PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اوزیل مرد سال فوتبال آلمان شد



O M I D
02-29-2012, 09:20 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/02/2127.jpg

هافبک ترک تبار رئال مادرید از سوی هواداران تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان مرد سال فوتبال این کشور انتخاب شد.


ایسنا: سخنگوی فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که مسعود اوزیل هافبک ملی‌پوش رئال مادرید در یک نظرسنجی که برای انتخاب مرد سال فوتبال آلمان در این کشور انجام شد به عنوان نفر اول انتخاب شد.
اوزیل بعد از این انتخاب ابراز خوشحالی کرد و گفت: «از این که تماشاگران به من اعتماد می‌کنند، خوشحالم و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. من در رئال مادرید بزرگترین تیم جهان بازی می کنم و این مرا بسیار خوشحال می کند و کار را بر من آسان کرده است. مورینیو همواره با من حرف می زند و حمایت او برایم بسیار مهم است چرا که باعث می شود اعتماد به نفس بالایی پیدا کنم و خود را یکی از بهترین بازیکنان تیم بدانم.»
جایزه این هافبک ترک تبار امروز (چهارشنبه) قبل از دیدار دوستانه آلمان با فرانسه به او داده خواهد شد.
اوزیل در سال 2010 از وردربرمن آلمان به رئال مادرید پیوست و در نخستین فصل حضورش نمایش خیره کننده ای در جمع کهکشانی‌ها داشت. او در این فصل رقابت‌های لالیگا در چند بازی دچار نوسان شد، اما رفته رفته به روزهای اوج خود برگشت و در حال حاضر از مهره‌های کلیدی خوزه مورینیو به شمار می‌رود.