PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانلود جدید ترین ورژن جوملا فارسی نسخه ۲/۵



sunyboy
01-06-2012, 01:10 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/01/1.png

گروه طراحان وب جومینا مفتخر است تا با دیگر به عنوان اولین تیم منتشر کننده جوملا فارسی نسخه های ۱/۶ و ۱/۷ ، انتشار عمومی جوملا فارسی نسخه ۲/۵ بتا را اعلام دارد . استقبال بینظیر اهالی وب از وب سایت جومینا ، دانلود بیش از ۱۵ هزار نسخه جوملا فارسی شده توسط این تیم از زمان انتشار جوملا ۱/۶ تا بحال و... همگی جزو مواردی است بار مسئولیت افراد و دست اندر کاران این گروه را سنگین و سنگین تر مینماید . خداوند منان را شاکریم که باز هم توانسته ایم در سایه الطاف بی دریغش نسخه فارسی جوملا ۲/۵ را برای اولین بار با فاصله زمانی اندک از انتشار رسمی این نسخه ، برای فارسی زبان و هموطنان عزیزمان منتشر نماییم . امید است این کار قدمی کوچک در راه توسعه جامعه وب کشور باشد





جوملا فارسی نسخه ۲/۵ بتا برای طراحی وب سایت ها مناسب نبوده و پیشنهاد میگردد علاقمندان صبر پیشه نمایند تا نسخه اصلی که زمان چندانی تا انتشار رسمی ان باقی نماینده منتشر گردد . این نسخه مخصوص طراحان وب سایت های اینترنتی و همچنین جهت آزمایش و آشنایی با ساختار جوملا ۲/۵ منتشر شده است . توسعه دهندگان عنوان نموده اند که نسخه ۲/۵ حداقل دارای ۳ سال پشتیبانی میباشد لذا همه چشم ها به انتشار نسخه اصلی جوملا ۲/۵ میباشد .
افرادی که از نسخه های جوملا ۱/۶ و جوملا ۱/۷ در سایت های خود بهره میبرند براحتی میتوانند مدیریت محتوا خود را به جوملا ۲/۵ بروز رسانی نمایند . آموزش نحوه بروز رسانی بزودی در سایت جومینا منتشر خواهد شد .
همچون همیشه ، گرچه هیچ ادعایی نداریم و معتقدیم نسخه ارائه شده دارای حداقل مشکلات در بهینه سازی برای فارسی زبانان است اما پیشنهادات شما را جهت ارتقا ترجمه با روی گشاده میپذیریم . امیدواریم ما را از نظرات سازنده خود محروم ننمایید .


آنچه در این نسخه اضافه شده است در یک نگاه :


اضافه شدن امکان تنظیم کد امنیتی
اضافه شدن سیستم یادداشت برای کاربران
اضافه شدن بروز رسانی خودکار افزونه ها و خود هسته
اضافه شدن سیستم جستجو هوشمند
ارتقا سئو سیستم مخصوصا در قسمت تصاویر
و ده ها امکان دیگر که این سیستم مدیریت محتوا را در حال حاضر در نوع خود بینظیر و منحصر به فرد مینماید .






دانلود:

http://joomlacode.org/gf/download/frsrelease/16323/71060/joomina2.5_final_joomina_beta.zip