PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گواردیولا بهترین مربی و مسی بهترین بازیکن دنیا



O M I D
01-10-2012, 04:44 PM
پپ گواردیولا مربی برتر سال 2011 شد

http://pnu-club.com/imported/2012/01/562.jpg

این مربی 40 ساله کاتالان‌ها را به پنج جام در سال 2011 رساند و در مراسم توپ طلا بیشترین رأی را آورد.


گل: پپ گواردیولا مربی بارسلونا توانست سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو را پشت سر بگذارد و بهترین مربی سال 2011 شود.

گواردیولا این جایزه را در مراسم توپ طلا در سوییس دریافت کرد.

او بارسلونا را به پنج جام در سال 2011 رساند: لالیگا و لیگ قهرمانان، در کنار سوپرجام اسپانیا، سوپرجام یوفا و جام جهانی باشگاه‌ها.

این ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در حالی برنده این جایزه می‌شود که مورینیو، رقیب او سال گذشته به دلیل سه قهرمانی با اینتر آن را کسب کرده بود.

گواردیولا در تابستان 2008 هدایت بارسلونا را در دست گرفت و فوق‌العاده موفق بوده است. او توانست در 18 ماه نخست مربی‌گری در بارسا آنها را به شش جام از هر شش جام ممکن برساند.

کاپیتان سابق بارسا پس از قهرمانی لیگ در فصل 10-2009، در سال 2011 هم عالی کار کرده و تیمش را به سومین قهرمانی پیاپی لالیگا رساند. آنها برای دومین بار در طول سه سال هم قهرمان لیگ قهرمانان شدند.

گواردیولا از 16 جام ممکن در دوران مربی‌گری خود 13 جام را کسب کرده است. او دومین فردی است که این جایزه جدید را در مراسم توپ طلا می‌گیرد.

قرارداد گواردیولا با بارسا در تابستان جاری به پایان می‌رسد و این مربی که ترجیح می‌دهد سال به سال قراردادش را تمدید کند هنوز این کار را برای فصل بعد انجام نداده است.

ساندرو روسل به او پیشنهاد قراردادی هفت‌ساله داده اما گفته به تصمیمات این مربی احترام می‌گذارد. او حتی گفته قرارداد جدید آماده است و گواردیولا هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را امضا کند.

گواردیولا که این ماه 41 ساله می‌شود 479 بازی رسمی برای بارسا انجام داد و 16 بار با این تیم به عنوان بازیکن قهرمان شد. او 47 بازی ملی هم در کارنامه دارد.

O M I D
01-10-2012, 04:46 PM
یک تحقیق علمی مشخص کرد؛ ارزش مورینیو بیشتر از گواردیولا است

http://pnu-club.com/imported/2012/01/563.jpg

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بر اساس یک تحقیق علمی در زمینه اقتصادی ارزش بیشتری نسبت به گواردیولا دارد.



جام نیوز: به نقل از آس اسپانیا، دانیل سا محقق دانشگاه اقتصاد و تجارت آویه‌رو پرتغال در تحقیق خود فاکتورهای قدرت درآمدزایی، مدیریت رفتاری، سخنوری، نفوذ مالی و سیاسی، شهرت و خوش لباسی را در نظر گرفته و در این گزارش علمی مورینیو از 100 امتیاز 74 امتیاز را به خود اختصاص داده است.
پس از وی گواردیولا با 56 امتیاز در رتبه دوم ایستاده است.
از دید این محقق، فاصله اقتصادی این دو مربی حداقل 5 میلیون واحد اعتبار بازاری است.
این رقم که معیاری تجاری و علمی در دامنه مدیریت بازرگانی محسوب می‌شود نشان از توانایی یک فرد در درآمدزایی و افزایش میزان شهرت برای نفوذ بیشتر دارد.

O M I D
01-10-2012, 04:47 PM
سومین توپ طلای پیاپی برای مسی:ثبت نام در تاریخ!

http://pnu-club.com/imported/2012/01/564.jpg

به جز مسی، میشل پلاتینی تنها فرد دیگری است که برای سه بار پیاپی برنده توپ طلا شده است.



گل: لیونل مسی از بارسلونا و آرژانتین توانست کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پرتغال، و چابی، هم‌تیمی اسپانیایی خود را پشت سر بگذارد و برنده توپ طلای سال 2011 شود.

این سومین توپ طلای پیاپی مسی است. جایزه توپ طلا تاکنون دو بار در فرمت جدید (پس از ادغام با جایزه بهترین بازیکن فیفا) ارائه شده و هر دو بار آن را مسی برده است.

مسی به روشنی مدعی اصلی این عنوان بود چرا که بارسلونا را در سال 2011 به سومین قهرمانی پیاپی در لالیگا و دومین قهرمانی لیگ قهرمانان در طول سه سال رهنمون شد.

مسی در سال 2010 توانست با غلبه بر هم‌تیمی‌هایش، آندرس اینیستا و چابی فاتح این عنوان شود، هرچند اینیستا و چابی با اسپانیا قهرمان جام جهانی شده بودند.

