PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ستون پنجم سخت افزاری



hasti-m
05-18-2009, 07:58 PM
با سلام خدمت دوستان عزیزم ؛ امروز می خوام یک سخت افزار امنیتی را به شما معرفی کنم که خیلی مهم است.
در حال حاضر یک سخت افزار کوچک طراحی شده که بر سر راه صفحه کلید ( کیبورد )
قرار می گیرد و تمامی کلیدهای فشرده شده توسط کاربر را در خود ضبط می کند !!!؟
بله ؛ درسته !! ، شما می توانید این قطعه را از سیستم جدا کنید و به سیستم دیگری وصل کنید و از اطلاعات داخل آن استفاده کنید. !!!
این سخت افزار به قول ما کامپیوتری ها خفن در دو نوع USB و PS2 ( PS2:مانند اتصال کیبورد که به رنگ بنفش در پشت کیس قرار دارد و همینطور سبز آن برای موس های کمی قدیمی ) طراحی شده . این قطعه توسط هیچ نرم افزاری از جمله برنامه های ضد جاسوسی ، قابل شناسایی نیست . در ضمن توسط هیچ نرم افزاری قادر به متوقف کردن آن نیستید.
حالا کسانی که فکر می کنند بهترین ، به روز ترین ، مدرن ترین ، آخر سیستم ترین ، قوی ترین آنتی ویروسها و برنامه هاي ضد جاسسوسی دارن باید نگران باشند چون هر لحظه امکان سرقت اطلاعات وجود دارد..
برخلاف نرم افزار های مشابه که اطلاعات ثبت شده توسط آنها قابل سرقت ، دستکاری ، پاک کردن بخشی اطلاعات است ، اطلاعات ثبت شده در این دستگاه کوچک ، تنها قابل خوندن و پاک شدن به یکباره است.
جالب اینجاست که تمامی اطلاعات بروی این دستگاه بدون هیچ نرم افزاری ، رسانه ای و سخت افزاری ذخیره می شود ؛ نوع ذخیره این دستگاه با یک الگوریتم توانمند رمزنگاری 128 بیتی کد می شود. بنابراین نفوذگران شبکه و دیگر کاربران نمی توانند از این اطلاعات استفاده کنند.
این دستگاه مستقل از هر دستگاه جانبی دیگر عمل می کند ، از یک روش Patent pending به نام Key stream برای دسترسی به بالاترین سرعت انتقال اطلاعات استفاده می کند. به این ترتیب سرعت انتقال معادل 450 کاراکتر در ثانیه را خواهد داشت. بنابراین تاثیری بر سرعت سیستم نخواهد داشت.
این محصول ( که خودم عاشقش شدم و هر چه زودتر نسبت به تهیه اش اقدام می کنم و اطلاعات بیشتری در اختیار شما خواهم گذاشت ) Key Ghost Sx نام دارد. و سرعتش سه برابر بیشتر از مدلهای مشابه است.
یک سیستم درون ساخته به نام Ghost Menu در این قطعه وجود دارد که به صاحب آن اجازه می دهد تا از طریق یک ویراستار متن ساده از قبیل : Notepad , Word pad, … اطلاعات ثبت شده را باز خوانی کند.از جمله امکانات موجود در این منو می توان به دریافت کل یل بخشی از اطلاعات ثبت شده ، پاک کردن و فرمت حافظه درونی ، بهینه سازی سرعت و تغییر رمز دستی اشاره کرد.
حافظه درونی این دستگاه حدود 512 کلیو بایت است که توانایی ذخیره 523744 کاراکتر را دارد.این دستگاه به هیچ نرم افزاری برای نصب نیاز ندارد و Plug&Play است و برای نگهداری اطلاعات به هیچ منبع تغذیه نیاز ندارد ( همچون حافظه های فلش ) ضمن آنکه به دلیل سخت افزاری بودن کارکرد آن روی هرگونه رایانه ی شخصی با هرنوع سیستم عاملی قابل نصب است