PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شبيه ساز رانندگي خودرو در كشور ساخته شد



MIN@MAN
05-11-2009, 03:24 PM
شبيه ساز رانندگي خودرو در كشور ساخته شد
خبرگزاري فارس: نرم افزار شبيه ساز رانندگي خودرو در كشور طراحي و ساخته شد كه يكي از كابرد‌هاي آن امكان رانندگي پيش از رسيدن به سن قانوني و دريافت گواهينامه است.

http://pnu-club.com/imported/2009/05/472.jpg


كامبيز جلايريان، مجري طرح شبيه ساز رانندگي خودرو در حاشيه نمايشگاه نوآوري و شكوفايي در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهار داشت: نرم افزار شبيه‌ساز رانندگي يك مجموعه مكانيكي است كه با استفاده از شبيه‌سازي سخت افزاري و نرم افزاري قسمت‌هاي مختلف خودرو، به كاربران و كارآموزان امكان يادگيري بخش عمده مهارت‌هاي رانندگي را در امن محيط مجازي و مشابه با شرايط واقعي خواهد داد.
وي با اشاره به اينكه شبيه‌ساز رانندگي خودرو در آموزش رانندگي رسانه‌اي و ترويج درست فرهنگ ترافيك در بين مردم موثر است، افزود: اين شبيه ساز در تحقيقات ترافيكي، از ابزارهاي سنجش عملكرد رانندگان، سنجش عمل راننده در شرايط خطر‌ناك و جمع‌آوري داده‌هاي آماري مورد نياز در افكار سنجي راننده به شمار مي‌رود.
جلايريان با بيان اينكه دستگاه شبيه ساز رانندگي به خريدار امكان مي‌دهد تا پيش از خريداري خودروي مورد علاقه خود در يك دنياي مجازي از آن استفاده كند، تصريح كرد: با توجه به اينكه امكان رانندگي با خودروي واقعي براي افراد در سنين پايين وجود ندارد، با استفاده از اين سيستم، رانندگي پيش از رسيدن به سن قانوني براي آنها امكان‌پذير مي‌شود.
وي در پايان با اشاره به هزينه ساخت اين دستگاه گفت: طراحي اين دستگاه كه حدود 4 سال به طول انجاميده است، براي مشتريان 50 تا 200 ميليون ريال هزينه در بر دارد.