PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چند سوال از رئيس فدراسیون فوتبال



O M I D
03-06-2012, 08:46 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/03/188.jpg

ظرفیت استرس‌پذیری شما تا چه حد است؟ روزی نیست که شما با یک معضل استرس آور جدید رو‌به‌رو نباشید. به‌هر شکلی حرکت کنید عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی هستند.


تابناک: 1 - آیا می‌دانید فدراسیون فوتبال به عنوان یک NGO خرجش با دخلش نمی‌خواند و به‌رغم ظاهر پولدارش که نان رسان تعداد زیادی وابستگان به فوتبال در بخش‌های فنی و غیرفنی است به کرات پیش آمده که در جوابگویی به مبالغ بسیار اندک ناتوان ظاهر شده و ماه‌ها طلبکاران خود را در انتظار گذاشته است؟


2 - آیا واقفید که به‌رغم معروفیت و شهرتی که در اندک مدت بعد از احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال به چنگ می آورید و در هر کوی و برزنی که وارد می‌شوید شما را به اسم صدا خواهند زد با اولین باخت یکی از تیم‌های ملی صدها نفر در استادیوم آزادی ضمن ابراز محبت به شما از حضرت‌عالی خواهند خواست که حیا کنید و متعاقبا رها کنید؟!


3 - آیا تجربیات لازم پیرامون مسائل فنی فوتبال را دارید که اولویت‌های آن را در مقاطع مختلف تشخیص داده تا فرصت‌طلبان فوتبالی شما را تبدیل به ماشین امضا نکنند؟ آیا در حدی زبان انگلیسی می‌دانید که بتوانید جریان آنچه که در کنگره فیفا و جلسات کنفدراسیون آسیا می‌گذرد را دنبال نموده و حق کشور را در زمان مقتضی مطالبه نمایید؟


4 - وضع نقدینگی شما چطور است؟ فراموش نکنید مقاطعی پیش می‌آید که اگر دو یا سه میلیارد تومان پول نقد در اختیار نداشته باشید و نتوانید به موقع حرکت کنید فجایعی همچون عدم اعزام تیم ملی به یکی از مسابقات رسمی را در بردارد. در آن شرایط همه کارشناس خبره فوتبال می‌شوند و شما را نقل مجلس خود خواهند كرد. کسانی شما را به باد انتقاد و تمسخر مي گيرند که شاید ندانند در یک مسابقه فوتبال چند بازیکن باید حضور داشته باشند!



5 - هیچ می‌دانید که شما وظیفه خواهید داشت در صورت در اختیار داشتن سکان فوتبال کشور شرایطی را هماهنگ نمایید که صدا و سیما به‌رغم اینکه حق فوتبال را نمی‌دهد اما به اندازه کافی سوژه برای برنامه‌های چند ساعته ورزشی خود با حداقل ۳۵ دقیقه پخش آگهی با تعرفه‌های بالا را داشته باشد؟


6 - آیا تأیید تشکیلات عالی ورزش کشور را جلب نموده‌اید که اگر چنین نباشد بسیاری از آراي اعضای مجمع را از دست خواهید داد لذا باید کلاه خود را قاضی کنید که بعضا ممکن است در مواردی به‌رغم میل شخصی خود مجبور شوید مواضعی را اختیار و افرادی را نصب و خلع نمایید.


7 - ظرفیت استرس‌پذیری شما تا چه حد است؟ روزی نیست که شما با یک معضل استرس آور جدید رو‌به‌رو نباشید. به‌هر شکلی حرکت کنید عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی هستند. در این فوتبال بی رحم و بی‌انصاف آبروی افراد متاع خیلی گرانی نیست. به راحتی بهتان می‌خورید و به‌سادگی در دادگاه‌هایی که حضور ندارید محاکمه می‌شوید و با ترکه حسادت و بخل تنبیه می‌شوید.