PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حمایت از پایان‌ نامه های دفاع‌ مقدسی دانشگاه پیام نور



Borna66
12-01-2011, 10:52 PM
مسوولان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس، از آمادگی خود برای حمایت مالی، معنوی، علمی و اسنادی از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع دفاع‌مقدس در دانشگاه پیام‌نور خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : جلسه مسوولان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌ مقدس و دانشگاه پیام‌ نور،با هدف توسعه همکاری‌های پژوهشی و دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست «سردار احمد سوداگر» رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس، «سرهنگ احمد جنتی محب» معاون آموزشی این پژوهشگاه، «دکتر حسن زیاری» رییس دانشگاه پیام نور و «دکتر علیرضا اژدر» معاون فرهنگی (http:///) و اجتماعی این دانشگاه، به بحث و تبادل نظر پرداختند. نمایندگان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس بر لزوم ارایه درس دو واحدی «آشنایی با مبانی دفاع‌مقدس» در دانشگاه‌های پیام‌نور تاکید کردند و از آمادگی خود برای حمایت مالی، معنوی، علمی و اسنادی از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع دفاع‌مقدس خبر دادند. مرتبط شدن کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام‌نور با پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس و همکاری دانشگاه پیام‌نور برای ایجاد رشته‌های تخصصی مرتبط با دفاع‌مقدس در (http:///) مقطع کارشناسی ارشد از دیگر تصمیمات این جلسه‌اند. تمامی واحدهای دانشگاه پیام‌نور در نیمسال اول ۹۰ ـ ۹۱، درس دو واحدی و اختیاری «آشنایی با مبانی دفاع‌مقدس» را برای اولین‌بار ارایه داده‌اند که با استقبال دانشجویان روبه‌رو شده است.