذایی دیگر در تلاش برای ایجاد توازن میان هزینه های فزاینده کالاهای مصرفی بدون نگران کردن مصرف کنندگان با افزایش زیاد بهای محصولات خود است.
شرکت پپسی اعلام کرد بهای محصولات خود را پنج و نیم درصد افزایش می دهد.
این شرکت مستقر در نیویورک گفت این اقدام افزایش سیصد میلیون دلاری هزینه های مواد اولیه را در سه ماهه اول امسال جبران می کند.
هیو جانستون رئیس بخش مالی پپسی در کنفرانسی تلفنی با سرمایه گذاران این شرکت گفت با توجه به اینکه انتظار می رود هزینه مواد اولیه امسال هفت درصد افزایش یابد، احتمال افزایش بیشتر بهای محصولات این شرکت وجود دارد.
پپسی همچنین به منظور کاهش هزینه های خود امسال برنامه صرفه جویی را اجرا می کند که انتظار می رود در نتیجه آن تا سال دو هزار و چهارده، یک و نیم میلیارد دلار صرفه جویی شود.
بر اساس این طرح سه درصد از نیروهای کار این شرکت در سطح جهان یعنی سیصد هزار نفر از کارمندان پپسی اخراج می شوند.
شرکت پپسی اعلام کرد درآمد این شرکت در سه ماهه اول امسال یک میلیارد و صد و سی میلیون دلار بوده است که این رقم در مدت مشابه پارسال یک میلیارد و صد و چهل میلیون دلار بود.