این بار تردید چندانی وجود نداشت که او برنده این جایزه می‌شود.

بارسا فصل پیش فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شد و البته در فینال جام حذفی به رئال مادرید باخت، در دیداری که کریستیانو رونالدو با ضربه سر تنها گل بازی را زد.

مسی البته اکنون خوشحال‌تر باشد. او در سال 2011 پنج قهرمانی به دست آورد.

این مهاجم آرژانتینی که تازه 24 سال دارد، توانسته با رکورد میشل پلاتینی برابری کند و برای سه بار پیاپی فاتح توپ طلا شود. یوهان کرویف و مارکو فان‌باستن هم سه بار توپ طلا را بردند اما نه در سه سال پیاپی.

کرویف که در چند سال گذشته پدیده شدن مسی را در بارسلونا نظاره کرده بود بر این باور است که او می‌تواند تا شش یا هفت توپ طلا هم به پیش برود.

O M I D
01-10-2012, 04:52 PM
سه سال، سه توپ طلا ؛ عکس

http://pnu-club.com/imported/2012/01/566.jpg

سومین افتخار بزرگ فردی لیو به دست آمد؛ مسی همیشه با تیپ رسمی در مراسم بهترین های سال حاضر شده است.



http://pnu-club.com/imported/2012/01/567.jpg

O M I D
01-10-2012, 04:54 PM
تجلیل ویژه از الکس فرگوسن / بلاتر: تو جواهر فوتبال جهانی+ عکس

http://pnu-club.com/imported/2012/01/569.jpg

جایزه ویژه رئیس فوتبال جهان به الکس فرگوسن اهدا شد.


خبرآنلاین: در مراسم انتخاب بهترین های دنیا ، الکس فرگوسن که در رقابت با رقیب جوانش یعنی گوآردیولا از رسیدن به کاپ مربی سال جهان از نظر مربیان و کاپیتان های ملی جهان باز مانده بود با جایزه ویژه بلاتر مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم به فرگوسن جایزه ویژه یک عمر تلاش ورزشی از سوی بلاتر اهدا شد و رئیس فدراسیون جهانی در هنگام اعطای این جایزه به سر الکس گفت:« تو جواهر فوتبال جهان هستی.»

http://pnu-club.com/imported/2012/01/570.jpg

O M I D
01-10-2012, 04:57 PM
مورینیو: گواردیولا بهترین مربی دنیا است ؛ رونالدو و مسی باز هم توپ طلا می برند سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با عذرخواهی از خانواده بزرگ فوتبال به خاطر غیبتش در مراسم فیفا گفت: «به گواردیولا تبریک می گویم، او بهترین مربی دنیا است.»

