PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : من معاون وزیر بودم فتح الله زاده با موتور گازی روزنامه پخش می کرد!



O M I D
04-09-2012, 08:20 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/04/242.jpg

مدیرعامل سابق استقلال گفت: «روزی هم که به استقلال آمدم رییس فدراسیون دوچرخه سواری و معاون وزیر بودم. آنها که با موتور گازی می رفتند روزنامه پخش می کردند.»


خبرورزشی: استقلالی ها از حاشیه سازی کسانی گفته بودند که منافعشان قطع شده و حالاامیر رضا واعظ آشتیانی در مصاحبه ای به نقد عملکرد فتح الله زاده پرداخته و حسابی به او تاخته است. گزیده ای از حرف های وی را بخوانید:
* روزی که ما آمدیم تیم هفدهم بود و سال قبلش هم سیزدهم شده بود.حالا می گویند هرگاه ما آمدیم تیم رو به نابودی بود! خرد جمعی باعث شد ما بیاییم یک باشگاه با معیار حرفه ای بسازیم لمپن ها کارشکنی می کردند وما کار خودمان را انجام می دادیم. با نمایشی که اجرا کردند گفتند هیئت مدیره بد زمانی رفت. ده روز بعد از بازی ها بد زمانی است؟ تربیت بدنی بی تدبیری و تعلل کرد و سرپرست جدید( فتح الله زاده) هم که انتخاب شد 10 روز رفت سفر خارجی. این می شود فرصت سوزی.

* ما 5میلیارد بدهی آنها را دادیم که لیستش را در مناظره در برنامه رادیوی نشان دادیم وتایید شد. با یک ونیم میلیارد بدهی رفتیم که در تعهد سازمان تربیت بدنی بود. امیدوارم آقایان با 10میلیارد بدهی نروند.متاسفانه بعد از رفتن برخی آقایان، نهادهای نظارتی به حساب کتاب نمی افتند. به پور محمدی هم قبل از عید گفتم به ورزش مستقیم نگاه کنید تا ببینید چه پدر خوانده هایی بزرگان ورزش را در تارهای عنکبوتی شان اسیر کرده اند و چه پدر خوانده هایی که از در بیرونشان می کنی از پنجره برمی گردند و قیافه حق به جانب می گیرند و خود را ناجی و فرشته نجات می دانند اما دستشان رو است و فعلا ابزار چاپلوسی برایشان مهیاست. متاسفانه برخی ها از بیت المال برای آرام کردن آدم ها هزینه می کنند وفکر می کنند آنها که رفته اند هم منافع دارند.

* وقتی می گویند آنها که منافع شان قطع شده حاشیه می سازند بیایند آدرس بیایند. من هر چه می گفتم آدرس می دادم و همه متوجه می شدند.من گفته ام به فوتبال بر نمی گردم از قائم مقامی سازمان تربیت بدنی هم استعفا دادم . روزی هم که به استقلال آمدم رییس فدراسیون دوچرخه سواری و معاون وزیر بودم . آنهایی که با موتور گازی می رفتند روزنامه پخش می کردند وبا بازیکنان عکس می گرفتند بروند دنبال سوابق شان! استقلال برایم قابل احترام است اما برای مدیریتش دست و پا نزدم. سعید لو چند بار به من گفت بیا رییس فدراسیون شو قبول نکردم. آقایان سن شان اقتضا نمی کند خودشان را اصلاح کنند اما حداقل سعی که می توانند بکنند. فردی که خود و گروهش منافع دارند نمی تواند ادعا کند جلوی منافع دیگران را گرفته.

* استرس در استقلال از بالا به پایین منتقل می شود. هیئت مدیره اگر می بیند مدیرعامل نمی تواند حاشیه ها را جمع کند باید خودش وارد شود.تیم باخته که باخته. خودمان که نباید برایش حاشیه درست کنیم. انتقاد زمان و مکان دارد. یعنی چه که حق دارم انتقاد کنم؟


* مدیریت توخالی و کاذب همین می شود که تیم از درون منفجر می شود.وقتی همه در یک باشگاه حرف بزنند همین است. مدیریت یعنی چه؟ اینکه یک کتاب را از خارج بیاوری و یکی ترجمه کند و تو اسم خودت را پای آن بزنی می شود مدیریت؟