PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پليس براي توقف خودرو از برف پاک کن آويزان شد



fatemeh2011
04-15-2012, 08:33 PM
حوادث : يکي از ماموران راهنمايي و رانندگي ويتنام براي متوقف کردن راننده متخلف مجبور شد تا از برف پاک کن خودرو آويزان شود.

به گزارش سرويس ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته پليس ويتنام، اين مامور براي جريمه کردن راننده متخلف به او فرمان مي دهد تا توقف کند و مدارکش را به پليس نشان دهد اما راننده پس از يک توقف کوتاه با سرعت بيشتري پا به فرار مي گذارد.مامور نيز براي دستگيري راننده به سرعت به شيشه جلوي خودرو پريد و با نگهداشتن برف پاکن هاي اتوبوس سعي کرد تا راننده را از ادامه رانندگي متوقف سازد.

راننده اين دستگاه اتوبوس در حالي که افسر پليس از برف پاک کن آويزان بود، مسافتي را طي کرد اما سرانجام مجبور به توقف شد.پليس ويتنام پس از توقف خودرو، راننده را به اتهام سرپيچي از دستور پليس دستگير کرد.

به گزارش ايسنا به نقل از اسکاي نيوز، اين راننده سابقه خوبي ندارد و پيش از اين نيز به اتهام رانندگي نامطمئن به چهار سال حبس محکوم شده بود.