PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانلود مستند ابر دستگاه حفر تونل Roadheader با لینک مستقیم



sunyboy
01-08-2012, 10:36 AM
http://pnu-club.com/imported/2012/01/270.jpg



دانلـــود مسـتند
حجم فایل: 349 MB

(http://dl1.mostanads.com/History%20Channel/History%20Channel%20-%20The%20Tunnellers%20The%20Roadheader_%5bwww.Most anadS.com%5d.avi)


دانلود مستند ابر دستگاه حفر تونل Roadheader
History Channel – The Tunnellers The Roadheader
مستند دستگاه حفر تونل roadheader
مستندی بی نظیر برای مهندسان عمران و معدن
دستگاه حفاری بازویی رودهدر از گروه دستگاه های حفاری موضعی است. در این دستگاه ها، کله حفاری به مراتب از سطح مقطع حفاری کوچکتر است و حفاری مقطع با حرکت کله توسط یک بازو که به بدنه متصل است تکمیل می شود.
پیشرفت های حاصل شده در این پنجاه سال، شامل افزایش مداوم وزن، اندازه و توان کله حفاری، سیستم بارگیری و تخلیه، طراحی موثر کله حفاری، پیشرفت های متالوژیکی در ساخت تیغه های حفاری، پیشرفت سیستم های الکتریکی و هیدرولیکی و افزایش استفاده از سیستم های کنترل اتوماتیک، باعث بهبود قابلیت حفاری ماشین، افزایش عمر و قابلیت دسترسی سیستم شده است به طوریکه وزن ماشین ها به بیش از ۱۲۰ تن رسیده است. افزایش وزن، علاوه بر افزایش ایستایی (Stability) و کاهش لرزش به افزایش نیروی رانش (Trust) تولید شده برای حفاری سازندهای مقاوم تر انجامیده است.