PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : طعمه هاي لينكدين بهتر از فيس بوك



ttrasn
03-18-2012, 02:15 PM
تحقیقی که اخیرا انجام گرفته نشان می دهد کاربرانی که داده های بسیار محرمانه ای را پست می کنند خود را در معرض خطرهای بیشتری قرار می دهند.

به گزارش شبکه فن آوري اطلاعات ايران از IT World Today، بر اساس جدیدترین تحقیقی که توسط شرکت تحلیلی امنیتی Javelin Strategy صورت گرفته است نشان می دهد که کلاهبرداری با استفاده از سرقت هویت نسبت به سال گذشته رشد 13% را داشته است.

این تحقیق نشان می دهد که سرقت اطلاعات هویت از بانکها و مشتریان کار آسانتر و پردرآمدتری برای گروه متخلفان است. تحلیلگران Javelin Strategy بیان می کنند که شبکه های اجتماعی، محلی که افراد خصوصی ترین اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند محلی برای استفاده هکرها و سارقان هویت است.

در این میان شبکه اجتماعی و کاری لینکدین که کاربران به ناچار اطلاعات درآمدی و شغلی و واقعی تری را اعلام می کنند محل شکار مناسبی برای فرصت طلبان است. در این تحقیق مشخص شد که افرادی با درآمد سالیانه بیش از 100 هزار دلار، طعمه مناسب تری برای سارقان سایبری است.