جام نیوز: خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت کوپا برابر مالاگا در لاروسالدا، سعی کرد که غرور کاذب را در تیمش بکشد: «به نظرم لالیگا نزدیک تر شده است. ما در عرض دو هفته پنج امتیاز از دست دادیم، سه تا برابر لوانته و دو تا برابر راسینگ.» او در اشتباه پر سر و صدای داوری در دربی کاتالونیا نیز گفت: «به من ارتباطی ندارد.»
اما کریستیانو رونالدو و خوشحالی نکردنش پس از گلی که به گرانادا زد. آقای خاص در این باره گفت: «او را خیلی خوب می بینم. به نظرم خوشحالی کردن از دیگر گل ها مهمتر بود تا گل پنجم آن بازی در دقیقه 90. من دیدم که برای چهار گل دیگر که خیلی مهم بودند خوشحالی کرد. کاری که او کرد طبیعی بود. اگر می خواهید از فردی به خاطر خوشحالی نکردن از گل ها انتقاد کنید، از من انتقاد کنید چرا که از هیچ کدام از پنج گل خوشحالی نکردم. برخی می گویند که به این خاطر خوشحالی نکرد که عصبانی بود در حالی که این طور نبود.»
او در مورد بازی کوپای فردا برابر مالاگا گفت: «کوپا به اندازه لالیگا مهم نیست، به خصوص آن که آن را سال گذشته بردیم. اما رقابتی است که تلاش می کنیم که برنده آن باشیم. اگر بازی با مالاگا، در لحظه سخت تر و مشکل تری از فصل بود، شاید با تمام پتانسیلمان بازی نمی کردیم. اما این بازی در زمانی برگزار می شود که بازیکنان نیاز به بازی کردن دارند. به همین علت این بازی را همچون یک بازی مهم می دانم. در ترکیبم تغییر زیادی ایجاد نمی کنم. برای مالاگا، بردهای 1-0 یا 2-1 هم کافی هستند اما ما برای برد بازی خواهیم کرد، مثل همیشه.»
او سپس اعلام کرد که بنزما به مالاگا سفر خواهد کرد چرا که بر مصدومیتش غلبه کرده است: «خیلی بهتر است. باید ببینم که چطور تمرین می کند. حس من این است که به بازی خواهد رسید.»
مورینیو همچنین اعلام کرد که آربلوا به خاطر نیمه اول بازی رفت با مالاگا تنبیه شده است: «جایی خواندم که گفته بودند من آربلوا را تنبیه کرده ام. وقتی که مربی با یک بازیکن به توافق می رسد، یعنی به او اعتماد کرده است، اگر اسمش را تنبیه می گذارید، پس اشتباه می کنید. ما با هم صحبت کردیم. او گفت که در طول تعطیلات، نزد دندانپزشک رفته است و به همین خاطر او را برای آخر هفته، مرخص کردیم. برابر مالاگا هم بازی کرد و خوب نبود. سپس با او صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید خیلی خوب تلاش کند تا به بازی برگشت با مالاگا برسد. به هیچ وجه از تنبیه خبری نبود.»
سپس در مورد بردهای پر گل رئال مادرید صحبت کرد: «تیم من، گل های زیادی می زند و می برد. خوب دفاع می کند و از نظر تاکتیکی، قدرتمند است. وقتی تیمم زیاد گل نمی زند، می شوم نتیجه گرا و تدافعی. حالا که به رئال مادرید آمده ام و تیمم گلزن ترین تیم است و کفش طلا را می بریم، مردم از خوشحالی های بعد از گل ناراحت می شوند. برای چه این همه انتقاد؟ افرادی که به استادیوم رفته اند در بازی های اخیر، گل های زیادی دیده اند. من ترجیح می دادم که تیمم پنج بر صفر می برد تا پنج بر یک اما تیم من، خوب بازی می کند. کریستیانو به طور متوسط در هر بازی یک گل زده است. نمی دانم که واقعا چه انتظار دیگری دارید.»
آقای خاص در مورد مراسم توپ طلا نیز صحبت کرد و گواردیولا را شایسته بردن عنوان بهترین مربی دانست: «من برای حضور نداشتن در زوریخ توجیه داشتم، کریستیانو نیز می خواست که باشد. سال گذشته هم در میان سه نفر برتر بود. امسال این عنوان را نمی برد و حقش هم بود که نبرد. در سال 2010، من با اینتر سه جامه شدم و شایسته توپ طلا بودم اما امسال نه چرا که فقط کوپا دل ری را بردم. گواردیولا و فرگوسن بیش از من جام بردند. دوست دارم که به برنده تبریک بگویم، به نظرم این حق گواردیولاست.»
سپس در مورد رونالدو و مسی گفت: «توپ طلاهای رونالدو و مسی به این جا ختم نخواهد شد. آنها در دو تیم بزرگ هستند و هنوز خیلی مانده تا 30 ساله شوند و عناوین بیشتری خواهند برد. پتانسیل بیشتر بردن را دارند.»

O M I D
01-10-2012, 04:59 PM
پدر و مادر لیونل مسی در مراسم گالا / عکس

http://pnu-club.com/imported/2012/01/572.jpg

پدر و مادر ستاره فوتبال جهان شب گذشته در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان شرکت کردند.پسر آنها برای سومین بار به این افتخار رسید.


خبرآنلاین: در مراسم اهدای توپ طلا پدر،مادر و نامزد لیونل مسی حضور داشتند تا در رسیدن به این افتخار بزرگ در کنار مسی باشند.

http://pnu-club.com/imported/2012/01/573.jpg

O M I D
01-10-2012, 05:01 PM
یک ایرانی در جمع برترین گلزنان سال ۲۰۱۱ فوتبال جهان

http://pnu-club.com/imported/2012/01/574.jpg

سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان اسامی نهایی برترین گلزنان سال 2011 را اعلام کرد که آقای گل فصل گذشته لیگ ایران در رده هجدهم برترین گلزنان جهان قرار گرفت.


مهر:سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان اسامی نهایی برترین گلزنان سال 2011 را اعلام کرد که آقای گل فصل گذشته لیگ ایران در رده هجدهم برترین گلزنان جهان قرار گرفت.
سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار امروز سه‌شنبه رده‌بندی نهایی برترین گلزنان سال 2011 فوتبال جهان را اعلام کرد که بر این اساس "الکساندرس چکولایوس" مهاجم تیم "ترانس ناوارا" از لتونی با 46 گل در صدر این رده‌بندی قرار گرفته است.
"کریستیانو رونالدو" از رئال مادرید اسپانیا با 40 گل زده، "لیونل مسی" از تیم بارسلونا اسپانیا با 31 گل، "ماریو گومز" از بایرن مونیخ آلمان، "الکساندر دسوزا" از فنرباغچه ترکیه، "آنتونیو دی ناتاله" از اودنیزه ایتالیا و "نارسیسو آرینتون مینا" از ایندپندنت دل واله اکوادور با 28 گل زده، "الکساندر فری" از باسل سوئیس با 27 گل زده، "گارا دمبله" از لفسکی صوفیه بلغارستان و "جورج بوگیو" از میرسامی اورهیه مولداوی با 26 گل زده، رده‌های دوم تا دهم این رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

در این رده‌بندی که 60 گلزن از 60 لیگ مختلف جهان مورد بررسی قرار گرفته‌اند، رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان و آقای گل لیگ ایران در فصل گذشته با 24 گل رده هجدهم را به خود اختصاص داد.