PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حادثه بار ديگر قوي ترين مردان را نشانه گرفت



fatemeh2011
04-03-2012, 12:44 PM
حوادث : عليرضا استادحاجي (ظرف چي) قهرمان 105 کيلوگرم و نايب قهرمان قوي ترين مردان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوادث فارس درباره حادثه اي که روز ششم فروردين ماه اتفاق افتاده و قرار بوده طي آن به او حمله شود اما سرانجام برادرش مورد سوءقصد قرار گرفت اظهار داشت: حدود يک ماه قبل در يک ميهماني حضور پيدا کرديم که تحويل نگرفتن يکي از مسئولان فدراسيون کشتي آغازگر اين اتفاق ناخوشايند شد.

وي ادامه داد: در آن مهماني با آقاي ?س.ص? و به گفته خودش احوالپرسي سردي داشتم که بعد از مهماني و حدود ساعت يک نيمه شب، به من زنگ زد و پرسيد که مشکلي وجود داشت که اينگونه برخورد کردي؟ و اين در حالي بود که فردي هم که کنار او بود مدام فحاشي مي کرد.

استادحاجي گفت: من به او گفتم که مشکل خاصي با او نداشتم ولي از روز بعد پيگير اين موضوع شدم که به چه دليل نيمه شب با من تماس گرفته و فحاشي کرده اند.

وي افزود: پيگيري هاي ما ادامه داشت تا اينکه در تاريخ 6 فروردين امسال موضوع ميان ما بالا گرفت آن روز من به همراه تعدادي از قوي ترين مردان براي ناهار به رستوران رفتيم و بعد از آن بر سر مزار پدرم که تازه فوت کرده بود رفتم. آنجا بودم که با من تماس گرفتند و گفتند که افرادي با 7 خودرو و يک موتورسيکلت به محل زندگي ما آمده اند و با عربده کشي مقابل خانه ما به خيال اينکه من در خانه هستم، مي خواستند که از خانه خارج شوم.

استادحاجي با بيان اينکه تمام پيامک هايي که اين افراد به من داده اند را در اختيار دارم گفت: دوربين هاي مداربسته موجود در محل، تمام حرکات و رفتار آنها را ضبط کرده است. آنها بعد از حضور مأموران پليس اقدام به فرار کردند و به مغازه برادرم رفته و آنجا هم به او حمله کردند.

وي ادامه داد: در آنجا هم دوربين مداربسته بانکي که کنار مغازه برادرم بود تمام حرکات آنها را ضبط کرده است. آنها بعد از ورود به مغازه به برادرم که تنها و در حال رسيدگي به حساب و کتاب هايش بوده حمله کرده و با ضربات قمه که به دستش وارد کردند، عصب هاي دست او را قطع کرده اند.

استادحاجي درباره وضعيت جسمي و روحي برادرش گفت: دستش از کار افتاده و هنوز هم در شوک اين حادثه است همچنان هذيان مي گويد و تاکنون نتوانسته ماجرا را براي پليس تشريح کند.

وي با بيان اينکه اين موضوع در پليس امنيت در حال رسيدگي است و تاکنون کسي در اين رابطه دستگير نشده و اگر هم شده باشد به ما نگفته اند، خاطرنشان کرد: يکي از اين افراد فردي به نام ?ب? است که 4 سال قبل با فرد ديگري معروف به ?لولو? اقدام به قتل کرده است. ?لولو? در زندان فوت کرد و ?ب? تمام قتل را گردن لولو انداخت و از زندان بيرون آمد. او وقتي از زندان آزاد شد، به يکي از نوچه هاي ?س.ص? تبديل شد.

وي افزود: پيامک هاي آقاي ?س.ص? را در روز حادثه دارم که گفته بود به خيابان بيا ولي او آن روز اصلا در آن محل نبوده و به شمال رفته بودم و همچنان هم در شمال کشور هستم.

استادحاجي با بيان اينکه چرا بايد به خاطر اينکه اين فرد را در مهماني تحويل نگرفته يا آن طور که او خواسته با او برخورد نکرده ام اين اتفاق رخ دهد گفت: آقاي افضلي معاون فدراسيون پرورش اندام پيگير اين موضوع هستند تا به نتيجه برسند.

fr.chemi3t
04-03-2012, 01:01 PM
:105: