PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رئال مادرید 4- راسینگ 0؛ آیا فاصله 13 امتیاز می ماند؟



ttrasn
02-19-2012, 04:46 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/02/666.jpg





در اولین روز از آغاز رقابتهای این هفته لالیگا، رئال مادرید توانست تا با نتیجه 0-4 از سد راسنیگ سانتاندر عبور کند تا دست کم برای یک روز هم که شده با اختلاف 13 امتیازی در صدر جدول رقابتها قرار بگیرد.

اولین گل این بازی خیلی سریع و در دقیقه 6 مسابقه توسط کریس رونالدو از راه رسید.

گلزنی کریم بنزما در دقیقه 45 بازی باعث شد تا نیمه اول این بازی با برتری 0-2 رئال به اتمام برسد.

درنیمه دوم بازی دی ماریا در دقیقه 73 گل سوم رئال را به ثمر رساند و گل دقیقه 89 کریم بنزما کار تیم میهمان را یک سره کرد

رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خوش درخشیددر دقیقه 39 بازی بود که سیسما، بازیکن راسینگ سانتاندر با بی عدالتی و با دریافت دومین کارت زردش در این مسابقه، از زمین مسابقه اخراج شد.

رئالی ها با برتری 0-4 سه امتیاز بازی را مال خود کردند تا دست کم برای یک روز هم که شده با اختلاف 13 امتیازی در صدر جدول لالیگاقرار بگیرد.


کریستیانو رونالدو با گلی که برابر راسینگ زد ، با 121 گلی که خوانیتو در رئال مادرید زده برابری کرد.ستاره پرتغالی در دو سال و نیم حضور در باشگاه با زدن 95 گل لالیگایی ، 16 تا چمپیونزلیگی ، 10 تا سوپرکاپ و یکی کوپا ، رکوردی استثنایی از خود به جا گذاشته است . کریستیانو به طور متوسط در رئال در هر بازی یک گل زده است .
همچنین ژوزه مورینیو مربی پرتغالی در 60 بازی لالیگایی به 48 برد ، شش تساوی و شش شکست دست یافته است . بدین ترتیب در صورت برد راسینگ به رکورد بردهای دی استفانو در زمان مربیگری در رئال خواهد رسید
بارسلونا یکشنبه شب در بازی حساس خود مقابل والنسیا قرار می گیرد و در صورتی که دراین بازی به پیروزی برسد، اختلاف مجددا به 10 امتیاز کاهش خواهد یافت