PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا :رئال مادرید - بایرن مونیخ !



ttrasn
04-17-2012, 12:43 PM
مرجع خبري رئال مادريد : خروش برنابئو ، لگد خوانیتو ، شکلک های آگن تالر به هواداران رئال ، "پنج تا به آن دلقک ها می زنیم " از پیزارو ، علامت نامناسب دست فن بومل و ... همه و همه جنجال های بازی سنتی رئال مادرید - بایرن مونیخ بودند .

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

رئال مادرید و بایرن مونیخ برای پنجمین بار در نیمه نهایی اروپا ، یک بازی سنتی که در طول تاریخ مملو از جنجال ها و کج خلقی ها بوده را برگزار می کنند . دو تیم هجده بازی رسمی در مسابقات اروپایی با هم داشته اند . رئال مادرید از میان بازیهای حذفی در چهار بازی رو در رو با بایرن صعود کرده و تیم آلمانی در چهار تای دیگر . ژرمن ها ده بازی را بردند ، رئالی ها شش تا و دو بازی هم مساوی شده است . رقابتشان حتی به بازیهای دوستانه هم کشیده شده است .
اولین باری که برابر یکدیگر قرار گرفتند در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا در فصل 76-75 بود . بایرن پس از تساوی 1-1 در برنابئو و برد 2-0 در استادیوم المپیک ، صعود کرد . در بازی رفت ف یک هوادار رئال به زمین پرید تا "طغیان برنابئو " در تاریخ ثبت شود . او به لینه مایر ، داور سوئیسی بازی حمله ور شد . رئال مادرید پنج سال از حضور در مسابقات اروپایی در ابتدا محروم شد ، محرومیتی که در نهایت به سه بازی محرومیت از میزبانی بازیهای خانگی تقلیل یافت . در بازی برگشت هم آمانسیو اخراج شد تا آخرین بازی خود در جام باشگاه های اروپا در پیراهن رئال را انجام دهد .
چهار سال بعد ، رئال مادریدی که نونوار شده بود تصمیم گرفت که تعطیلات را با بازی پر سر و صدای دوستانه با بایرن مونیخ آغاز کند که نتیجه آن بازی 9-1 به سود ژرمن ها شد . پس از بازی ، وویادین بوسکوف ، مربی وقت رئال گفت :" بهتر است یک بازی را با نه گل ببازی تا نه تا را با یکی . " تابستان بعدش ، بایرن به جام برنابئو دعوت شد . در نیمه نهایی برابر دینامو تبلسی ، پس پرز تصمیم گرفت که رومنینگه را به خاطر انجام حرکات ناپسند خطاب به هواداران اخراج کند . بایرن تصمیم به ترک زمین گرفت و بازی معلق شد .

لگد خوانیتو به ماتئوس
در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 1987 باز هم دو تیم با یکدیگر تقابل داشتند . والنتین ، داور بازی یک پنالتی اشتباه به سود بایرن گرفت تا جو بازی داغ شود . پس از تکل خشن کندو روی مای ماتئوس ، خوانیتو پایش را روی سر بازیکن المانی گذاشت . این قضیه با یک جریمه سنگین همراه شد تا خوانیتو تصمیم به ترک رئال بگیرد . بازی 4-1 به سود بایرن تمام شد . بازی برگشت 1-0 به سود رئال به پایان رسید که جنجالی هم بود . شکلکی که آگن تالر ، دفاع وسط تیم آلمانی خطاب به جایگاه جنوب برنابئو در آورد ، سر و صدای شدیدی به پا کرد . این بازیکن سالها بعد با دهان کجی گفت :" فکر کرده بودم که در گاوبازی هستم . "
http://pnu-club.com/imported/2012/04/477.jpg
سال بعدش رئال مادرید توانست که در مرحله یک چهارم انتقام خوبی گرفت . در استادیوم المپیک در حالی که 3-0 عقب بود در فاصله شش دقیقه توانست بازی را 3-2 کند و بازی برگشت را 2-0 برد و صعود کرد .
در فصل 2000-1999 چهار بار دو تیم برابر هم قرار گرفتند . در مرحله گروهی ، تیم المانی به دو پیروزی رسید (2-4 و 4-1) اما در مرحله نیمه نهایی ، رئال مادرید برتر بود . رئال در برنابئو 2-0 برد و در مونیخ 2-1 باخت . آنلکا خوش درخشید و در هر کدام از استادیوم ها یک گل زد .
در نیمه نهایی سال بعدش ، بایرن توانست که انتقام بگیرد (0-1 در مادرید بردند و 2-1 در مونیخ) . نیلسن ، داور دانمارکی به شدت به رئال ضربه زد . گل اول بایرن روی صحنه ای به ثمر رسید که روی کاسیاس خطا شده بود و داور سوت نزد . همچنین خطای خطرناک ژرمیس روی روبرتو کارلوس یا یک پنالتی روی گوتی گرفته نشد .

کان :" تبلیغات ضبط می کنند ، شو اجرا می کنند اما فوتبال بازی نمی کنند "
در سال 2002 ، باز هم دو تیم در مرحله یک چهارم به هم خوردند که این بار رئال مادرید راه نهمین چمپیونزلشگ را پیش گرفت . تیم در بازی رفت 2-1 باخت اما بازی برگشت را با نتیجه 2-0 برد . اولیور کان حرفهای زشت و شنیعی علیه رئال مادرید به زبان آورد :" آنها تبلیغات ضبط می کنند ، شو اجرا می کنند اما فوتبال بازی نمی کنند . " به طرز گستاخانه ای گفت :" در بازی برگشت دو گل نمی خورم " اما خورد .
در سال 2004 ، دو تیم در مرحله یک هشتم به هم خوردند . پیش از بازی ، پیزارو ، بازیکن پرویی بایرن گفت :" به این دلقک ها پنج تا می زنیم " که سر و صدای زیادی به راه انداخت . اما آن بازی هم بدون جنجال نماند : یوفا ، روبرتو کارلوس را پس از بازبینی ویدئوی خشونتش نسبت به دمیکلیس ، بازیکن فعلی مالاگا ، دو بازی محروم کرد .
آخرین تقابل هم در چمپیونزلیگ 07-2006 بود . بایرن 3-2 در برنابئو باخت . فن بومل پس از زدن گلش ، شکلکی با دستهایش خطاب به برنابئو در آورد که رئالی ها را عصبانی کرد . در آلیانس آرنا ، بایرن 2-1 نتیجه را برگرداند . ماکای در ثانیه ده موفق به گلزنی شد .
اما در حقیقت نیازی به بازی کردن نبود تا در میان دو تیم جنجال پیش بیاید . نزدیک به یک سال قبل ، فرانس بک باوئر ، در مقاله ای حمله خصمانه ای نسبت به مورینیو داشت :" کت و شلوار پوشیدن به این معنی نیست که یک جنتلمن بشود . او گستاخ و بی ادب است . دچار یک تحقیر بزرگ با نتیجه 5-0 در نیوکمپ شد . "
دو هفته پیش ، اولی هوئنس ، مدیر بایرن در مورد بدهی 752 میلیونی باشگاه های اسپانیا به اداره مالیات گفت :" باور نکردنی است . ما صدها میلیون می دهیم تا به مردم در بحران اقتصادی کمک کنیم اما این تیمها قرض هایشان را نمی دهند . " نیمه نهایی داغی خواهد بود .

Borna66
04-17-2012, 12:53 PM
با سلام
به نظره من رئال برنده هست و میره فینال:109:

روزگار خوش